1. leht 1-st

318 mootori probleem

Postitatud: 25.06.2004 23:16 16
Postitas antennipea
Autoks on 318 E21 Proobleem siis selline:külmalt on mootor vaikne,mida soojemaks läheb seda hullem on kolin.Ühtlasel koormusel on vaiksem aga kiirendades ja mootoriga pidurdades läheb valjuks.

Postitatud: 26.06.2004 09:59 52
Postitas Aare
Kepsusaaled. Kui kolinaga juba sõitnud oled, siis väntvõll p''''ses.

Postitatud: 26.06.2004 10:39 25
Postitas antennipea
:( ma olen sõitnud kuskil 400-500m selle kolinaga. Kas saaled tuleb kõik koos vahetada ja mis need maksavad?

Postitatud: 26.06.2004 13:36 21
Postitas Viljar
Kui juba saale vahetuseks läheb, siis on kindlam juba kepsu ja raamsaaled ära vahetada.

Postitatud: 26.06.2004 13:40 55
Postitas Riho
kepsusaale 350.-
raamsaale 930.-

need hinnad M40 sinu omad arvatavasti odavamad

.

Postitatud: 27.06.2004 22:15 25
Postitas Mati
.

Postitatud: 28.06.2004 09:46 47
Postitas Kristjan
mul on komplektne mootor laiali aint. uued rõngad saaled lihvitud vänt. aga kere müüsin maha kus see peal käis niiet pole panna kuhugi :roll:

kui huvi siis crisp_86@hotmail.com või ps

Postitatud: 28.06.2004 10:04 52
Postitas 325 ix
Lisaks liudadele pead laskma väntvõlli lihvida ,kepsud võivad olla kahjustunud ja pead ostma ka mootoritihendid. Kui on selle viga. Soojal mootoril läheb siis õlirõhu hoiatustuli tühikäigul põlema.

Postitatud: 28.06.2004 13:18 01
Postitas antennipea
Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:

Postitatud: 29.06.2004 10:51 46
Postitas marxxx
ega see vist hea mõte ei ole kui sa tahad sellest autost veel kunagi asja saada :roll:

Postitatud: 29.06.2004 21:52 58
Postitas truumu
antennipea kirjutas:Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:
enne kui kone lammutama hakkad, lase mõnel mootorimehel seda kuulata(Valdekul näiteks)

Postitatud: 29.06.2004 22:30 41
Postitas antennipea
truumu kirjutas:
antennipea kirjutas:Tänud kõigile kes siin teadmisi jagavad ja juppe pakuvad!

Autoga siis selline lugu et pole jõudnud veel mootorit lahti võtta.Eks siis näeb mis seisus see väntvõll on.Üks küsimus veel: Kas ainult uute kepsusaaledega ja vända lihvita ajab läbi (kui muidugi väntvõll veel korras on) või on see väga nigel variant.Mul oleks vaja selle mootoriga suve lõpuni sõita ja siis vaataks edasi mis sellest autost saab. :roll:
enne kui kone lammutama hakkad, lase mõnel mootorimehel seda kuulata(Valdekul näiteks)
:( ma juba kiskusin mootori maha ja uus juba olemas,aga eks näeb mis sealt vastu paistab kui see vana lahti kiskuda.

Postitatud: 02.07.2004 07:40 32
Postitas antennipea
Kruvisin siis selle mootori lahti ja mis ma nägin:
1)karter metallipuru täis :D
2)teise silindri kepsus oli käega tunda loksu
3)lahti võtmisel avastasin,et vändakael on kriimuline :?
4)kolmanda silindri kepsu saale oli kah minemise äärel.

Sellised lood siis minu mootoriga,eks peab nüüd teist mootorit hakkama kokku panema. :roll:

Postitatud: 04.07.2004 13:03 58
Postitas antennipea
Ma ei hakka uut teemat tegema,küsin siin samas:

Kas on mingi vahe 81.a 316 (1.8) ja 79.a 518 mootoriplokkidel ja kui on siis kuidas seda kindlaks teha? Ja kas selline plokikaan kuhu on kirjutatud E21 1.6 sobib 1.8 ploki peale ja kuida surveaste muutub.

Postitatud: 06.07.2004 18:26 51
Postitas antennipea
Kas keegi teab siin kah midagi M10 mootoritest :?: Või on kõigil pilgud suunatud kuuesilindriste poole :evil: :P

Postitatud: 16.07.2004 00:14 34
Postitas antennipea
Algul ma neid mootoreid eriti ei uurinud aga lähemal uurimisel avastasin sellised erinevused:(vaadake kolbe)

1979.aasta 1.8L plokk siis:
Pilt


Ja 1981.aasta 1.8L plokk:
Pilt

Kas keegi oskab kommenteerida?
Ja milline kaan peab olema sellel 1979.aasta plokil :?: Valunumber :?: