K: 19" veljed 17" asemele, sõiduomaduste muutumine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
maika
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 15.04.2006 22:29 49
Asukoht: Pärnu

K: 19" veljed 17" asemele, sõiduomaduste muutumine

Postitus Postitas maika »

Tahaks küsida kõikidelt nendelt, kellel on kogemusi ettenähtud tehasemõõdust suuremate velgede allapanemisega, mil määral muutusid sõiduomadused, juhitavus, mugavus jne.?
Küsimus kerkis üles ainult tänu sellele, et sain autoga kaasa 19" veljed ning kui teaks, et see sõiduomadusi kategooriliselt ei muuda, siis võiks kasutusse võtta. Autoks on muidu E32 ning tehaseandmetel on suurim lubatud veljemõõt sinna 17".
Siit siis ka küsimus neile, kes on sama asja praktikas läbi proovinud - mil määral halvenesid sõiduomadused tänu madala profiiliga rehvidele (kuivõrd on augud tunda, lööb läbi vms), kas mõjutab ka elektrooniliste seadmete tööd/töölerakendumist (ABS, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, külglibisemise vastane seade)?
Oodatud kõik negatiivsed ja positiivsed kommentaarid.
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

Tähtis on, et rehvi välisraadius jääks samaks nagu tehas ette näeb, siis ei tohiks elektroonikaga probleeme tekkida. (või vähemalt esi ja tagarehvid ühesuguse välisraadiusega, muidu võib veojõukontroll jamama hakata)

Miinused:
-väiksem kummi amortisatsiooni efekt - halb veermikule ja veljele
-kallis ülal pidada - rehvid on olulisemalt kallimad, kui 17" rehvid

Plussid:
-ilus =)
E60 525d 05a. Shadowline
Kasutaja avatar
wanamees
Huviline
Postitusi: 669
Liitunud: 30.05.2007 22:15 52
Asukoht: earth

Postitus Postitas wanamees »

mul on talvel 16 ja suvel 19. olgem ausad, tunduvalt parem on sõita kõrge rehviga, pehmem ja lõhub veermiku vähem.
oleneb ka sõidustiilist, minu stiil on kehval teel teokiirusel, kui augud ees siis pidurit. seda iga rehvi ja velje puhul, seega väga vahet pole.
eks seitsmekas on luksus auto ja korras amortisaatorite ja vedrude puhul see madal rehv väga läbisöövalt ei häiri.
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

mismõttes lõhub veermikku,olen 6 aastat sõitnud 19 tollise veljega ning praegusel hetkel tuleb vahetada võibolla üks rooliots.Siiani kõik ok.KUi Te käite autodega kusagil karjääris rallit sõitmas siis saan aru.Minu tutvusringkonnas pole keegi küll kurtnud suurema velje kasutamisel mingisuguseid nähtusi ,et veermik kiiremini hävineb. :shock:
Meti
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 12.05.2008 19:13 33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Meti »

Mul oli a4....18 tolliste ratastega.....jumala hea oli sõita!! Offst õige on siis on kõik hea!!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

6 aastat on suhteline mõiste :roll: Ma ka olen kolm aastat sõitnud ja ei ole veel piduriklotse ka vahetanud, rääkimata mõnest sillajupist. Siia võib ka mainida, et kolme aasta läbisõit on minul umbes 40 000 km.
525 TDS´a EXECUTIVE
Meti
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 12.05.2008 19:13 33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Meti »

Fakt on see, et eesti teede peal laguneb auto nii või naa!! Olenemata sellest kui suured su rattad on!! :(
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mul oli 18 tolli e32l all ja noh ainuke asi,et löök augud ei olnud minu sõbrad + rööbastes kiskus kah aga sileda teepeal oli ikka auto nii mõnus, mitte nagu 15 tollisega selline vastik vedel :P .
Vasta