Tehniline ülelask! ehk õliprobleem mootoris.

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Tehniline ülelask! ehk õliprobleem mootoris.

Postitus Postitas leho57 »

Nonii,

sai siis tartust auto ostetud ning probleem alljärgnev:

Õli oli tallinnasse jõudes täiesti otsas. või noh midagi seal ikka oli aga õlivarras tuli mootorist välja puhtana, väike tilgake oli otsas. Loll olin, et kohapeal seda seisu ei kontrollinud. aga valasin siis juurde poolsünti ning nüüd kõik normis, vaatasin. ei tilgu kusagilt küll tänavale hetkeseisuga...
seega minu järeldus, et mootor sööb ise seda - või on veel mingine variant kellelgi pakkuda, et ei peaks muretsema kohe esimesel päeval end lolliks.
Auto on 728 ja 1996 aasta.
muidugi liisingusse võetud j 7 päeva aega, et tagastada kui tõesti selgub, et midagi peetis.

kas diagnostika näiteks truumu juures ütleb mulle vastuse?

praegu kell ka aga homme saab omanik mult kõne ning aiaiai. peale kõige muu on kõrvalistuja airbag ka puudu, tüüp on selle kaane sinna peale liiminud.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mina annaks tagasi selle, kui sööb õli siis remont 30+k, kui veel mingid airbagid puudu on siis võib sealt jumal teab mida välja tulla :|

diagnostika kulunud mootori kohta ei räägi midagi.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

eino eks ta lähebki tagasiandmisele kui mingi jama on. enne tahaks vastuse teada... peab teada saama, muidu ei saa seda tagasiandmist ka kuidagi teostada.. tõestust peab olema ju
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

pane õli norm tasemele ja sõida siis mingi 2-3000km, vaata kas langeb :D
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

nädala ajaga või :D
odavam tuleb vist mõne asjaliku remontniku juures käia :D
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

leho57 kirjutas:nädala ajaga või :D
odavam tuleb vist mõne asjaliku remontniku juures käia :D
võid lasta kompressioonid mõõta, aga kui on läbi ainult õlirõngad siis suurt midagi sealt ei selgu, sõõretihendid võivad ka läbi olla aga seda ei anna mõõta. sinist ei viska tagant?
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

vot nii ei ole tähele pannud. mingit pahvakat nagu ei tulnud, kerget valget auru ainult... pole veel nagu väga sõitnud ka. homme teen visuaalse inspektsiooni asjale.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

palju sinna mootorisse õli läheb?
seal mingi 2-2,5l oli seda. ja õlivahetuse tuli on viimases astmes...
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

leho57 kirjutas:palju sinna mootorisse õli läheb?
seal mingi 2-2,5l oli seda. ja õlivahetuse tuli on viimases astmes...
6,5L peab selles mootoris olema õli.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

miks ta ülelask on kui sa ei kontrollinud mootori õli taset autot ostes ja pikemale sõidule "uue " autoga minnes ? Kui ta oli juba enne ehk nii madal see tase siis so what ? pane max i ja anna vinti.

Oleks sul kindel väide ,et näedsa seal oli maximum ja jõudsin tallina oli alles ainult alla minimumi.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

ei selles mõttes ülelask, et kui tõesti mootor seda õli isuga õgib. siis on s*tad lood. aga muul juhul muidugi enda süü, et kohapeal ei kontrollinud.
muidu veel seda, et kas keegi teab palju on mootoris õli siis kui õlivarda ots ulatub napilt napilt sisse nii, et tilgake jääb otsa. sooja mootoriga.
E34 525 tds - müüdud
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Kas veateadet siis ei andnud madala õlitaseme tõttu ? See peaks juhtuma kohe,kui tase jõuab alumise normini ! Seda oleks pidanud juba esimesel käivitamisel märkama ju :roll:
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

vot vot, pixlitega on nagu on. need olid nimekirjas esimesed mis remonti pidid minema :oops:
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

varjatud vigade parandamisele kuluva summa saad müüjalt sisse ka nõuda!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

leho57 kirjutas:vot vot, pixlitega on nagu on. need olid nimekirjas esimesed mis remonti pidid minema :oops:
Niiet ... sulle võib veel üllatusi tulla :roll:
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

diislijoodik kirjutas:Bemmi tehas lubab õlikuluks kuni 1,2l/1000km peale, seega isegi kui ta kütusele lisaks õli kütteks kasutab, pole midagi kobiseda, kui ta sinna piiri sisse jääb :mrgreen:
Lihtsalt täpsustuseks, imo oli kas 1.2-1.5L tehase lubatud norm Audi V8 mootoritele.
Bemmile meenub miskit 0.7L
530d
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

2,8 mootoril on mitmeid võimalusi kuhu see õli kaob. Esiteks vaata üle karterituulutuse vaakumklapp (UM ca. 800 EEK) ja tavaliselt on ka õlivarda toru tuulutus kinni. Soovitan sul minna Veltsi juurde Kotka tn. 12.
Kui need asjad korda tehtud või üle vaadatud, siis võid edasi otsida. Kompressioonide mõõtmine ei teeks ka muidugi paha.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

homme hommikuks sain aja, eks siis Valdek annab oma parima ja ehk saab teada mis värk on.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Sõida esimesed 1000 km siis on näha, kas probleem tõsine või mitte.
Kasutaja avatar
raitR
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 03.11.2004 18:11 52
Peamine sõiduk: T5 Pornstarter 2007a
Asukoht: tln/keila

Postitus Postitas raitR »

leho57 kirjutas:eino eks ta lähebki tagasiandmisele kui mingi jama on. enne tahaks vastuse teada... peab teada saama, muidu ei saa seda tagasiandmist ka kuidagi teostada.. tõestust peab olema ju
7päeva on see aeg, kus sa ei pea isegi põhendama, miks sulle auto ei sobi ja saad tagastada, kuid muidugi teeb asja lihtsamaks mõne kalkulatsiooni olemasolu
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

7 päeva aega jah, no saaks sellest mootoriasjast selgust siis oleks kohe näha kas jätab või ei
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

liisingulepingus kirjas selline punkt. no päris niisama vist ei kõlba ikka tagasi anda. mingit põhjust on tarvis. aga nu kui leiab et miskine viga sees, siis loeb lepingu uuesti läbi
E34 525 tds - müüdud
velts1
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17.04.2006 22:19 47

728

Postitus Postitas velts1 »

kontrolli karterigaaside klappi ja toru kustkaudu õli karterisse tagasi juhitakse.tavaliselt see koht umbes kus õli läbi õlivarda karterisse läheb
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand :D
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.

jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...

aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

see on see kui autot enne üle ei kontrolli:P
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

leho57 kirjutas:njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand :D
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.

jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...

aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
riputa nimekiri siia üles, koos ilusate kompresioonidega. Loodan, et keegi siit foorumist seda õnnetust enam turuhinnaga ei osta.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

hehe täpselt nii on :D ei julge lihtsalt enam. et saada töökorras ja normaalset kasutatud autot peab ikka energiat sellele otsimisele parajalt matma.
lähen käin pangast läbi ning hiljem lisan nimekirja siia siis..
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

Nonii, siit siis nimekiri mis esmaülevaatamisel selgus:

Vahetada + remontida:
term korpus, süüteküünlad, kkkt, õhufilter, süüteküünlapiibud, roolivõimendi anum + voolikud, Vanose õlitustoru, karterituulutusklapp + tuulutustorud, õlifiltrikorpusetihend, pid vedelik + roolivõimendi vedelik, pendelhoovapuks, paralleelvarras, esim amordid, käigukasti otsasimmer, käigukastipadjad, tagasilla ülemised tagumised õõtsad, silikonpuksid, summuti pastaga parandatud - lekib, põhjakatter puudu või puruks, esimesed ülemised õõtshoovapuksid, tagumised pid klotsid.
Kompresioonid mootoris:
1. sil - 12
2. sil - 7
3. sil - 6
4. sil - 5
5. sil - 5
6. sil - 5

Autoks siis 728 E38 numbrimärgiga 359 BAH

Valdek ehk oskab täpsustada, mõni asi oli ikka päris kole olnud :D

PS. Peale selle otsustas omanik mind süüdistada, et ma võtsin need jupid mingilt teiselt seitsmeselt ja tõstsin ümber. Minu arusaamade järgi see päris nii ei toimi. pealegi ei ole see väga teostatav 2 päevaga ju?
+ kõigele lisaks pean selle ise tartusse tarima. ebanormaalne.
E34 525 tds - müüdud
InguPingu
Huviline
Postitusi: 100
Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
Peamine sõiduk: BMW E39 535i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas InguPingu »

Ja kuhu siis õli kadus? :D Radikase? Ma ostsin teadlikult e34 millel oli mootor ära "koolant" sõidu ajal :P . Mootor muidu käib aga ajab õli sõidu pealt täiega välja "ei viitsint uurida kust kohast, suvel vaatan". Seistes mootor käib, radika punn on maas siis on näha kuida surve vee välja surub ja õli radikase tuleb. Suvel teen midagi stendi laadsed siis vaatab mis selest saab. Mootori sain teise vastu vahetatud.
Minu teoria järgi peaks siis radika kork ja paisupaak olema hallikas- valge ollusega koos kui õli kaob radikase. Ja kui siuke asi on ostetaval autol siis vo on mingi suurem jama selega?


Sory kui vales kohas. Ja parandage mind kui on vale teoria :lol:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Kompresioonid suht hapukad.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta