Kliimaventilaatorite remondi vöimalikkus -e39,e46,e53

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Kliimaventilaatorite remondi vöimalikkus -e39,e46,e53

Postitus Postitas Mulk »

Kas kusagil teostatakse ka selliste asjade remonti voi tuleks kohe uus hankida.Tundub olema meie kliimas suht kergelt riknev asi.Kui keegi teab kes on neid parandanud voiks sellest teada anda.Endal olnud rikkis nii e39, e46 kui ka nuud siis e53.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kahtlen, et seda parandada saab sedasi, et ka kestaks. kuidas sul kliima seadistatud muidu? kasutad AUTO funktsiooni või käsitsi? kui on pidevalt käsitsi ja võimsus suht põhjas siis sureb kiiremini ära ka. AUTO peal ta tõmbab ventika kiiruse suht alla kui temperatuur saavutatud.
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

Tavaliselt kasutan käsitsi varianti.Kolmest e39 mida omand oli juba saksast tuues vent läbi, viimasel 530d oli tuues juba korras ja 2.a kasutusaja jooksul jäi ka korda.Yhel e39 aga oli täiseti kinni kiilunud see vent, see sai tervenisti uus pandud. Praegu X vent käega keerates liigub aga ei tööta.Oli siis juba Saksast tuues rikkis, diagnostikas selgus et ei tööta. Kulma puhus kenasti aga enne kevadet ,siis sooviks ikka asja korda saada voi uue vastu vahetada.
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

eelnevalt tuleks ikka veenduda, et ventika mootor läbi on. minul ka ei töötanud. kui aga annad otse 12V peale töötas. asi oli nendes niinimetatud takistites. UM-s ostsin, maksid sinna midagist 650 eegu kanti.
vahetasin ise ära (pool esiotsa tuleb lammutada) ja ok. kuu aja pärast hakkas jälle jamama. võtsin seekord juba ventikamootori maha. puhastasin, lasin mingit keemiat aukusest sisse mis õlitab ja tappab oksiidi (mingi spets keemia elektrimootorite hooldamiseks) ning mõned minutid kuivamist päikese käes ja proovima. töötab OK kõik kokku tagasi ja nüüd juba aega läinud ca 6 kuud kui vurab nagu vanakurat ise.

terv
ilmari
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Mulle tundub, et siin räägitakse kahest erinevast ventilaatorist ... ühel puhul kliimaventilaatorist ja teisel puhul salongiventilaatorist :)
Indrek
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

Ma pean silmas ikka seda mis kohe peale neerusid vastuvaatab ja koiksugu ilmastikuolusid tunda saab.Peab kah selle mahavötmise ettevötma, tuleb siis stange maha vötta ja miljon muud kruvi-tyyblit lisaks.
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

Indrek_M kirjutas:Mulle tundub, et siin räägitakse kahest erinevast ventilaatorist ... ühel puhul kliimaventilaatorist ja teisel puhul salongiventilaatorist :)
kliimaventikast käib jutt :) see mis jahutab kliima radikat otse neerude taga

terv
ilmari
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ilmari kirjutas:
Indrek_M kirjutas:Mulle tundub, et siin räägitakse kahest erinevast ventilaatorist ... ühel puhul kliimaventilaatorist ja teisel puhul salongiventilaatorist :)
kliimaventikast käib jutt :) see mis jahutab kliima radikat otse neerude taga

terv
uh-oh, mina kobisesin salongi vendist :oops:
Vasta