1. leht 1-st

Küsimus:hooldus lõunas

Postitatud: 20.06.2004 15:00 12
Postitas Margus_L
tere hakkas põlema tuleke inspection koos kellaga..so, mure nüüd selline et äkki oskab keegi soovitada kus teha hooldust lõunas (tartu võru vms) või kas tõesti on UM ainus lahendus...
vabandan kui küsimus kordav kuid ei suutnud leida midagist selle kohta
ette tänades
ja veel..äkki oskab keegi öelda ka miskise summa palju peaks kaasa võtma..olen püüdnud küll igati korralikult ja A osadega taastada auto..ja kahju oleks nüüd miskise hoolduse pärast lasta uutel vigadel tekkida .. kuigi jah...rahakott tahtis juba vahepeal pankrotti kuulutada..

Postitatud: 20.06.2004 18:15 26
Postitas Muhv
Kui see roheliste tulukeste rida pole ära kustunud ja kollast või punast tuld näitama hakanud, siis on tegemist lihtsalt iga 2a tagant kätte jõudva hooldusega, mille käigus vahetatakse õli pidurisüsteemis ja jahutusvedelik. Mõlemad on iseenesest lihtsad tööd. Korrektset tulede kustutamist (nii et kaoks ära ainult kella märk aga rohelised tulukesed jääksid nii nagu olid) oskab mõni üksik või siis tõesti esindus.

Postitatud: 20.06.2004 18:21 36
Postitas Margus_L
hmm... pidurivedeliku vahetasin ära..kui nüüd jahutusvedelik kah .. oskab keegi äkki öelda mitu raha teeb esinduses tulede reset? (kollane ega punane ei põle veel)

Postitatud: 20.06.2004 18:42 59
Postitas truumu

Postitatud: 20.06.2004 18:51 49
Postitas Margus_L
tänan truumu .. ma lugesin seda.. a kuna ise ei ole eriline elektrimees siis ei hakka ma seda üritama.. lootsin, et on äkki veel selliseid "siidinäppe" kes tahavad saada parimat tulemust asjad spetside hoolde jättes.. ja lihtsalt, et äkki keegi teab mõnda head spetsi soovitada ka lõunas..

Postitatud: 20.06.2004 20:58 50
Postitas Toomas
Loora kirjutas:et äkki keegi teab mõnda head spetsi soovitada ka lõunas..
Võrus saab antud ülesandega - nullimisega - hakkama Kagu Sell. Neil spetsaparaat olemas. 50 krooni läks maksma, kui kaks kuud tagasi minu autol seda teostasime.

Postitatud: 20.06.2004 21:19 22
Postitas Muhv
truumu - kas see hulga sekundite variant nö möödaminnes ka õlituledele resetti ära ei tee? Ma muidugi ei usu, et seal mingit täiendavat nõidust oleks, aga ikkagi.

Postitatud: 20.06.2004 23:10 33
Postitas truumu
Muhv kirjutas:truumu - kas see hulga sekundite variant nö möödaminnes ka õlituledele resetti ära ei tee? Ma muidugi ei usu, et seal mingit täiendavat nõidust oleks, aga ikkagi.
teeb küll...
tegelt ma harilikult nullin suures pistikus stendiga, seal on kolm programmi: õlivahetus, inspection1 ja pidurivedeliku vahetus(insp.2)
kui autol põlevad kõik trillallaad, siis alguses rohelised ette ei tulegi, peab nullima kella(pidurivedelik) ja sellega kaasneb kohe ka oilservice roheliseks minemine
põhimõtteliselt vahet ei ole see n.ö.programm on 7. klemmile massi laskmine vastavalt siis 5sek, 15sek, 2x15sek
kuna auto pistik on testi ajal niikuinii ühendatud, ei viitsi kontrolllambiga surkida :D
Samas soovitan soojalt neile, kes ise lühistavad klemme:
KASUTAGE KONTROLLLAMPI! olen näinud, kui inimene lasi oma(pritsungi) aju õhtale sellega, et lühistas pistikus kaks valet klemmi ära(oli õiged ära unustanud)
klemm 7->kontrolka->mass, siis ei teki mingit pahandust(äärmisel juhul hakkab lamp põlema :lol: )

Postitatud: 20.06.2004 23:59 41
Postitas Muhv
No vaata, jõuame absurdini - sinu stend teeb kella nullides hoopis inspection II reseti KOOS kella resetiga. Samas need ju kaks ise asja. Oma auto ajaloos veel kaevates:
7711 - insp I
17300 - õli
23664 - kell
27737 - õli (ju insp I veel vara)
39080 - õli + kell
...

Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?

Postitatud: 21.06.2004 00:31 14
Postitas truumu
tegelikult asi lihtsam:
harilikul kliendil suht savi nendest insp. tulukestest, mis teda ainult häirivad, huvi pakuvad talle ainult õlitulukesed (saavad asjale pihta, milleks see värk on)
ülejäänud asju vahetatakse-kontrollitakse vastavalt vajadusele või rahakoti seisukorrale
neid, kes asja tõesti pedantse täpsusega jälgivad kohtab meil harva, sest kasutavad enamasti esinduse teenuseid, niiet pole probleeme tekkinud, et kustutada eraldi tulesid
muidugi seda, kas saab säilitada õlitulede hetkeseisu, pole isegi proovinud, kuna pole olnud vajadust
aga moment huvitav, esimesel võimalusel kontrollin järgi :D

Postitatud: 21.06.2004 11:36 04
Postitas Margus_L
aga härrased kas bensupumba vms bensu agregaadi tuli kah on olemas ....
mul nimelt sai korra bensukast solki sisse ja pärast seda käivitub auto külmalt halvemini..vähe sellest vajab veidi soojendamist suvel!!!! sest ajab pöörded kusagile 1500 peale tühikäigul (kui soojeneb veidi siis läheb alla ära kusagile 700-800 peale) ja ajab ka veel bensu haisu sisse nö külmalt ja kui autot tagant kuulata siis bensupump teeb kah "kõikuvat" häält`?!?! oskate äkki selle kohta miskit tarka öelda...

Postitatud: 23.06.2004 09:46 08
Postitas truumu
Muhv kirjutas: Seega, kord nulliti kell ära nii, et õlitulukesed jäid kenasti nii nagu nad olid. Võlujõud?
proovisin järgi, koos insp. resetiga läksid ka õlituled nulli...
võlujõudu minu FSA560 -l nähtavasti pole...
ja kahtlen, et kuskil üldse on(muidugi ei tea, millega nad UM-is resetivad)

Postitatud: 23.06.2004 09:54 28
Postitas truumu
Loora kirjutas:aga härrased kas bensupumba vms bensu agregaadi tuli kah on olemas ....
osadel olemas armatuuris MIL lamp(check engine), mis näitab pritsungis vea olemasolu ja kui ma nüüd kellegi teise masinaga segi ei aja, siis Sul see ju põles, kui auto kätte said?

Postitatud: 25.06.2004 10:50 31
Postitas Margus_L
oioioioi...siis tuleb vahetada ainult pump või tuleb veel miskit vigureid teha :cry: ?

Postitatud: 25.06.2004 11:09 01
Postitas truumu
ei, pump ise, kui säärane ei puutu asjasse, tuli näitab andurite korrasolekut...

Postitatud: 26.06.2004 17:09 26
Postitas Margus_L
hmm...siin miskid härrased arvasid et äkki pihustid läbi kah veel...kui keeruline neid vahetada oleks..ja üleüldse kus seda teha lõuna-eestis :?:

Postitatud: 16.04.2006 10:37 36
Postitas Danil523
selline asi et resetisin endal inspection ja oilservice-e ära(vahetasin enne õli ja filter...), kuid nüüd kus sõitsin läbi kuskil 2000 km kustusid mõned rohelised tuled ära. Mille pärast need tulekesed kustuvad, kuidagi kiiresti kustused, nüüd on juba aint 1 roheline lambike põlemas...

Postitatud: 16.04.2006 11:43 43
Postitas hanzvonkazak
asi ilmselt nedes kahes akus, mis on spidoploki sees. kui need väsinud ei hakka inspection ja oilservice korralikult tööle. mul endal lõi pärast mõnepäevast sõitu peale nullimist inspectioni koguaeg põlema.

Postitatud: 17.04.2006 23:45 34
Postitas TCO
kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega

Postitatud: 18.04.2006 07:07 25
Postitas truumu
TCO kirjutas:kella ja inspectioni nullimine minu masinal küll roheliste ruutude arvu pole vähendanud, ainult kella märk või siis kiri ''inspection'' on ära kustunud
kollane ja punane tuluke hakkavad põlema siis kui õlivahetus on üle läinud, neil ei tohiks küll mingit seost olla inspectioni või iga 2a. järel toimuva hooldusega

See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde :D
Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus

Postitatud: 18.04.2006 10:17 18
Postitas TCO
truumu kirjutas: See toiming ei vähendagi rohelisi kuubikuid vaid tekitab neid juurde :D
Ära hakkavad nad ükshaaval kustuma ekspluatatsiooni käigus
ei vaidle vastu, lihtsalt pole märganud ja alati on 10000-12000 km ilusti täis saanud kui kollane/punane on põlema läinud, ainult 2a. inspectioni tegi 5 kuud varem kui ettenähtud ;)

SOOVIN SAADA SELGUST?.....

Postitatud: 14.10.2006 10:14 25
Postitas foxracer00
nii lugsin siin igast asju aga ei jõud kohale MIS SIIS TÄHENDAB KUI MUL PÕLEVAD KELL JA INSPECTION JA MUL ON ORANZ JA PUNANE PULK AINULT EES??????

Postitatud: 15.10.2006 08:12 28
Postitas truumu
Kõik võimalikud teenindusvälbad on kätte jõudnud(või üle läinud)
Kordan veelkord: see, et õli ära vahetad või tehnohoolde läbid, ei kustuta neid märke armatuuris
Neid peab eraldi nullima
Tulukesed mõeldud meeldetuletuseks, et aeg on mingit toimingut teha

Postitatud: 16.10.2006 12:49 03
Postitas foxracer00
ei noh seda ma tean et need peab nullima see käib vist klemm7 ja mass?
aga aitäh abi eest eks siis peab õlivahetuse ära tegema.

Postitatud: 04.07.2007 17:52 19
Postitas bemvee
e46 320d

Süüdet keerates tuleb inspection -400km. mis tähendab?? et õlivahetus oleks pidand olema juba 400km tagasi?

Postitatud: 04.07.2007 18:15 34
Postitas elm
Inspection ei ole ainult õlivahetus.

Re: Küsimus:hooldus lõunas

Postitatud: 10.09.2016 10:13 42
Postitas veix
kas keegi oskaks aidata, nimelt põleb autot käivitades armatuuris 3-4sek pidurivedeliku servise tuli. kõik teised servise märgutuled olen saanud ise ära nullida aga seda ei õnnestu, kas peab juhtme taha panema? autoks E91 318d 2007a.