1. leht 1-st

Õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur voolik õline seest!!!

Postitatud: 03.05.2008 15:11 13
Postitas kenwood1
tegemist on siis selle suure kummist toruga millest jookseb vaakum voolik ka tühikäigu motosse, ühesõnaga siis õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur toru seest õline, kas see vist ei ole päris õige asi ju :evil: ? Mida selleks vahetada välja et sellest murest lahti saada!??
Lisaks siis juurde, et tegemist on e34 95a vanosega 2,5i ( 141kw)
Ei tea kas sellel võib oll aomavahel seos, kuid küünla kojuad ka alt äärest õrnalt õlised? Liskas ka õhulugeja pole päris töökorras antud isendil :roll:

Postitatud: 03.05.2008 16:50 52
Postitas Lauri_R
Mõtled selle kummist toruga õhulõdvikut äkki?

Postitatud: 03.05.2008 16:55 27
Postitas kenwood1
Pilt.
Ringi sees olev detail...

Postitatud: 03.05.2008 21:18 14
Postitas pikk66
Trygin ka teemasse. Sama mootoriga isendil see suur lõdvik oli kuiv, aga sisselaske kollest vanosesse ja tyhikäigu klappi minevad voolikud seest õlised :shock: Õli samas juurde kallama ei pea kahe vahetuse vahel. Äkki keegi targem teaks, kust see õli sinna tuleb, seega sama kysimus, nagu kenwoodil.

Postitatud: 03.05.2008 21:26 47
Postitas Andrez
Õli satub sinna karteri tuulutusest. Minu omal oli ka õline, puhastasin ära ja nüüd on end normaalselt puhtana hoidnud. Muidugi üks tuulutuse voolik oli kinni minu autol.

Re: Õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur voolik õline seest!!

Postitatud: 03.05.2008 22:09 19
Postitas truumu
kenwood1 kirjutas:tegemist on siis selle suure kummist toruga millest jookseb vaakum voolik ka tühikäigu motosse, ühesõnaga siis õhulugeja ja õhuklapi vaheline suur toru seest õline, kas see vist ei ole päris õige asi ju :evil: ? Mida selleks vahetada välja et sellest murest lahti saada!??
Lisaks siis juurde, et tegemist on e34 95a vanosega 2,5i ( 141kw)
Ei tea kas sellel võib oll aomavahel seos, kuid küünla kojuad ka alt äärest õrnalt õlised? Liskas ka õhulugeja pole päris töökorras antud isendil :roll:
Mõõda silindrirõhud ära...

Postitatud: 03.05.2008 23:26 51
Postitas kenwood1
OK mõõdan rõhud üle, aga samas oli mul ka üks vaakum voolik otsast päris sodi, tegin selle korda ja auto minek paranes tuntavalt! Ehk oli pea viga selles samuses vaakum voolikus?, kuid kindlasti mõõdan surved üle!
Juhul kui surved peetis siis järgmine etapp on kolvi rõngad?...või ehk viga väljalaske tihendites-ise kahtlustan just seda tihendit kuna on hakanud kostuma tugevamalt ka moto häält sealt kandist kuid mingit suitsu pole nagu märganud...

Postitatud: 03.05.2008 23:48 50
Postitas Wilson
minu eelmisel masinal oli samuti see toru väga õline,nimelt siis surve karteris :roll:

Postitatud: 03.05.2008 23:52 16
Postitas Cert85
Tegelikult tasuk kõik karterituulutusega seonduv üle vaadata.
Pole BMW omaga otseselt kursisi, aga Omegal oli klapikambrikaanes ennem tuulutustoru selline sõeltest rest, mis tükkis ummistuma ja ei lasknud ka karteris tekkivaid gaase loomulikul teel välja ja selle hoolikalt puhastamise tagajärjel oli ka mootori töö parem. Et kellel võimalus tasub ka seda vaadata.

Postitatud: 04.05.2008 11:59 16
Postitas kurvii
kus kandis see karteri tuulutus on?

Postitatud: 04.05.2008 20:48 43
Postitas kurvii
kas keegi ei oskagi näidata? :!:

Postitatud: 04.05.2008 21:03 24
Postitas Andrus_V
Puhasta toru ja siiber ära. Siibril püüa ka servad ära puhastada, sest see mõjutab tühikäiku, kui mustuse tõttu siiber korralikult ei sulgu. Sõida mõni aeg ja vaata uuesti, mis toimub. Võib-olla pole kunagi puhastatud seda. Midagi katastroofilist küll olla ei tohiks. Mul diagnostikas kunagi puhastati ära, öeldi, et väga õline ja must oli olnud. Peale seda sõitsin mitu aastat ringi ja filtrit vahetades sai puhastatud seda. Püsis enam-vähem puhtana.

Postitatud: 05.05.2008 07:51 36
Postitas kurvii
aga millest see tuleneb? ei ole ju normaalne et õhvõtu torusse tuleb ca 2-300g õli!!!!

Postitatud: 05.05.2008 09:09 14
Postitas kenwood1
kurvii kirjutas:....õhvõtu torusse tuleb ca 2-300g õli!!!!
See kogus vist juba küll liialt suur :shock: mul endal on mingi selline kerge tilk toru all ääres nagu aga samas see ka jälle suhteline, et üks mees vatas ja ütles, et normaalne on täiesti et kuna mul ka õlivahetus veel tegemata ( umb 3-400km üle läinud, teisipäeval teen ära :lol: :oops: ) et jah lihtsalt peale õlivahetust soovitas är puhastada kogu süsteemi ja siis peaks hea saama :roll: ise arvan ka ika et peab kiskuma kõik vaakum vollarid ja igaksjuhuks üle vaatama kas kõik toimib ja peaks ka siis ehk karteri tuulutus klapi ära vahetama.

Postitatud: 05.05.2008 09:33 17
Postitas Andrez
Eile just kiskusin enda autol ka selle lõdviku lahti. Suht puhas oli, lahtist õli silma ei hakanud, näpu tegi veidi rasvaseks. Segusiibril aga oli küll mingi tilk serva peal. Seda sisselaske torustiku sai viimati vaadatud ja puhastatud 2007 augustis.

Postitatud: 05.05.2008 11:48 14
Postitas Andrus_V
kurvii kirjutas:aga millest see tuleneb? ei ole ju normaalne et õhvõtu torusse tuleb ca 2-300g õli!!!!
Selline kogus tõesti normaalne pole. Arvan, et muretsemiseks pole põhjust, kui kui leidub mõni tilk ja kergelt rasvane on.

Postitatud: 05.05.2008 16:44 06
Postitas kurvii
Aga kus kandis see karteri tuulutus asub :idea: :idea: :idea:

Postitatud: 05.05.2008 20:57 53
Postitas Margo_325
See karterituulutuse voolik peaks tulema eest nukaratta juurest klapikambri kaane küljest ja läheb sellesama suure õhulõdviku külge. Õhulõdviku poolses otsas on mingi klapp või vidin vooliku otsas, see vbolla umbes.

Postitatud: 06.05.2008 19:38 52
Postitas nakke
Üks põhjustest võib olla must õhufilter.

Postitatud: 06.05.2008 19:48 35
Postitas B*M*W
Tere autoks 92a. 525 selline küsimus täna sai üle vaatatud mootori õhufilter mis oli omadega läbi ok see selleks, aga all samas karbis kus oli filter oli all õli natuke kus see õli võis sinna saada ? on see normaalne ? muideks seal all oli küll mingi ime pisike auk hmm :?:

Postitatud: 06.05.2008 20:39 27
Postitas kenwood1
Soovitaks sul teha läbi sama protseduur nagu isegi täna läbi tegin. Ühesõnaga kiskusin kõik lahti (välja arvatud vaakum voolikud) kuni segu siibrini ja pesin kogu värgi puhtaks pidurite puhastus vahendiga. väga effektiivselt puhastas kõik ära natz kaltsu ka ja särab nagu uus ;) Minu enda loogika ütleks, et kui nüüd samasid puhastatud pindasid kontrollida umb kuuaja pärast ja ikka loobib õli sinna siis tuleks vast hakata jah mõtlema remondimehe jutule minekust. Puhastasin ära ka siibri enda pinnad.

Postitatud: 06.05.2008 20:55 11
Postitas B*M*W
hmm ok vast siis pole väga hull lugu veel ;)
paar küsimust ka siia otsisin küll aga õiget teemat ei leidnud, õli vahetus seisab ees aga vot ei tea mis õli on eelnevalt sisse pandud ,küsimus mis õli pannakse tavaliselt?pool sünt või täis ise olen kuulnud et täis ei ole vist kõige parem vanemale autole?

Postitatud: 06.05.2008 21:54 25
Postitas Lauri_R
B*M*W kirjutas:hmm ok vast siis pole väga hull lugu veel ;)
paar küsimust ka siia otsisin küll aga õiget teemat ei leidnud, õli vahetus seisab ees aga vot ei tea mis õli on eelnevalt sisse pandud ,küsimus mis õli pannakse tavaliselt?pool sünt või täis ise olen kuulnud et täis ei ole vist kõige parem vanemale autole?
Kui eelnevalt kogu aeg täissünt sees olnud, siis vast võib julgesti traditsiooni jätkata. Aga nagu sa kirjutasid, et pole sellest kindel, mida varem kasutatud, siis soovitan poolsünti. Kõige lollikindlam peaks olema 10W 40, tootja valik on lai ja hinnad vastavalt rahakoti paksusele :D

Postitatud: 06.05.2008 22:43 28
Postitas kenwood1
Ise kasutan ka pool sünti ja tootjaks on siis sama firma mis õlikorgil ka kirjas: Bmw recomends Castrol :cool: :D

Postitatud: 07.05.2008 09:35 43
Postitas veider
IMHO, et see õli tuleb karterituulutusest. Kui soovid, et su sisselaskelõdvikud ja kolle oleksid seest puhtad, pead karterituulutusele vahele lisama oil-catch tank'i.

Postitatud: 07.05.2008 19:40 13
Postitas B*M*W
jah ise ka kaldun pool sünt ja Castrol.

Postitatud: 12.05.2008 19:03 34
Postitas B*M*W
oil-catch tank on kellelgi sellega kogemusi ?