1. leht 2-st

Müratase BMW'des

Postitatud: 05.12.2007 00:10 49
Postitas HannesT
Mul plaan osta head autot. See peaks tähendama seda, et auto peaks olema salong vaikne ja ei tohiks sisse tulla rehvimüra, vee häält lompides, aukude klobinat ega mootori häält. E36 olen tuttav ja see on umbes sama nagu Audi B4 - hüppab aukudes ja kaevukaaned kostuvad ikka suht palju sisse. Ja ka karedamale asfaltile üle minnes tuleb volüüminuppu keerata või kõvemijni rääkima hakata. E34 on juba parem, isegi tükk maad parem, umbes nagu Audi 100/A6. Ma tahaks omale osta E32. Teadjad võrrelge objektiivselt nüüd e34 ja e32 mürataset ja vedrustuse vaiksust ja kas on mõtet osta e32 või pole ta e34'st eriti üle? Proovisõitu tehes tundus küll, et päris muhe oli, aga autoturul ei saa ka üle 50kmh proovida ja ei saanud täit pilti.

Postitatud: 05.12.2007 00:51 12
Postitas veekaheksa
E34 ei kannata kuidagi võrrelda 100/A6. Audi on ikka natuke valjem. Praegune E38 näiteks on natuke rohkema mootorimüraga väiksel kiirusel, maantekiirusel selgelt vaiksem kui Audi. E32 peaks olema siiski vaiksem kui E34 ja selgelt vaiksemad kui E36.

Postitatud: 05.12.2007 01:02 36
Postitas HannesT
7 on ikkagi luksusklass ja seda on paras võrrelda A8'ga. Ise olen sõitnud sedaankerega e34 ja a6'ga ja tundus suht sama. Aga sellega nõustuvad paljud, et e34'st uuem kere viiene pidi omas klassis väga vaikne olema.

Postitatud: 05.12.2007 06:10 00
Postitas Jan_K
Kui veermik korras siis soovitaks E38, endal selline ja ikka vaikne on küll. Muidugi mida uuem mudel seda vaiksemad nad üldjuhul on. Muidugi me räägime autodest mitte....saanidest.! Edu

Postitatud: 05.12.2007 06:47 56
Postitas Tõnis
E32 on ikka väga vaikne auto kui ukse-aknatihendid korralikud ja viisakalt hooldatud. Oli vahepeal võimalus natuke 2005a. audi a6 sõita ning sealt oma e32 750 ümber istudes, tundsin kuidas kõrv puhkas kohe.

Postitatud: 05.12.2007 09:44 25
Postitas TiitR
AFF kirjutas:Kui veermik korras siis soovitaks E38, endal selline ja ikka vaikne on küll. Muidugi mida uuem mudel seda vaiksemad nad üldjuhul on. Muidugi me räägime autodest mitte....saanidest.! Edu
On ka erandeid. Näiteks mu eelmisel e39-l kostus maanteemüra sisse vähem kui e60-l.

Postitatud: 05.12.2007 10:04 40
Postitas Jarlo
Kas see müra sisse kostumine ei või sõltuda ka auto mootoritüübist? Et diislitel ja suure mootoriga isenditel on parem mürasummutus tehtud.... Mul 330d ja vaikus ja rahu salongis. Isegi naastrehvi müra pole sisse kuulda.

Postitatud: 05.12.2007 11:19 28
Postitas HannesT
Tõnis kirjutas:E32 on ikka väga vaikne auto kui ukse-aknatihendid korralikud ja viisakalt hooldatud. Oli vahepeal võimalus natuke 2005a. audi a6 sõita ning sealt oma e32 750 ümber istudes, tundsin kuidas kõrv puhkas kohe.
No siis on tore. Rahakotile mõeldes plaanin osta just manuaalkastiga e32, aga tekkis mõte, et vb pole e34 võrreldes mõtet. Ise olen siiamaani rohkem Audidega sõitnud ja neil nii, et mida suurem mootor ja mida rohkem silindreid, seda vähem teda kuulda on.

Postitatud: 05.12.2007 13:20 39
Postitas priitv8
See on kindel, et E32-l on müraisolatsiooniga rohkem vaeva nähtud, kui E34-l. Seisusevahe kohustab. Ja see põhimõte on säilinud tänaseni. S.t. mida suurem mudeli number, seda rohkem on auto ehitamisega vaeva nähtud.
Nt. on E32-l ka esisilla tala (see, kuhu ülemised õõtsad kinnituvad) kerest kummipuksidega eraldatud, E34-l mitte.
Iseasi muidugi, et kõik see disain töötas 20 aastat tagasi, kui see auto värskelt tehasest tulnud oli.
Kui samad puksid veel all, siis tänaseks pole nende elastsus enam sama, mis 20 (või ka 10) aasta eest.

Postitatud: 05.12.2007 16:32 27
Postitas Karol
Minumeelest on E39 ka väga vaikne.

Postitatud: 05.12.2007 18:53 57
Postitas volde
kui hindasid ja autosid vaadata sis oleks ise e34 poolt, odav suur stabiilne ja vaikne :)

Postitatud: 05.12.2007 20:02 13
Postitas HannesT
volde kirjutas:kui hindasid ja autosid vaadata sis oleks ise e34 poolt, odav suur stabiilne ja vaikne :)
Sry, aga suur e34 küll ei ole. kõrvalistujal ja taga on kindlasti vähem ruumi, kui sama klassi konkurentide.

Postitatud: 05.12.2007 20:15 59
Postitas Indrek_M
HannesT kirjutas:
volde kirjutas:kui hindasid ja autosid vaadata sis oleks ise e34 poolt, odav suur stabiilne ja vaikne :)
Sry, aga suur e34 küll ei ole. kõrvalistujal ja taga on kindlasti vähem ruumi, kui sama klassi konkurentide.
Kui suuruse all mõeldi välist suurust siis jah suur :)

Postitatud: 05.12.2007 21:09 21
Postitas truumu
kollerimees kirjutas:Minumeelest on E39 ka väga vaikne.
Korralik E34 on vaiksem ;)

Postitatud: 05.12.2007 22:12 12
Postitas veekaheksa
E34 on täiesti piisava tagaistmeruumiga. 181cm pikk mees saab vabalt enda taga istuda. Korralik kesklassi auto. Hinna ja omaduste suhe väga hea. Kuigi hakkab nagu 'eduka eestlase' jaoks liiga vanaks jääma.

Postitatud: 05.12.2007 22:30 26
Postitas M4rt
truumu kirjutas:
kollerimees kirjutas:Minumeelest on E39 ka väga vaikne.
Korralik E34 on vaiksem ;)

Kohe kindlasti mitte, 39 on 34-st raskem, voolujoonelisem.. ja tunduvalt vaiksem, siin ei ole midagi vaielda

Postitatud: 06.12.2007 00:03 49
Postitas siim .j
M4rt kirjutas:
truumu kirjutas:
kollerimees kirjutas:Minumeelest on E39 ka väga vaikne.
Korralik E34 on vaiksem ;)

Kohe kindlasti mitte, 39 on 34-st raskem, voolujoonelisem.. ja tunduvalt vaiksem, siin ei ole midagi vaielda
no ma ravan ka Samuti! ;) kuula tänavapildis millist häält need e34jad juba foori taga seistes teevad, see on jube mis moodi need mootorid on läbi aetud!

Postitatud: 06.12.2007 00:15 30
Postitas ronni
Ma küll ei ütleks, et mu e36 325 mürarikas oleks.Sportpütt müdistab küll jubedalt salongi , aga see pakub minusugustele naudingut! :lol: ...ja isal on mul e34 touring ja diisel,ütleks et suhteliselt üksühele.....kui minu omal sumpsimüra välja jätta :lol:Kui nüüd aga e32 rääkima hakata, siis see on ikka väga vaikne.Anti ka mulle paar päeva e32 tagumikku alla ja ikka väga vaikne oli :!:

Postitatud: 06.12.2007 08:59 40
Postitas Kaido325i
eile ostsime tuttavale korraliku e34 ja auto ikka väga vaikne. :roll:

Postitatud: 06.12.2007 09:49 41
Postitas Mirko
siim .j kirjutas:
M4rt kirjutas:
truumu kirjutas: Korralik E34 on vaiksem ;)

Kohe kindlasti mitte, 39 on 34-st raskem, voolujoonelisem.. ja tunduvalt vaiksem, siin ei ole midagi vaielda
no ma ravan ka Samuti! ;) kuula tänavapildis millist häält need e34jad juba foori taga seistes teevad, see on jube mis moodi need mootorid on läbi aetud!
No on ju ka E39-said mis on läbi aetud, seda ei saa nii üldiselt võtta!

Postitatud: 06.12.2007 09:57 36
Postitas hillarr
siim .j kirjutas: no ma ravan ka Samuti! ;) kuula tänavapildis millist häält need e34jad juba foori taga seistes teevad, see on jube mis moodi need mootorid on läbi aetud!
Eks E39 mootor on vaiksem kui E34, aga linnapildis ei saa siiski võrrelda. Enamuste E34 tehniline olukord pole enam ligilähedanegi tehnaseseadele. Mootorid tiksuvad, vendika sidur on jäigaks keevitatud kuna uut ei taheta osta, rihma laagrid sirisevad, sumpsid sõeladest tühjaks põlenud või mingi "sport" pütiga asendatud jne.

Natuke ebaaus on võrrelda sellist E34 E39'ga.

Postitatud: 06.12.2007 10:07 08
Postitas Indrek_M
Minuteada BMW moto ongi, et mootor peab salongi kostma.
Küll aga ei tohiks salongi kosta väga palju maanteemüra, tuulevihinat ... selles osas on E39 minu meelest vaiksem. Mootori hääl on mõlemal salongi mõnusalt kosta ja see on ka BMW puhul taotluslik. Hea häälega mootor ka ju ;)

Postitatud: 06.12.2007 11:39 34
Postitas dts13
Eelmine auto oli E34. Väga hea mugav ja vaikne masin. Isegi summuti jouramine ei kostnud häirivalt sisse.
Praegu kulgen siis E32'ga. Ikka tunduvalt vaiksem on, kui E34. Kui E34'l hakkas mingi kiiruse pealt tuulevihin ja rehvimüra ikka päris kõvasti sisse kostma, siis E32 ei anna kiirusest just eriti mürarikkalt aimu. Vedrusus on ka ikka pehmem - kaevukaantest ja aukudest kulged üle, nagu neid poleks olemaski. Mootori hääl on ka paremini summutatud võrreldes E34'ga.
Ainuke asi, mis häirib natuke on rehvimüra, mis võiks vaiksem olla. Samas eks seda rehvimüra just mingid muud hääled ei sega ka ;)
See siis minu kogemus nende kahe autoga.

Postitatud: 06.12.2007 12:02 29
Postitas Ilves
Müratase on bmw-l väga hea, eeldusel, et tihendid ja vedrustus korras on. Nagu Priit ütles, mida suurem/kallim mudel seda enam on tööd tehtud "ebasobiva" müra kõrvaldamisega ja vedrustuse isoleerimisega. IIRC on bmw palgal eraldi akustika insenerid, kes "tuunivad" mootori ja sisse-väljalaske hääli just selliseks nagu vaja - kiirendades kuuled, cruisimisel mitte.

Postitatud: 07.12.2007 00:08 45
Postitas jackpuuk
Bemm on ikka vaikne auto . Hetkel tuleb töö juures päris tihti ringi sõita E34 touring 525tds -iga . Sellel on naelkummid all ja läbisõitu üle poole miljoni , kõige järgi otsustades on ta hooldust näinud niipalju , kui garantiiaega oli . Nüüd panna kõrvale sõbrapoisi Volvo V70 diisel :roll: , see on ju nagu traktor , pluss rehvimüra ja mootor karjub ka sisse , nagu haavatud . Bemm on lisaks sellele aastakest 10 vanem ka .

Postitatud: 07.12.2007 00:21 38
Postitas umptsik
Minu E46 kupee on samuti vaikne.. kui välja jätta need vanad hinged :( Mis vajavad vahetust.. saab selle ka tehtud..
Aga kui ukse vastuseid tõsta ning uks kergitamise abiga kinni lükata, kuulen autos kahte asja:

Enda ja oma naise südame tuksumist :) Okei.. kui auto tahab energilselt liikuda, siis mootori tuksumist kaa :p ning pärast lapse, kes tänulikult tantsib, põtkimist naise kõhus :P

Ei tea inimest, kes kurdaks BMW müra üle.. 2001 WV Passat on samuti hea müratasega.

Postitatud: 07.12.2007 10:30 39
Postitas TarmoV12
vanematest autodest on ikkagi seitsmene tõepoolest vaikne.. eeldusel muidugi, et auto korras on.
pakettklaasidega E38'l kostab tugevamalt sisse ainult pöördesse aetud mootor. alla 2000 pöörde pole mootorit praktiliselt kuulda.. talverehvid kostavad küll sisse, aga Nokiani naastud on nii lärmakad, et kostavad vist kuitahes vaiksesse autosse :P
seitsmese juures on lahe see, et müratase oluliselt ei sõltu kiirusest. aga õnneks on kõik vajalikud hääled kuulda - mootor, klobisev veermik jne , ei sõida ikka päris vati sees :D

teistest autodest.. '95 530i V8 vs '96 Audi A6 2,6 on mul otsene kogemus.. kindlalt 1-0 BMW kasuks.. seda tunnistas ka Audi omanik et Bemm on ikka palju vaiksem.. ja vedrustus on ka mugavam.

Postitatud: 07.12.2007 21:46 03
Postitas hotwing
SiilV12 kirjutas:pakettklaasidega E38'l kostab tugevamalt sisse ainult pöördesse aetud mootor. alla 2000 pöörde pole mootorit praktiliselt kuulda.. talverehvid kostavad küll sisse, aga Nokiani naastud on nii lärmakad, et kostavad vist kuitahes vaiksesse autosse :P
Jah, mul sama - maanteel kuni 2000 pöördel sõites mootorit ei kuule. Naastud ka linnas sisse ei kosta. Maanteekiirusel siiski rehvimüra on natuke kuulda, tuul ja mootor küll ei häiri. Ja originaalsummutitega pole sealt midagi sisse kuulda. (E38 730i, paketid)

Postitatud: 10.12.2007 05:49 55
Postitas KristjanS
Minu E36 kõrval on trammiga ka vaiksem sõita :lol:
Väga palju ikka oleneb kuidas autot hoitud ja mis temaga tehtud.
E39 aga on vaikseim masin millega sõitnud ja millega ka sõidan.

Postitatud: 10.12.2007 12:38 52
Postitas HannesT
Sellest auto hoidmise, hooldamise ja müra suhtest ma aru ei saa. Ok ainuke asi, et kui polstrid nagisevad, siis saab neid pingutada, aga õli- või kardaaniristi vahetus ju ei mängi rolli. Ja ma ei usu, et keegi meelega ukse seest nt kõik villa välja kakub vms.