Õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur voolik õline seest!!!
Õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur voolik õline seest!!!
tegemist on siis selle suure kummist toruga millest jookseb vaakum voolik ka tühikäigu motosse, ühesõnaga siis õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur toru seest õline, kas see vist ei ole päris õige asi ju ? Mida selleks vahetada välja et sellest murest lahti saada!??
Lisaks siis juurde, et tegemist on e34 95a vanosega 2,5i ( 141kw)
Ei tea kas sellel võib oll aomavahel seos, kuid küünla kojuad ka alt äärest õrnalt õlised? Liskas ka õhulugeja pole päris töökorras antud isendil
Lisaks siis juurde, et tegemist on e34 95a vanosega 2,5i ( 141kw)
Ei tea kas sellel võib oll aomavahel seos, kuid küünla kojuad ka alt äärest õrnalt õlised? Liskas ka õhulugeja pole päris töökorras antud isendil
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Trygin ka teemasse. Sama mootoriga isendil see suur lõdvik oli kuiv, aga sisselaske kollest vanosesse ja tyhikäigu klappi minevad voolikud seest õlised Õli samas juurde kallama ei pea kahe vahetuse vahel. Äkki keegi targem teaks, kust see õli sinna tuleb, seega sama kysimus, nagu kenwoodil.
BMW-le kindel
Õli satub sinna karteri tuulutusest. Minu omal oli ka õline, puhastasin ära ja nüüd on end normaalselt puhtana hoidnud. Muidugi üks tuulutuse voolik oli kinni minu autol.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Re: Õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur voolik õline seest!!
Mõõda silindrirõhud ära...kenwood1 kirjutas:tegemist on siis selle suure kummist toruga millest jookseb vaakum voolik ka tühikäigu motosse, ühesõnaga siis õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur toru seest õline, kas see vist ei ole päris õige asi ju ? Mida selleks vahetada välja et sellest murest lahti saada!??
Lisaks siis juurde, et tegemist on e34 95a vanosega 2,5i ( 141kw)
Ei tea kas sellel võib oll aomavahel seos, kuid küünla kojuad ka alt äärest õrnalt õlised? Liskas ka õhulugeja pole päris töökorras antud isendil
OK mõõdan rõhud üle, aga samas oli mul ka üks vaakum voolik otsast päris sodi, tegin selle korda ja auto minek paranes tuntavalt! Ehk oli pea viga selles samuses vaakum voolikus?, kuid kindlasti mõõdan surved üle!
Juhul kui surved peetis siis järgmine etapp on kolvi rõngad?...või ehk viga väljalaske tihendites-ise kahtlustan just seda tihendit kuna on hakanud kostuma tugevamalt ka moto häält sealt kandist kuid mingit suitsu pole nagu märganud...
Juhul kui surved peetis siis järgmine etapp on kolvi rõngad?...või ehk viga väljalaske tihendites-ise kahtlustan just seda tihendit kuna on hakanud kostuma tugevamalt ka moto häält sealt kandist kuid mingit suitsu pole nagu märganud...
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Tegelikult tasuk kõik karterituulutusega seonduv üle vaadata.
Pole BMW omaga otseselt kursisi, aga Omegal oli klapikambrikaanes ennem tuulutustoru selline sõeltest rest, mis tükkis ummistuma ja ei lasknud ka karteris tekkivaid gaase loomulikul teel välja ja selle hoolikalt puhastamise tagajärjel oli ka mootori töö parem. Et kellel võimalus tasub ka seda vaadata.
Pole BMW omaga otseselt kursisi, aga Omegal oli klapikambrikaanes ennem tuulutustoru selline sõeltest rest, mis tükkis ummistuma ja ei lasknud ka karteris tekkivaid gaase loomulikul teel välja ja selle hoolikalt puhastamise tagajärjel oli ka mootori töö parem. Et kellel võimalus tasub ka seda vaadata.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Puhasta toru ja siiber ära. Siibril püüa ka servad ära puhastada, sest see mõjutab tühikäiku, kui mustuse tõttu siiber korralikult ei sulgu. Sõida mõni aeg ja vaata uuesti, mis toimub. Võib-olla pole kunagi puhastatud seda. Midagi katastroofilist küll olla ei tohiks. Mul diagnostikas kunagi puhastati ära, öeldi, et väga õline ja must oli olnud. Peale seda sõitsin mitu aastat ringi ja filtrit vahetades sai puhastatud seda. Püsis enam-vähem puhtana.
See kogus vist juba küll liialt suur mul endal on mingi selline kerge tilk toru all ääres nagu aga samas see ka jälle suhteline, et üks mees vatas ja ütles, et normaalne on täiesti et kuna mul ka õlivahetus veel tegemata ( umb 3-400km üle läinud, teisipäeval teen ära ) et jah lihtsalt peale õlivahetust soovitas är puhastada kogu süsteemi ja siis peaks hea saama ise arvan ka ika et peab kiskuma kõik vaakum vollarid ja igaksjuhuks üle vaatama kas kõik toimib ja peaks ka siis ehk karteri tuulutus klapi ära vahetama.kurvii kirjutas:....õhvõtu torusse tuleb ca 2-300g õli!!!!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Eile just kiskusin enda autol ka selle lõdviku lahti. Suht puhas oli, lahtist õli silma ei hakanud, näpu tegi veidi rasvaseks. Segusiibril aga oli küll mingi tilk serva peal. Seda sisselaske torustiku sai viimati vaadatud ja puhastatud 2007 augustis.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Soovitaks sul teha läbi sama protseduur nagu isegi täna läbi tegin. Ühesõnaga kiskusin kõik lahti (välja arvatud vaakum voolikud) kuni segu siibrini ja pesin kogu värgi puhtaks pidurite puhastus vahendiga. väga effektiivselt puhastas kõik ära natz kaltsu ka ja särab nagu uus Minu enda loogika ütleks, et kui nüüd samasid puhastatud pindasid kontrollida umb kuuaja pärast ja ikka loobib õli sinna siis tuleks vast hakata jah mõtlema remondimehe jutule minekust. Puhastasin ära ka siibri enda pinnad.
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kui eelnevalt kogu aeg täissünt sees olnud, siis vast võib julgesti traditsiooni jätkata. Aga nagu sa kirjutasid, et pole sellest kindel, mida varem kasutatud, siis soovitan poolsünti. Kõige lollikindlam peaks olema 10W 40, tootja valik on lai ja hinnad vastavalt rahakoti paksuseleB*M*W kirjutas:hmm ok vast siis pole väga hull lugu veel
paar küsimust ka siia otsisin küll aga õiget teemat ei leidnud, õli vahetus seisab ees aga vot ei tea mis õli on eelnevalt sisse pandud ,küsimus mis õli pannakse tavaliselt?pool sünt või täis ise olen kuulnud et täis ei ole vist kõige parem vanemale autole?