Nivooamortide deinstall

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Nivooamortide deinstall

Postitus Postitas nemps »

Sai siin otsingut kasutatud aga selgust ikka ei saanud, kas nivooamortide vahetamisega tavaliste vastu tuleb roolivõimupump ka vahetada või mitte? Arvamusi tundub olevat mitmesuguseid. Iseenesest katki jaoturisse minev toru aga selle vahetamiseks tuleks jaotur maha võtta, mis eeldab ka kogu ülejäänud torustiku vahetust, kuna asi lihtsalt nii mäda. Seega saaks teha ringvoolu ainult otse pumpa tagasi. Väidetavalt pidi rõhk liiga kõrgeks minema, aga teoreetiliselt ju kui tagasillas on õige rõhk saavutatud siis peaks jaoturis klapp sulguma ja toimubki ringvool otse pumpa tagasi. Kas ma võin esisilla juurest pumbaväljundi ja tagasivoolu otse kokku panna või tuleb pump siiski ära vahetada?
BMW E34 525i touring
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Ei tea kui õige see on, aga mina tegin nii -

Viskasin minema nivooamordid, tavalised asemele. Enne kolmikut on kummivoolik. See pooleks ja suhteliselt pikk kuuene polt sisse.
Siiamaani kõik korras ja usun, et ka edaspidi kõik korras.

Pole kõige viisakam, aga minujaoks ajab asja ära.
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Terv,
äkki on sellest abi :)
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

Tänud lingi eest! Millegipärast firefox seda ei avanud aga IE toimib. Järeldus Pumpa vahetama ei pea võib rahulikult ühendada pumba väljundi ja tagasivoolu. MOTT. :D
BMW E34 525i touring
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Võib lihtsalt arvutisse ka salvestada, pdf kujul fail ju :)

PS. seal käseb vedrud ka ära vahetada, EDC puhul pidid liiga pehmeks jääma kui amordid tavalistega asendada, paistab, et nivoode puhul sama lugu.
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

Tuleb endal vist sama töö ette võtta sest tagumine osa ikka liiga jäik.
Nemps, anna teada kui tegid selle töö ära ja kui võimalik siis tee paar pilt kah =)
tänud Andresele selle lingi eest :cool:
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Jah, vedrud tuleb ka ära vahetada tavaamordi vedru vastu.
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

Äkki keegi oskab peast (umbes) öelda palju komblekt maksma läheb?
amordid+vedrud+lisajupid.
Tänud
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

korralike juppidega tehes koos töörahaga 10k kanti, kõige odavamaid juppe kasutades ja pisipudinad vanad pannes saab u poolega sellest summast hakkama.

terv
erich
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Uued amordid, uued amordipadjad, kasutatud vedrud - mulle kokku 2300 krooni, millest 300 krooni maksid kasutatud vedrud. Amordid + padjad olid letis kokku 2500 millegagi.
KYB amortisaatorid.

Kasutatud vedru hoiab ilusti. Ei saa mitte kuskilt aru, et vedru väsinud on.

E: Ilma töörahata, vahetasin ise.
Kasutaja avatar
nemps
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 05.04.2006 17:29 07
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas nemps »

ringvoolu kõige lihtsam ilmselt teha auto all käigukasti kõrval. Sealt algavad pikad üle kolmemeetrised metalltorud mis jooksevad taha vasakusse koopasse välja. Vaja lihtsalt paarikümne cm pikkust metallist piduritoru millel stutsid mõlemas otsas.
BMW E34 525i touring
Vasta