1. leht 1-st

odomeetri näit on 299960

Postitatud: 14.08.2004 21:30 02
Postitas Priit_P
Masinaks E-34 525iA 88a.
299960 on spidokal ees ja edasi enam ei keri. Nullitav odomeeter töötab siiski ilusti - pidada esimeste E34-de tüüpviga olema. Niipalju kui uurinud olen on 2 võimalust vea parandamiseks: kas odomeeter täielikult nullida või panna edasi kerima. Asendada kusagil skeemis mingi mälukivi vms... Peaks nagu omal käel ka tehtav olema aga pole ma just osav skeemi jootja.
Ja kumb nendest kahest lahendustest on lihtsam teostada?
Teine viga on ka et suvalistel hetkedel läheb odomeetri näit tuhmiks, nii et taustavalgus põleb aga numbreid pole näha.
Oskab siit keegi need vead parandada? Ja millise raha eest?

Postitatud: 14.08.2004 21:33 46
Postitas Kristjan_K
nullida 100% lihtsam kui kivi asendama hakata

Postitatud: 14.08.2004 23:04 28
Postitas alts20
Tartus DIA-s selline teenus olemas ja miski 800eeki küsiti selle pulli eest

Postitatud: 16.08.2004 11:00 22
Postitas Priit_P
Kas Tallinnas peale UM-i veel kuhugi pöörduda tasub sellise probleemiga? Läheks siis nullimise teed kui see niipalju lihtsam on...

Postitatud: 19.08.2004 21:59 15
Postitas Priit_P
upitame teemat, odomeeter tahab endiselt nullimist!!!

Postitatud: 20.08.2004 01:03 22
Postitas Silver_S
Sama lugu mul, ainult et autoks 730 87a e32
ja spidokas on kinni 300 000 peal.
800 eeki nullimise eest pean küll ylimalt kirveks.
Midagi leebemat ka keegi pakub?

Postitatud: 21.08.2004 14:02 03
Postitas Siim_K
sau kirjutas:Sama lugu mul, ainult et autoks 730 87a e32
ja spidokas on kinni 300 000 peal.
800 eeki nullimise eest pean küll ylimalt kirveks.
Midagi leebemat ka keegi pakub?
Ei tea kuda viiestel, aga seitsmestel ongi tehas pannud sellise elektroonika, et kusagil 300 000 tuhande peal jääb spido seisma, on ka juhtumeid kus spido ise nulli läheb...
Peaks tähendama seda, et tuleb teha masinale suuremat sorti hooldus ja peale seda pannakse ka kellad käima uuesti...

nt. saksast toodud kraamidel ongi spidod juba seal 250 000km pluss et hakkavad juba lukku minema või on juba eelnevalt ettenägelikult tagasi keritud et seda juhtumit ei tuleks.

Postitatud: 21.08.2004 15:46 57
Postitas Elar

Postitatud: 04.11.2004 23:53 58
Postitas hillarr
Ma olen nüüd oma äsja soetatud E34'ga sama probleemi ees. Näit 299960. UM'is tööde vastuvõtja ütles, et see on lihtsalt omadega kokku jooksund ja ta küll ei tea midagi sellest tüüpveast.

Lahenduseks pakkus ta ümberprogrammeerimist (hind oli 200-300EEK vahel) või kui see ei aita siis kogu näidikute ploki välja vahetust.

Kas tasub proovida seda ümberprogrammeerimist UM'is?

Postitatud: 10.11.2004 22:40 00
Postitas hillarr
Kas keegi on asjale mingit sorti lahenduse ka saanud?

Käisin UM'is oma näidikuplokiga ja seal ei arvatud asjast midagi. Mul nimelt lisaks sellele 299960 numbri probleemile oli veel see häda, et näidikud vahepeal näitasid, vahepeal mitte. Näitama hakkasid tavaliselt pärast mõningast sõitu ja suuremat gaasi andmist. Igal juhul UM ütles et näidkuplokk vigane ja tuleb uus osta. Rööviti ainult 811 EEK selle eest, et otsiti üles ja tehti korda kiirusanduri vigane pistik taga anduri juures.

Täna ostsin ja panin siis Sauelt saadud näidikuploki. Kõik muud mured nüüd lahendatud ja seierid ilusti töötavad. Aga 299960 mure ikka. Küsimus nüüd selles kas ka see näidikuplokk on omadega ka lõppu jooksnud või vajab järeleaitamist mingi muu elektroonika väljas pool näidikukorpust kus seda kiirust äkki hoitakse meeles?

Postitatud: 10.11.2004 22:57 23
Postitas vanaisa
hillarr kirjutas:Kas keegi on asjale mingit sorti lahenduse ka saanud?

Käisin UM'is oma näidikuplokiga ja seal ei arvatud asjast midagi. Mul nimelt lisaks sellele 299960 numbri probleemile oli veel see häda, et näidikud vahepeal näitasid, vahepeal mitte. Näitama hakkasid tavaliselt pärast mõningast sõitu ja suuremat gaasi andmist. Igal juhul UM ütles et näidkuplokk vigane ja tuleb uus osta. Rööviti ainult 811 EEK selle eest, et otsiti üles ja tehti korda kiirusanduri vigane pistik taga anduri juures.

Täna ostsin ja panin siis Sauelt saadud näidikuploki. Kõik muud mured nüüd lahendatud ja seierid ilusti töötavad. Aga 299960 mure ikka. Küsimus nüüd selles kas ka see näidikuplokk on omadega ka lõppu jooksnud või vajab järeleaitamist mingi muu elektroonika väljas pool näidikukorpust kus seda kiirust äkki hoitakse meeles?

Tee katset ja käi Tartus Tehase 21 A, küsi Heikit või Jürit ja mingi lahenduse need sõbrad Sulle kindlasti ka pakuvad!! Räägin omadest kogemustest.

Postitatud: 10.11.2004 23:35 15
Postitas Charly
odomeetri näit ei sõltu näidukiplokist. See on ajus, ning kuvab samat näitu kasvõi uhiuuele näidukiplokile.

Postitatud: 10.11.2004 23:57 25
Postitas alts20
ei taha nagu päris nõustuda selle eelmise postiga aga tehase 21 ongi see nn DIA mida kunagi soovitasin sealt saavad kõik elektroonikale lahenduse

Postitatud: 11.11.2004 00:06 56
Postitas priitv8
Jah, ajust see läbisõit kindlasti ei tule. Kas "uue" ploki panid sellisena, nagu ta sulle müüdi või tõstsid midagi vanast ümber ka?
Mis aasta oma sul see "uus" plokk on ka?
Vaatan et auto ise üks esimesi E34-sid, sel tõenäoliselt veel Coding Plug üldse tagaistme all kuskil ja mitte kellaploki taga (see peaks seal plastraamiga näha olema), seega ostsid tolle ilma asjata, kuna mälukivi jäi vana (siis lõppu kerinud läbisõiduga).
Mis värvi see kellaplokk tagant on?

Postitatud: 11.11.2004 13:16 49
Postitas hillarr
Noh mul kalas terve plokk, nii et see tuli ikkagi ära vahetada. Aga see variant on ikkagi õige, et kirjas ei ole see just plokis sees. Plokki läheb neli pistikut. Neist üks on kõige suurem ja seal küljes on selline jupike, kus on sees läbisõidu inf. Vat seda tuleb ümber programmeerida.

Ja nagu priit ütles, peaks see veel osadel teises kohas olema, sest kõigil näidkuplokkidel ei ole see suur pistik nii paljude pinidega ja ei sisalda seda jubinat.

Tartus saab asjaga hakkama dia 800EEK eest, nagu siin juba kuskil mainiti. UM ei teadnud asjast suurt midagi, aga kui neile ära seletasin probleemi ja kus mis on, siis lubati uurida. Õhtu poole saab teada.

Postitatud: 11.11.2004 13:23 37
Postitas priitv8
hillarr kirjutas:Neist üks on kõige suurem ja seal küljes on selline jupike, kus on sees läbisõidu inf. Vat seda tuleb ümber programmeerida.
See ongi nn. Coding Plug ehk mälukivi sinu auto konfiga. Sh. VIN, läbisõit ja hooldusintervalli loendur.
hillarr kirjutas:Ja nagu priit ütles, peaks see veel osadel teises kohas olema, sest kõigil näidkuplokkidel ei ole see suur pistik nii paljude pinidega ja ei sisalda seda jubinat.
Ainult päris vanadel ripneb ta eraldi juhtmete küljes, uutel on kõigil kellaploki küljes. Asi on ka kodeeritud: vaata mis värvi selle kellaploki tagasein on, siis on selge.

Postitatud: 11.11.2004 23:11 24
Postitas hillarr
Seis siis praegu selline, et ka UM'i mehed kaevasid vajaliku info välja kui ma mõningast selgitustööd tegin ja tõdesid et on jah tüüpviga ja ei jookse edasi just sellest arvust.

Lahendus praegu selline, et homme tellitakse uus coding plug, mis siis progetakse ära ja saab loodetavasti uuesti spidoka nullist käima. Siis näeb vähemalt palju ise olen läbi sõitnud.

Postitatud: 12.11.2004 08:48 49
Postitas Tauri
siit need 170000 läbisõiduga bemarid tulevadki :roll:

Postitatud: 12.11.2004 10:41 53
Postitas priitv8
Tegelikult saab UM sinna igasuguse läbisõidu programmeerida, algväärtuseks. Iseasi, kui Sa just tahadki et ta jälle nullist alustaks.

Postitatud: 12.11.2004 11:02 23
Postitas Priit_P
hillarr kirjutas: Lahendus praegu selline, et homme tellitakse uus coding plug, mis siis progetakse ära ja saab loodetavasti uuesti spidoka nullist käima. Siis näeb vähemalt palju ise olen läbi sõitnud.
Palju sul see nali siis maksma läheb? Mul ka endiselt sama probleem õhus.

Postitatud: 12.11.2004 11:45 34
Postitas serxx
Ka mul sama probleem.
Kas vana pulka ümber programeerida ei saa?
Peaks ju saama?
Kas tallinnas seda ka keegi peale UMi teha võiks?

Postitatud: 12.11.2004 13:39 20
Postitas hillarr
Ma ei saanud nüüd täpselt aru, kas UM'i ei saa või ei taha vana programmeerida. Aga soovitasid soojalt uus panna.

Uus pidi 500 ringi maksma ja lisaks pool tundi progemist/vahetust nii et kuskile 700-800 tuhande vahele peaks loodetavasti jääma.

Eelnev läbisõit mind eriti ei huvita. Mu jaoks palju olulisem on masina üldine tehniline seis. Korda tahan ma seda saada enda jaoks, et oleks mingi ülevaade enda läbisõidust. Seega kas ta hakkab seal nullist või 300k pealt asja ei muuda. Kui müügiks kunagi läheb siis nagunii ei hakkaks pähe määrima, et näe 200000 või alla selle on sellepärast ees, et mul vanaisa sõitis heinamaale ja koju sellega :)

Postitatud: 12.11.2004 18:44 36
Postitas hillarr
Tuleb vist ikkagi Tartu reis ja vana ümberprogrammeerimine.

Täpne info UM'ist järgmine: see uus vidin ise maksab ikkagi 1500EEK + info sisse kodeerimine. Selles osas vahet pole, mis mootor sul peal on, hind on sama. siiski tuleb veenduda täpselt mis juhtmestik on juhul kui on mootorit vahetatud, sest code plugid on erinevad.

UM vana ümber ei programmeeri, sest nad ei tohi seda teha.

Re: odomeetri näit on 299960

Postitatud: 07.10.2010 22:03 25
Postitas randolsd
kuhu pöörduda???? Tahan odomeetrinäitu SUURENDADA, mitte vähendada:) ;) ;) ;)

Re: odomeetri näit on 299960

Postitatud: 11.10.2010 21:21 48
Postitas vaikeboa
randolsd kirjutas:kuhu pöörduda???? Tahan odomeetrinäitu SUURENDADA, mitte vähendada:) ;) ;) ;)
Tartus on selline firma nagu Dialab.