1. leht 1-st

lambda...

Postitatud: 11.02.2008 13:21 13
Postitas kulgur
Tere, kas on võimalik, et lambda on tuksis ning mootor võtab palju kütet kuigi ei tähelda mingeid turkumisi mootori töös... :|

Postitatud: 11.02.2008 14:59 26
Postitas Genne
Jah. Lihtsalt mootor töötab ilma lamda signaalita ette nähtud režiimil.

Kõik oleneb mootorist.

Postitatud: 11.02.2008 15:17 00
Postitas kulgur
kui lambda on rikkis, siis peaks vist hetigaasid ka olema paigast ära, mida ülevaatuses juba näeks?

Postitatud: 11.02.2008 15:44 37
Postitas siim_s
Kui katalüsaator on korras võib see isegi raskesti täheldatav olla kuid katkise lambdaga on küttekulu suur, mida peaks kerge märgata olema

Postitatud: 11.02.2008 23:09 16
Postitas kulgur
kui diagnosti minna, ei tea kas seal neil ikka näitab lamda kohta midagi?

Postitatud: 11.02.2008 23:15 26
Postitas MuiduMees
näitab ikka

Postitatud: 11.02.2008 23:25 27
Postitas Cert85
Lambda tööd saab ka ostilloskoobiga jälgida.

Postitatud: 12.02.2008 00:26 43
Postitas kulgur
Cert85 kirjutas:Lambda tööd saab ka ostilloskoobiga jälgida.
mis instrument see veel on.. :D

Postitatud: 12.02.2008 00:58 31
Postitas tambets
OT:
Mis vahe on originaal ja universaal lambdal?
Pmst, kunagi küsisin ka sama katalüsaatori vastu ja siis tuli sellist hülgemöla, et oioi, seekord siis ikka kindlat vastust tahaks...
Ja katalüsaatori kohta oli miskises TM-is väga ilus ja pikk seletus, miks orig ikka parem, kui universaal ja vastupidi.

Postitatud: 23.07.2008 21:27 39
Postitas Margo_325
Ei hakkaks uut teemat tegema. Mulgi praegu lambda vahetus ees. Mis vahe universaalsel ja originaalil on? Mõõdavad ju sama asja mõlemad. Hinnavahe 3-kordne (mis UM-i hindu arvestades polegi kõige hullem) :lol:
Kui ma ikka aastas mitu universaalset pean vahetama, siis muidugi kasulikum originaal osta...

Postitatud: 24.07.2008 00:25 21
Postitas joffe
No ei tea, mul praeguseks poolteist aastat universaal- lambda ja kõik OK!

Postitatud: 24.07.2008 00:28 48
Postitas Mikk_O
originaal peaks kauem vastu pidama, kui tavaline.
lambdat saab kontrollida tavalise testriga.

Postitatud: 24.07.2008 06:11 34
Postitas Trionic
Margo_325 kirjutas:Ei hakkaks uut teemat tegema. Mulgi praegu lambda vahetus ees. Mis vahe universaalsel ja originaalil on? Mõõdavad ju sama asja mõlemad. Hinnavahe 3-kordne (mis UM-i hindu arvestades polegi kõige hullem) :lol:
Kui ma ikka aastas mitu universaalset pean vahetama, siis muidugi kasulikum originaal osta...
Ka oem andurit saab mujalt,kui UM`st ja tihti odavamalt. Universaalide levinuim häda(veaks ei saa seda nimetada): Peale käivitust ootab mootorijuhtimine teatud arvu sekundeid,misjärel hekkab arvestama lambdaanduri signaali.Ooteajal peab anduri küttekeha suutma anduri teatud temperatuurini kütta.
Libaandurite hädaks ongi,tihti,et mootori ecu ootab juba korralikku signaali,
kuid andur pole veel töötemperatuuril ja signaal pole selline,nagu ecu ootaks ning kohe arvatakse andur vigaseks.
Vanematel masinatel pole softe veel nii tundlikuks tehtud,kuid BMW,Ford,Saab ja paljud veel ei armasta universaalandureid eriti.