plokikaane kontrollimine?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

plokikaane kontrollimine?

Postitus Postitas Wilson »

vabandan kui selline teema on olemas,kuid ise ei suutnud leida :roll:
kuidas kontrollida plokikaant iseenesest?
asi selles et ostetud autol pidavat olema mahlad segi.st arvatavasti kaanetihend või kaanes kuskil pragu mis neid oma vahele segi ajab.käima ei taha panna autot kuna kes teab kaua see ennem töötanud on ja Äkki nukkvõlli õlitus puudub ja pärast nuttu rohkem.
Aga kuidas kontrollida kaant kui see auto pealt maas on?
on ka võimalus et kaas jäi terveks ja pääsen vaid tihendi vahetusega?
Viimati muutis Wilson, 23.01.2008 20:41 18, muudetud 1 kord kokku.
Mr.Spurway.Cooke
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mr.Spurway.Cooke »

omal ka seesama asi ees tõenäoliselt... ja niipalju kui ma targematelt inimestelt kuulnud olen siis tehakse survestamine et kontrollida mõrasid ja pragusid.

üks on näiteks oü tõukur. kontaktid jms. leiab netist. ma ise eelistaksin mõnda muud kohta sest üks väidetavalt seal täisremondi saanud kaas on minu autol peal ja küsimärki tekitab see et miks nookurite otsast need klapivahe regullijad jalga lasevad.

ahjaa kui su jutt on sellest 125 kW m20b25 mootorist siis võime klubi teha ;)

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=50990
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas skiev »

kui õlivarda välja tõmbad ja ülemine õli piiril on vahune ollus siis mahlad segi ja üldjuhul kui sõidad siis temp peaks ka üles minema ja jahutuse võlja keetma. täpsem kontroll tõesti ainult survestamisel
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

leidsin veel et mootoris pole ei õli ega tosooli ja tosooli lõdvik lahti.praegu siis viin auto garaazi ära.Õli sisse ja tosoool samuti ja tööle! Vaatan siiski ise kõik üle mis viga võib olla.nii et mõni tunni jooksul uued uudised!
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

keema ei lähe.õli ja tosooli ajab küll segamini!
et siis homme,ülehomme üritab kaane maha saada ja eks siis selgub kas kaane või plokikaane tihendi viga.
kui keema ei lähe siis peaks nagu kaan veel sirge olema? :roll:
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

võta kaas maha ja vaata mis sa pildilt ( plokikaanetihend ) näed näiteks.
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

kapa kirjutas:võta kaas maha ja vaata mis sa pildilt ( plokikaanetihend ) näed näiteks.
tihendi pealt loen kas kaan sirge või ei?
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

jah :D seal on kirjas :D sealt sa võid näha kas ehk on õlikanli ja jahutuse kanali vahel midagi peetis näiteks .
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

kapa kirjutas:jah :D seal on kirjas :D sealt sa võid näha kas ehk on õlikanli ja jahutuse kanali vahel midagi peetis näiteks .
tegelt ka võin näha ? :lol:
Mr.Spurway.Cooke
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mr.Spurway.Cooke »

idee järgi peaks asi nii olema et .... jah võid küll näha aga korralikult pead maha võtma niimoodi et kõik asjad plokikaane küljest lahti ja siis alles tõstad plokikaane maha..... siis tähelepanelikum silm näeb ära tihendi ja kaane enda pealt kas midagi on seal toimunud või mitte.
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

On ka veel üks võimalus kui sul on olemas kompressor, prussijupp, transportööri linti ja 2 pitskruvi. Kui sul on need asjad olemas siis anna teada. Prussijupp ja lint peavad kaanega olema enamvähem ühelaiused aga võiksid olla veidi pikemad. 90% tõenäosusega leiad vea kätte.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Vaata PS!
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

räägi siia ka mis nendega teha ?
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

See on kokkuhoiu variant stiilis tegin ise pesumasinale peedist trumli. Ainuke eelis on selles, et soodne. Varemal ajal ei olnud lihtsalt kohti kus saaks remontida.


Kõige primitiivseim variant:
Sellele prussile paned lindi peale tihendiks. peale seda puurid sobivasse kohta mingi 8mm augu. See auk peab ühtima jahutuskanaliga, kaanes. Saad vast aru kus on liikunud jahutusvedelik. Paned selle kanali ja augu kohakuti ja tõmbad pitskruvidega selle kaane sinna kõvasti kinni. Seejärel lased sealt august suruõhu sisse ja vaatad visuaalselt kas hakkab kuskilt pealtpoolt pihkama. Selleks peab olema sul võimalikult rohkem survet, mida sinna sisse lased. Olen kunagi ammu läbi häda oma ford granada kaane nii tuvastanud. Siis veel polnud neid "kaanetegijaid". Juhul kui leiad vea, siis pead minema kuskile kus on argoon keevitus. Keevitamine aga ei anna alati head tulemust, kuid proovida ju võib. Vast saad aru. Tel abiks 5141947 Terve kaan peab olema kinnste avadega, vastu linti, väljaarvatud see millest rõhu sisse lased. Lisan, et kui kahtlustad alumist poolt siis pead selle kõhuga ülesse keerama ja sinna avasse veidi vett lisama. Paljud kaaned lähevad puru klappide vahelt, põlemiskambris. Pole mingi kosmoseteadus, kuid olen nii teinud. Lisaks veel, et kuidas kontrollida kas kaan on sirge:
Kaane paned selili ja võtad suuremat sorti käiakivi millega lükkad ühtlaselt üle kaane (kivi küljega) ja siis jätab see kivi jäljed kaanele. Kui need jäljed pole ühtlaselt üle kaane siis on kaan kõver.
E 39 535 1997.a.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ei tahaks õigekirja kallal ilkuda aga selle sõna kolm põhivormi on kaas, kaane, kaant. Kaan on mingi teine elukas.
Indrek
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Indrek_M kirjutas:Ei tahaks õigekirja kallal ilkuda aga selle sõna kolm põhivormi on kaas, kaane, kaant. Kaan on mingi teine elukas.
Tore, et tähelepanu juhtisid aga vast on nii ka arusaadav. Hea, et veel lause ehituse üle pahandata. Arusaamatuste vältmiseks lisan, et kaan=kaas.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

mille järgi pannakse 0 punkti vänt ja nukkvõll?
kus need punktid on(vist tean aga igaksjuhuks kontolliks üle.väntvõlli oma siis mootoripöörlemisanduri ketta pealt kriips ja vastaskriips on hammasrihma katte pleki peal? Nukkvõllil on kriips ratta peal ja vastaskriips plokikaane peal?sissepritse poolel kui kaant otse vaadata?)
tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

Ise sarnase jamaga kokku puutunud. Kõigepealt kontrolli, kas kaan on sirge. Selleks on sul vaja kalibreeritud raudlatti. Seda saad laenuks iga kolmanda autodega tegelnud vanamehe käest (töökodadest pole vajadust olnud küsida). Teine variant on nn käiakivimeetod, eriti peene käiakiviga. ka see ütleb kaane sirge oleku ära. kui need korras, siis võid rõõmuga uue tihendi osta ja kaane nõuetekohaselt peale panna. kui ikka mahlad segi, siis saad otsida uue plokikaane. koos uue tihendiga muidugi. ja kui siis ka veel peetis, siis on plokk mõrane, või uus plokikaan ka peetis. ise sain niimoodi kolm korda kaant vahetatud :D tihendi hind oli 1000 tükk. aga omadest vigadest õpitakse. survestamine muidugi parem variant, aga nende hindadest ei tea ma midagi. ma maapoiss ja tegin ise :D kalliks läks aga asja sai :D
Mr.Spurway.Cooke
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 03.06.2007 18:00 01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mr.Spurway.Cooke »

umbes nii jah


väntvõlli märk näeb umbes selline välja :D

O I T
viin ära vanu raamatuid ja heliteoseid ... 53600903
Kasutaja avatar
Wilson
Huviline
Postitusi: 654
Liitunud: 19.07.2006 18:03 46
Asukoht: läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas Wilson »

tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

diislijoodik kirjutas:Käiakivi nüüd küll mingi kaliiber pole.
Kaliiber :D
Aga oled sa seda proovinud, et nii kindlalt tead väita, et nii ei saa? Nõuka-ajal nii tehtigi ju. Ja kui võtta väikese teraline käiakivi, siis ei riku ka plokikaant ära. Proovitud ja töötav meetod... Kuigi jahh, praegusel ajal on juba moodsamad vahendid. Kalibreeritud raudlatt näiteks, või survestamine...
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

diislijoodik kirjutas:Käiakivi nüüd küll mingi kaliiber pole.
Mida pidi 15aastat tagasi minusugune tegema? See oli üks vägahäid lahendusi ja see käiakivi on mul siiani alles. Muide, seda ei kasutata loodina vaid lihvitakse sellega mõned korrad ja peale seda vaadatakse kas ta käis kõikjale ühtlaselt vastu.
E 39 535 1997.a.
tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

Nonii. Mul kahh see tegevus ees nv ja mina võtan südamerahus jällegi raudlati või käiakivi. Eks lööge, kui tahate :D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

diislijoodik kirjutas:jaotusvõll välja ja selle laagripesasid hoolega uurima.
Laagripesadest pole küll midagi uurida. :lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

6 järjestikku asetsevat silindrit. käiakiviga "lihvida" ei soovita just, ja eriti bmw või siis üle üldiselt lääne oma. :D omal ajal sai küll kiir remonti tehtud vaz tüüpi auto mootorile käiakiviga, töötas küll
Vasta