1. leht 2-st

Kuido Kuul ja http://www.diislikeskus.ee/

Postitatud: 02.01.2008 16:38 49
Postitas md5
Selle mehe juures ei soovita ühtegi remonti teha. Minu tööautol lõhuti pumba tihendite vahetuse käigus salongi kliimanupp ära ja nädal hiljem jäin tee peale - tuli välja, et akul oli peale remonti massi klemm poldiga kinnitamata jäänud ja aku laadimine on massi puudumisel teadagi vilets. Pidin sõbra abiga uue aku bensiinijaamast tooma.

Minu kulu - 1700 aku + salongi kliimanupp (mõnikümmend krooni nähtavasti).

Helistasin ja küsisin. Kuido Kuul ja tema remondimees ajavad kõik tagasi ja Kuido Kuul saatis mind sõna otseses mõttes p*#¤@.

HOIDKE OMA AUTO EEMAL MEHEST NIMEGA KUIDO KUUL.

sry

Postitatud: 02.01.2008 16:46 58
Postitas md5
Läks valesse alafoorumisse. Palun modedel teema õigesse liigutada. Aga http://www.diislikeskus.ee/ hoidke eemale. Saast teenindus.

Audi klubi foorumis sarnane teema

Postitatud: 02.01.2008 16:50 29
Postitas md5
krss - 15.07.07 23:55

Tsitaat:
Algselt postitas: termiit
OÜ Kuido Kuul.Tallinn Laagri Paplite pst.13 tel. 6797238 ja 55673701.www.diislikeskus.ee
Lasin seal pihustiotsad vahetada ja kontrollida eelnevalt ja oli ok kõik.

Kogemus ka nendega, paraku negatiivne. Ma ei tea, kas sattus mu autoga tegelema täielik lammas või pidasid nad lambaks mind ja üritasid lihtsalt klienti petta. Kulu oli ligi 3K raha valesti tehtud diagnostika peale, või jätsid nad isegi diagnostika tegemata ja ajasid mulle pärast kägu kapremondist (tegelikult oli mõne päeva eest ostetud autol suits taga ja külmaga käivitusprobleemid lihtsalt sellest, et süüde hiline, kui ise sellest aru sain, võeti süüte paika panemise eest teises kohas 100kr ja kõik probleemid kadusid). Mina olen neist väga pettunud ja igal juhul oma murega sinna minna ei soovita kellelegi, kui isegi nii elementaarseid asju ei tunta ja julmalt kapremonti kleindil väikese läbisõiduga autole peale surutakse. Samas töökogemust peaks neil olema üksjagu palju ning kui on teada, mis tööd nad tegema peavad, siis selle peaks nad tegema ehk keskmisest pareminigi. Samuti olid nad väga vastutulelikud ajakava osas, helistasid jne.

Postitatud: 03.01.2008 02:28 40
Postitas Diislikeskus
Me ei võta pumba tihendite vahtuse käigus aku klemme maha piisab süüte välja keeramisest.
Akude elu ei ole igavene ja kõige rohkem ostetakse neid ikka külmade saabumisel.

Ettevõtjale, kes lõhub kliendi autot ja saadab klienti p****

Postitatud: 03.01.2008 11:30 01
Postitas md5
Mul pole süüte väljakeeramisega veel kordagi õnnestunud auto kella ära nullida. Kui auto teile tõin, oli kell õige, kui kätte sain siis oli nullis. Kella saab nullida aku klemmide mahavõtmisega.

See on nii **** haige, et te oma klienti a priori debiilikuks peate. Ma loodan sügavalt, et 2008 aasta käibenumbrites kajastub teie suhtumine oma töösse ja klientidesse. Ise teen selleks kõik mis minu võimuses.

ps. oleks piisanud lausest "Vabandame ja ostame selle meie süül ostetud aku ära". Aga teiesugusest matsist on seda liiga palju oodata. See näitab taset.

Re: Ettevõtjale, kes lõhub kliendi autot ja saadab klienti p

Postitatud: 03.01.2008 18:45 09
Postitas Hornet
md5 kirjutas:Mul pole süüte väljakeeramisega veel kordagi õnnestunud auto kella ära nullida. Kui auto teile tõin, oli kell õige, kui kätte sain siis oli nullis. Kella saab nullida aku klemmide mahavõtmisega.
..mitte ainult, kui aku on "tühi nagu kell", siis läheb ka kell nulli.
Kaua su auto seal oli? Seisis-ootas järjekorras ka?

Postitatud: 03.01.2008 19:04 31
Postitas seppa
Aku läbi : kui võtit keerad ja kõik tuled põlevad ilusti ,aga nagu süüdet keerad siis kohe kõik pime ! See võib juhtuda jumala lambist :)
Pärast kell ka nullis ,aga juhtmed külge ja kohe ta ka käib :)

Mis sai vanast akust ,lase ära kondrollida kindluse mõttes !

Postitatud: 03.01.2008 20:09 10
Postitas hollow
endal on samuti aku ära surnud peale käivitamist... esimese käivitamise elas üle ja teist käivitust enam 3 tundi hiljem mitte... ja need 3 tundi sai mööda maanteed ringi sõidetud... väljas oli temperatuur -10 ligi. Aku sai ära vahetatud ja minuteada sõidab see auto sama akuga siia maani ringi

Re: Ettevõtjale, kes lõhub kliendi autot ja saadab klienti p

Postitatud: 04.01.2008 14:08 54
Postitas md5
Hornet kirjutas:
md5 kirjutas:Mul pole süüte väljakeeramisega veel kordagi õnnestunud auto kella ära nullida. Kui auto teile tõin, oli kell õige, kui kätte sain siis oli nullis. Kella saab nullida aku klemmide mahavõtmisega.
..mitte ainult, kui aku on "tühi nagu kell", siis läheb ka kell nulli.
Kaua su auto seal oli? Seisis-ootas järjekorras ka?
Aku oli täis ja auto oli paugupill. Ainus viga, mille pärast remonti sai viidud, oli pumba lekkimine. Aasta jooksul pole kordagi akuga probleemi olnud, nii et seos on selle remondiga liiga ilmne.

ps. aku klemmid olid korralikult kinni enne. Tinaklemmi pealt kinnivägistatud polt teatavasti lahti ei tule lambist. Kuido Kuuli remontija oli massiklemmi poldi rattakoopasse visanud. POHHUISM AUTOREMONDI MOTOKS.

aku

Postitatud: 04.01.2008 14:10 59
Postitas md5
Ahjaa, akut pole vaja kontrollida. See sai toas korralikult täis laetud ja on auto peal tagasi. Nii et Kuul pähe jutt.

Postitatud: 04.01.2008 14:18 37
Postitas Martin_S
ole nii hea inimene ja tee avatar korda :!: :!:

avatar

Postitatud: 04.01.2008 14:19 40
Postitas md5
Martin_S kirjutas:ole nii hea inimene ja tee avatar korda :!: :!:
Tehtud. Aga ilus suur oli ju :)

Postitatud: 04.01.2008 14:44 40
Postitas Hans
Sul tööautoks bmw? Või kurdad mingi muu margi muresid BMW foorumis?

On siia teemasse midagi olulist veel lisada?

on

Postitatud: 04.01.2008 14:47 36
Postitas md5
Hans kirjutas:Sul tööautoks bmw? Või kurdad mingi muu margi muresid BMW foorumis?
On bmw jah tööautoks. Tohib siia bmw remondi probleemidest postida?
On siia teemasse midagi olulist veel lisada?
Ei saanud aru.

Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 16:16 13
Postitas md5
Peale seda kui Kuul mind p saatis, kirjutasin solvunult segase kirjelduse nähtavasti.

Enne remonti viimist oli käivitusaeg peale eelsoojendust 1-2 sekundit. Peale auto kättesaamist, oli käivitamine peale eelsoojendust üle 5 sekundi ja läks viletsamaks.

Ma ei jäänud tee peale, vaid aku suri ära nädal peale nö remonti käivitamisel oma maja ees - starter käis vaevaliselt süüte keeramise peale ringi ja peale kahte üritust ainult plõksus.

Ei osanud enne isegi kahtlustada, et aku lahti on ühendatud, sest mulle ei räägitud, et remondi käigus akut puudutatakse.


Mul pole siia enam midagi lisada. Teema lisasin hoiatuseks teistele - minu aega ja raha on sellele remondile 5 korda rohkem kulunud kui remontija lubatud 4 tundi ja 3000 krooni.

Postitatud: 04.01.2008 16:37 13
Postitas md5
3000 krooni oli pumba tihendite vahetuse hind, jah. Kui ei käivitunud, vaatasingi aku klemme ja nägin et mass oli peale visatud lihtsalt. Enne uue aku ostmist proovisime sõbra autolt täkku anda, aga sellest polnud abi (sõbra autol oli väsinud aku, mis läks vahetusse sel nädalal, vbla sellepärast).

Re: Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 16:41 41
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:Küsitavuse tekitab ka väide, et auto oli vähesõitnud ja samas pumba tihendid lekkisid?!
Seda ma küll pole väitnud, et auto vähesõitnud on.
Muideks, ma ostsin täna oma autole uue aku. Krt, tahaks ka kelelegi pasunasse sõita (ikkagi 1800 eeku), aga kellele?
Iroonia on lahe asi. Aga mul on nüüd 1 korralik aku ja üks tutikas.

Postitatud: 04.01.2008 16:43 19
Postitas Kristo_V
kusjuures, ma ei tea kas se on kõigil diislitel, aga enda 530d, sai ükskord aku muusikat kuulates tühjaks ja pidi ikka kõva 10 min, juhtmetega teiselt autolt laadima , enne kui starteri jõudis järgi võtta, alguses nagu tundus et ei saakski voolu teiselt autolt.

Postitatud: 04.01.2008 16:46 55
Postitas md5
Kristo_V kirjutas:kusjuures, ma ei tea kas se on kõigil diislitel, aga enda 530d, sai ükskord aku muusikat kuulates tühjaks ja pidi ikka kõva 10 min, juhtmetega teiselt autolt laadima , enne kui starteri jõudis järgi võtta, alguses nagu tundus et ei saakski voolu teiselt autolt.
Minu oma on 1998 a 525tds. Kõik tarbijad on originaalid, mingeid võimendeid ega vidinaid pole ja seisvas autos muusikat ei kuula.

Postitatud: 04.01.2008 16:51 17
Postitas rynno300
No need sotised krokod ongi mingid mõttetud. Tehke parem ise endale mingist normaalsest kaablist krokod. Ise olen 25mm" täkku andnud täiesti tühjale akule (armatuuris tuled ainult hõõgusid) ja ma ei pidanud isegi oma autot käima panema teise auto käivitamise hetkeks.

Postitatud: 04.01.2008 16:59 12
Postitas Kristo_V
vool tuli läbi normaalselt ja pole odavad säästu omad, kusjuures sai proovitud ka teisi, aga see selleks

Re: Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 17:02 14
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:
Sry, lahmisin ise ka veidi üle. Kuid sa laadi oma väidetavalt korras aku ära, pane autole peale ja raporteeri siis ausalt nädala pärast.
Raporteerin: vana aku panin peale 2 päeva tagasi. Uus on kodus kapi otsas.

Postitatud: 04.01.2008 17:53 25
Postitas TarmoV12
Kristo_V kirjutas:vool tuli läbi normaalselt ja pole odavad säästu omad, kusjuures sai proovitud ka teisi, aga see selleks
järelikult ikkagi olid säästukaablid... ostsin Valgast ühest autokauplusest korraliku konstruktsiooniga jämedad juhtmed, made in finland :cool:
nendega olen käivitanud kümneid ja kümneid eri marki autosid (bemmid, mersud, vw-d, toyotad jne ), diisleid ja bensukaid. kõik on kohe käivitunud, pole olnud vaja laadida.. (2 kuud seisnud diiselmersu - suitses mis hirmus, aga käis kohe :D ). küsimus on ikkagi korralikes juhtmetes ja heas (massi)kontakti leidmises.. ja muidugi teise auto aku peab ok olema..

(sorry for OT)

Re: Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 22:09 43
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:Kas sa kohe autot saades tormasid esimese asjana akuklemme kontrollima ja veendusid VÕTMEGA pöörates, et mutter oli kinni?
Ma veendusin selles, et salongis oli üks kliimanupp ära lõhutud, kuna salongis oli kliima põhja keeratud ja see j'i kohe n'pu alla - sellest teatasin kohe ka firma juhile ja "meistrile".

Aga akuklemm - kuidas ma pidin selle peale tulema? Ma pole automehaanik, ma eeldan, et kui auto on remondis, siis ta tehakse korda ja pannakse pärast ka kokku nii nagu peab. Kas sa käid terve auto sõlmed peale remonti võtmega üle? See on absurd ju. Ma ei kujuta ette, et minu kliendid minu tööd kontrolliksid peale toote ostu, see on ikka minu töö.

Re: Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 22:16 30
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:Võlaõiguses piiritletakse süüd väga täpselt. Igal juhul on väär sinu väide, et Kuuli süül ostsid sa uue aku. See oli sinu viga.
Võlaõigusseadus ei ütle ärieetika kohta midagi nähtavasti. Võlaõigusseadusega võid sa JOKK poliitikat põhjendada, kliendina see mind väga vähe huvitab.

Minu viga oli see, et ma auto juurest remondi ajaks lahkusin.

Re: Vigade parandus

Postitatud: 04.01.2008 22:44 51
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:Ja võlaõigust Jokiks pole mõtet sõimata
Võlaõigusseadus on vajalik. Ma ütlesin, et JOKK poliitikat võib sellega põhjendada. Lisaks on olemas eetika.

Seda, et mina pole varas ega valetaja, ma tean ise kõige paremini. Sa loe selle teema kolmandat postitust, sinna kopeerisin ühe Audi foorumi liikme jutu sama töökoja kohta. See on patoloogiline. My point: võtke teatavaks, et see töökoda tegeleb huiamisega. Muud ma ei taotlegi.

Postitatud: 04.01.2008 23:41 55
Postitas Kalev
.

Postitatud: 05.01.2008 12:24 15
Postitas raimo_r
Ega esinduses ka jumalad ei tööta :!: Samasugused lihtinimesed, vahe on ainult tööandja nimes, kes palka maksab.

esindus

Postitatud: 05.01.2008 15:03 45
Postitas md5
diislijoodik kirjutas:Esindus oleks kindlasti selle pumba ca 20k eest ära vahetanud.
Pumba tihendite vahetus võtab aega erinevatel hinnangutel 1-4 tundi. Ei usu, et Eestis ühtegi esindust oleks, mille tunnihind 5000 krooni on. Kui just plaatinast tihendeid ei panda.

Re: esindus

Postitatud: 05.01.2008 15:32 57
Postitas hollow
md5 kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Esindus oleks kindlasti selle pumba ca 20k eest ära vahetanud.
Pumba tihendite vahetus võtab aega erinevatel hinnangutel 1-4 tundi. Ei usu, et Eestis ühtegi esindust oleks, mille tunnihind 5000 krooni on. Kui just plaatinast tihendeid ei panda.
sellega taheti öelda, et UM ei vaheta tihendeid... võtab kätte ja vahetab pumba ära... uue pumba hind 15k ja töö raha 5k.

üldiselt ma arvan, et sa ajad mingit jama suust välja selle jutuga... millegipärast ma arvan, et see polt oli seal lahti juba varem... nüüd külmade ilmadega kus metallid erinevalt kokku tõmbavad/paisuvad siis lihtsalt tuli see klemm sealt lõpuks mingi hetk lahti. Kas laadimis tuli põles armatuuris? kui ei põlenud, siis miks ei põlenud. kui põles aga sa ei pannud seda tähele, siis oled ikka ise süüdi, et aku kuivale sõitsid. igatahes on käinud mul selles diislikeskuses paar tuttavat ja siiani rahule jäänud tööga... samuti käis tuttav seal pumba tihendeid vahetamas ja pärast ka kompuga asja sättimas ja jäi rahule tööga...samuti toodavad sigahead puitlaast briketti ;)