Tavaline ja M-tech'i vedrustus ?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
cabrioboy88
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 27.10.2007 14:21 03

Tavaline ja M-tech'i vedrustus ?

Postitus Postitas cabrioboy88 »

Küsimus siis järgmine:
Kui tuntav vahe on m-techi ja tavalisel vedrustusel ?
M-techi vedrud on -20mm madaldusega, kuid kas m-techi vedru+amort on väga jäigad võrreldes tavalisega ?
Ees on vedrustuse täisvahetus ning uurin tausta, kumb on meie teeoludele sobivam variant ?
;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ära unusta, et M-Tech vedrustusel on ka jämedamad stabikavardad!
Aga muidu on ta meie teedele veel suhteliselt komfortne.
Päris jäika vedrustust pead aftermarketist otsima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
cabrioboy88
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 27.10.2007 14:21 03

Postitus Postitas cabrioboy88 »

priitv8 kirjutas:Ära unusta, et M-Tech vedrustusel on ka jämedamad stabikavardad!
Aga muidu on ta meie teedele veel suhteliselt komfortne.
Päris jäika vedrustust pead aftermarketist otsima.
Asi selles ongi, et hetkel aftermarketi jäigad ja madalad vedrud all, ning otsin seetõttu pehmemat vedrustust. -20 mm madaldust oleks ideaalne, seega otsustan arvatavasti ikkagi m-tech'i vedrude kasuks.
Kas vedrude vahetamisel peaks siis ka stabika varda m-techi oma vastu vahetama ?
;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

cabrioboy88 kirjutas:Kas vedrude vahetamisel peaks siis ka stabika varda m-techi oma vastu vahetama ?
;)
Noh, siis oleks ta täielik M-Tech vedrustus ja külgkalded ka väiksemad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta