155 kw vs 160 kw

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
raudpats
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 21.10.2004 09:30 12
Asukoht: tartu

155 kw vs 160 kw

Postitus Postitas raudpats »

oskab mulle keegi rääkida mis on 3.5 l 155 kw ja 3.5 l 160kw mootorite vahe? kas ainult katalüsaatorist oleneb need kw'id või on veel midagi erinevat? kas 155 kw mootori sisu istub ka 160 kw mootori üks-ühele sisse?
sry kui selline teema juba olemas on , kuid ei leidnud.
e28 on tore auto :D
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

surveastmed on erinevad(kolvid ja põlemiskamber on veidike erinevad)

http://www.bigcoupe.com/phpBB2/viewtopi ... 35c8457d81 sellest peaks abi olema
raudpats
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 21.10.2004 09:30 12
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raudpats »

kolvid? mis neil erinevat on? mõõdud?
e28 on tore auto :D
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

Mõõdud on samad aga ühed on "kausiga" pealt. Sellest ka surveastme erinevus.
raudpats
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 21.10.2004 09:30 12
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raudpats »

no siis ei ole ju väga hullugi, saab ümber küll laduda:)?
e28 on tore auto :D
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

kui ümber tahad laduda 155kw->160kw
Basically, all you need is:
1. A set of 6 "Euro" 10:1 compression pistons for the M30B34 engine (92mm bore) - they have a dome on top, "piano"-shaped, while the 8:1 pistons have a dish on top.
2. A 264 degree camshaft (p/n 11319058576) for the 10:1 compression M30B34 engine or any M30B35 / M30B30 engine (can be found on six cylinders 535i/530i E34, 735i/730i E32 and late 635CSi E24).
3. A Bosch Motronic ECU 0 261 200 061.
4. The 10:1 compression M30B34 exhaust manifolds (quite a rare find), or better the M30B35 / M30B30 exhaust manifolds, and upgrade of the exhaust pipes to 50mm (2").

And that's all. These are the only differences between the 8:1 and 10:1 compression M30B34 engines. No, contrary to urban legends, you will NOT need to replace the wiring harness. The wiring from the 8:1 compression M30B34 engine works perfect.

With only this stuff your M30B34 engine will transform from 185HP / 290Nm to 218HP / 310Nm. The performance upgrade is nice and will make your E28 more dynamic. As long as you don't expect turbo-like or M5-like level of performance, you will be very pleased with this upgrade.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Tahad saada 5kw võimsuse lisa selle tegevusega?
Ei näe mõtet. Tee sellele mootorile kapitaal remont ja võimu jagub küllaga.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
raudpats
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 21.10.2004 09:30 12
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raudpats »

ei mul lihtsalt lugu selline, et on üks 3.5 mootor aga selle sisu suht sassis omadega. ja mõtlesingi et kui neil vahet pole, ja samat mootorit kuskilt saada pole, siis tuleb teise mootori sisu sisse panna
e28 on tore auto :D
gingamees
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 03.05.2005 16:03 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gingamees »

Küsiks samasse teemasse ka küsimuse kohe - kas 160Kw(e28) mootorile saab 1:1-le külge keerata 155kW(e34) plokikaane nii, et kõik toimiks normaalselt?
raudpats
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 21.10.2004 09:30 12
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raudpats »

peaks siis ju vahe sees olema kui põlemiskamber teistsugune on? :?
e28 on tore auto :D
Krix20
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 06.04.2004 23:48 22
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Krix20 »

Kõik oleneb aastaarvust.Sisselaske klapid,-pordid ja põlemiskambri suurus võivad olla erinevad +mõningatel juhtudel on targad külasepad juba ennem vale kaane mootori külge kruttinud :) Veesärk võib ka erinev olla(vanemad "õhukese" seinaga kaaned on üleüldse bs.)

Niiet kaliiber kätte ja mõõtma.

Kasutaja Aare on vast rohkem m30 mootoritega kokku puutunud.Ehk oskab tema pädevamat ülevaadet asjast anda.

Mina oma kirjatükis absoluutsele tõele ei julge hetkel rõhku panna!
Vasta