probleem külma mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

probleem külma mootoriga

Postitus Postitas alar »

selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? autoks e30 325i aastast 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

proovi lambda pistik lahti lasta
sama proovi tühikäigulülitiga
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

Tänud Patrik. teen õhtul proovi, eks siis kommenteerin mis edasi sai.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

alar kirjutas:Tänud Patrik. teen õhtul proovi, eks siis kommenteerin mis edasi sai.
Oot kas see on sama 323, mille tühikäiku ma sügisel keerasin? Kui soojenendes pöörded üles lähevad, puudub TPS-s tühikäigulülitus - kas on andur ise paigast ära või on seguklapi piirdekruvist pöörded peale keeratud. Tollel sai nagu see paika kruvitud seal...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? AUTOKS e30 325i AASTAST 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Mul 316-l andis tühikäigu lüliti kala 2 päeva peale mootoripesu . Sai asi lahti võetud suruõhu ja silikoonipesuga seest loputatud ning hermeetiliselt tagasi pandud ja asi ok.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

mul tühikäik täitsa normaalne (külmalt 800-850 ning soojalt seisab nagu post 600 peal) ainult see "2000 p/min piiraja" värk ajab närvi. kusjuures seda asja teeb ta valikuliselt mõni päev on, mõni mitte.
tühikäigulüliti koos drosseliklapiga vahetatud ja tühikäigumootor samuti.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

sel juhul äkki selle lüliti juhtmetes kala ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

homme siis käin sauelt igori juuest läbi ja võtan uue lüliti. aga kas tõesti selles saab selline kala peituda pelgalt lülitis???..... :roll:
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita. Kui gaas maha lasta annab klapp ühtepidi ühenduse , siis kui gaasi annad kontaktid avanevad ja tööle ´hakkab õhumõõtja ja kui pedal põhja panna lülib teistpidi. 3 juhet ju läheb sisse ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Drosselklapi asendianduris on 2 lülitit: 1. lülitub siis, kui on tühikäik (gaasipedaali ei vajutata), 2. lüliti lülitub siis kui drosselklapp on avatud üle 80 %. 3. juhe on massijuhe.
BMW 850i -90
BMW 325i -89
truumu

Postitus Postitas truumu »

Cardo kirjutas:tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita
tühikäik võib nii madalaks minna, et sureb välja(regulaator on mängust väljas, sest aju näeb, et pedaal on alla vajutatud)
sõita saab küll, ristmikul seistes peab nähtavasti gaasi hoidma(oleneb autost)
segusiibri piirajat veitsa peale keerata, ajab asja ära(ajutiselt)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ma ju mõtlesin seda et saab proovida , lahtiühendatult kui sõita saab üle 2000 pöörde siis viga ongi selles piirkonnas !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

niisiis vahetasin koos drosseliklapiga selle lüliti ära. täna seda jama ei olnud aga eks aeg annab aru.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

kuivade ilmadega ei olnud viga midagi nüüd siis jälle ikaldus käes. paistab, et sellel asjal on mingi otsene seotus niiskusega. :roll:
Vasta