palju läheb maksma

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas toivoku[/i]
minu isiklik, masin seisab minu maja ees , veel ple minu nimel asi kah kuna ei saaks ylevaatuselt läbi sest mootor tossab õudsalt ja palju muud kah toon klaas taga jne. ise käisin paides järel sellel, ilgem peavalu oli, aare sa ei ole midagi tõestada suutnud et ma mingi feik või sisi auto ple minu oma. ja pealegi elan siin metsas siin palju erinevaid koperatiive kus vahel saan sõita, varsti saan 18 ja loodan selleks ajaks ka auto korda saada, lube hakkan mai kuus tegema. loodan et siis kui load käes on et siis ka auto korras ja liigub. vot nii. ja näed isegi et yksainus karpa on vahel. [/quote]

ehh ei hakkagi tõestama. minu jaoks asi ammu
selge. Ole nüüd tubli poiss, vaata et homseks
koolitükid õpitud saaks ning peale kooli homme
näeme ja räägime iiigasugu häädest bmw-dest.

Peace:)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas toivoku[/i]
jah sa ei näinud seda kuna see radikasse lendas. ei ole olnud crusader ega mõni muu vant. olen SR foorumis toivoku rates toivoku hinnavaatluses toivoku ja igalpool mujal kaa. aga kled aare kapoti aluse nägid nüüd ära mis sa enda õigustuseks ytled nüüd? [/quote]

tõsine kapotialune:D kas see karpa VT-ga natuke viltu
ei sattunud? Või mu silm petab?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mis asi sul selge? see et saan alles 18? nüüd kui olen alla 18 siis ma ei tohigi vbemarit oMadis Ka ja siin foorumis kysimusi esitada ilma et mingid omastarust väga targad onud ei tuleks mulle siin mingit idiootset teksti ajama et 2 karpat ja ple minu auto jne. soovitaksin sulel seda et maga kaineks!! . samamoodi peace . võiksid parem mind aidata kuna vaatan sul avatari pealt pilti et sul e28 kerega masin ja e12 ja e28 suht sarnased.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

niisiis on keegi siit kes on nõus ära tegema sellise suure töö nagu mu auto mootori remont? mul on 5000 rhaa kuskil ja saaks natukene juurde arvestan sinna sisse nii juppide kui ka tööraha.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas toivoku[/i]
mis asi sul selge? see et saan alles 18? nüüd kui olen alla 18 siis ma ei tohigi vbemarit oMadis Ka ja siin foorumis kysimusi esitada ilma et mingid omastarust väga targad onud ei tuleks mulle siin mingit idiootset teksti ajama et 2 karpat ja ple minu auto jne. soovitaksin sulel seda et maga kaineks!! . samamoodi peace . võiksid parem mind aidata kuna vaatan sul avatari pealt pilti et sul e28 kerega masin ja e12 ja e28 suht sarnased. [/quote]

Kuidas see mootor seal ülepea käib-silma järgu
tundus igatahes, et pritsekollektori airboxi
ülemise seina asemele on keevitatud karpakinnitus+
ülipikad runnerid -hmm, kuidas kw on?

Üldinfoks - M30 karpadega tööle saamiseks
korralikult on õige setup selline nagu seal
pildil. Otsi need õiged kollektorid ning
viska see porno minema sealt. Karbussid
võib asendada Vazi oMadis Kega, lihtsam remontida,
sättida ning töökindlus on ka suuremam

http://www.bmwclub.fi/fi/cars/e3/images.html

Peace:)
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Minuteada läheb selline sisselase, kus on
üks karbuss, külge ainult M20 mootorile.
M30 mootorile läheb 2 kollektorit ning neid
solexi karbusse 2 tk (kodus on kogemata selline). [/quote]

Lihtsalt infoks , et 70ndate teise poole mudelitel nagu 730, 630 ja vist ka 530 M30 mootoritel oli just üksainus Solex A41 karpa peal.
http://www.hot.ee/bmw6series/76-2986cc.jpe

AR
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Lihtsalt infoks , et 70ndate teise poole mudelitel nagu 730, 630 ja vist ka 530 M30 mootoritel oli just üksainus Solex A41 karpa peal.
http://www.hot.ee/bmw6series/76-2986cc.jpe
AR [/quote]

Oled kindel, et see euroopas ka nii oli?
3.0 karburaatormootor (185 hp) kohtab igal
pool kahe karpaga-kas äkki pole tegu mingi
emission-setupiga, kus võimsus ei lugenud?
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Oled kindel, et see euroopas ka nii oli?
3.0 karburaatormootor (185 hp) kohtab igal
pool kahe karpaga-kas äkki pole tegu mingi
emission-setupiga, kus võimsus ei lugenud? [/quote]

5 ja 7 seeria kohalt ei julge pead anda aga 630CS oli saadaval ainult Euroopa turu jaoks (USAs 630CSi sissepritse ja kat-ga saastenormide tõttu) ja solex A41 karpaga.

EDIT: Tuhnisin veidi netist ning avastasin, et alates 1976 aastast oli kasutusel M68 mootor solex A41 karpaga - pandi seda 6 ja 7 seeria aiste vahele.
Ning täpsustaks ka ühte eelmist meievahelist vaidlust M90 mootori kohta... Asi siis nimelt nii, et enne 81 aastat tähistati erineva kubatuuriga ja toitega mootoreid erinevalt - näit.: 2986 L-jet sissepritsega mootor M57; 3453 L-jet pritsega - M90; 2788 L-jet pritsega M86 jne.jne. Pilt ühesõnaga päris kirju. Pärast 81 aastat tehti asi lihtsamaks - näit. M30B35 koodi esimene pool näitas mootori tüüpi, teine kubatuuri.

AR
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Toivuku - kui mootor tõesti läbi, siis üks võimalus otsida korralikuma mootoriga aga läbimädanenud vms kerega doonor ja sellelt mootor / elekteristaff ja muu vajalik ümber tõsta.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

elektri staff töötab aga tahaksin just karpaga mootorit rohkem sest see natukene lihtsam jne ja karpaks on jah nimelt a41 solex , nii et jah täitsa võimalik ju :D . oi ma olen rahul tegelt vähemalt keegi eksis seekord mitte mina nagu tavaliselt :P
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

[quote][i]Algselt postitas toivoku[/i]
elektri staff töötab aga tahaksin just karpaga mootorit rohkem sest see natukene lihtsam jne ja karpaks on jah nimelt a41 solex , nii et jah täitsa võimalik ju :D . oi ma olen rahul tegelt vähemalt keegi eksis seekord mitte mina nagu tavaliselt :P [/quote]

See A41 nüüd küll erilise lihtsusega ei hiilga ... el. sissepritse way töökindlam ja ökonoomsem.

AR
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

njaa minu jaoks ikkagi lihtsam sest alati olen karpadega jännanud ja mitte kunagi ple pihusteid oma silmagagi näinud.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ja karpaga sa jändama jäädgi. Pritsung minuarust lollikindlam. ?? või olen ise loll igatahes njah........:)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

njah kui te just nii soovitate äkki tõesti panen pritsungi aga vot see karpa systeem oleks ju lahedalt ainulaadne ikkagi yle 2.0 karpaga bemar :D . eks ta mul jah yks uunikum olen, nüüd läen siis neid poltide asju vaatama ja uurima.
Vasta