318 mootori probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

318 mootori probleem

Postitus Postitas antennipea »

Autoks on 318 E21 Proobleem siis selline:külmalt on mootor vaikne,mida soojemaks läheb seda hullem on kolin.Ühtlasel koormusel on vaiksem aga kiirendades ja mootoriga pidurdades läheb valjuks.
Viimati muutis antennipea, 06.07.2004 18:23 11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kepsusaaled. Kui kolinaga juba sõitnud oled, siis väntvõll p''''ses.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

:( ma olen sõitnud kuskil 400-500m selle kolinaga. Kas saaled tuleb kõik koos vahetada ja mis need maksavad?
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui juba saale vahetuseks läheb, siis on kindlam juba kepsu ja raamsaaled ära vahetada.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

kepsusaale 350.-
raamsaale 930.-

need hinnad M40 sinu omad arvatavasti odavamad
Mati
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 25.09.2003 01:08 43

.

Postitus Postitas Mati »

.
Viimati muutis Mati, 05.07.2023 20:39 31, muudetud 1 kord kokku.
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

mul on komplektne mootor laiali aint. uued rõngad saaled lihvitud vänt. aga kere müüsin maha kus see peal käis niiet pole panna kuhugi :roll:

kui huvi siis crisp_86@hotmail.com või ps
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Lisaks liudadele pead laskma väntvõlli lihvida ,kepsud võivad olla kahjustunud ja pead ostma ka mootoritihendid. Kui on selle viga. Soojal mootoril läheb siis õlirõhu hoiatustuli tühikäigul põlema.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

ega see vist hea mõte ei ole kui sa tahad sellest autost veel kunagi asja saada :roll:
truumu

Postitus Postitas truumu »

antennipea kirjutas:Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:
enne kui kone lammutama hakkad, lase mõnel mootorimehel seda kuulata(Valdekul näiteks)
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

truumu kirjutas:
antennipea kirjutas:Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:
enne kui kone lammutama hakkad, lase mõnel mootorimehel seda kuulata(Valdekul näiteks)
:( ma juba kiskusin mootori maha ja uus juba olemas,aga eks näeb mis sealt vastu paistab kui see vana lahti kiskuda.
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

Kruvisin siis selle mootori lahti ja mis ma nägin:
1)karter metallipuru täis :D
2)teise silindri kepsus oli käega tunda loksu
3)lahti võtmisel avastasin,et vändakael on kriimuline :?
4)kolmanda silindri kepsu saale oli kah minemise äärel.

Sellised lood siis minu mootoriga,eks peab nüüd teist mootorit hakkama kokku panema. :roll:
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

Ma ei hakka uut teemat tegema,küsin siin samas:

Kas on mingi vahe 81.a 316 (1.8) ja 79.a 518 mootoriplokkidel ja kui on siis kuidas seda kindlaks teha? Ja kas selline plokikaan kuhu on kirjutatud E21 1.6 sobib 1.8 ploki peale ja kuida surveaste muutub.
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

Kas keegi teab siin kah midagi M10 mootoritest :?: Või on kõigil pilgud suunatud kuuesilindriste poole :evil: :P
Kasutaja avatar
antennipea
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 14.06.2004 12:17 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antennipea »

Algul ma neid mootoreid eriti ei uurinud aga lähemal uurimisel avastasin sellised erinevused:(vaadake kolbe)

1979.aasta 1.8L plokk siis:
Pilt


Ja 1981.aasta 1.8L plokk:
Pilt

Kas keegi oskab kommenteerida?
Ja milline kaan peab olema sellel 1979.aasta plokil :?: Valunumber :?:
Vasta