1. leht 1-st

Nivooamortide deinstall

Postitatud: 23.05.2008 18:45 53
Postitas nemps
Sai siin otsingut kasutatud aga selgust ikka ei saanud, kas nivooamortide vahetamisega tavaliste vastu tuleb roolivõimupump ka vahetada või mitte? Arvamusi tundub olevat mitmesuguseid. Iseenesest katki jaoturisse minev toru aga selle vahetamiseks tuleks jaotur maha võtta, mis eeldab ka kogu ülejäänud torustiku vahetust, kuna asi lihtsalt nii mäda. Seega saaks teha ringvoolu ainult otse pumpa tagasi. Väidetavalt pidi rõhk liiga kõrgeks minema, aga teoreetiliselt ju kui tagasillas on õige rõhk saavutatud siis peaks jaoturis klapp sulguma ja toimubki ringvool otse pumpa tagasi. Kas ma võin esisilla juurest pumbaväljundi ja tagasivoolu otse kokku panna või tuleb pump siiski ära vahetada?

Postitatud: 23.05.2008 19:46 55
Postitas 525touring
Ei tea kui õige see on, aga mina tegin nii -

Viskasin minema nivooamordid, tavalised asemele. Enne kolmikut on kummivoolik. See pooleks ja suhteliselt pikk kuuene polt sisse.
Siiamaani kõik korras ja usun, et ka edaspidi kõik korras.

Pole kõige viisakam, aga minujaoks ajab asja ära.

Postitatud: 24.05.2008 09:38 23
Postitas Andres
Terv,
äkki on sellest abi :)

Postitatud: 24.05.2008 10:24 04
Postitas nemps
Tänud lingi eest! Millegipärast firefox seda ei avanud aga IE toimib. Järeldus Pumpa vahetama ei pea võib rahulikult ühendada pumba väljundi ja tagasivoolu. MOTT. :D

Postitatud: 24.05.2008 11:27 06
Postitas Andres
Võib lihtsalt arvutisse ka salvestada, pdf kujul fail ju :)

PS. seal käseb vedrud ka ära vahetada, EDC puhul pidid liiga pehmeks jääma kui amordid tavalistega asendada, paistab, et nivoode puhul sama lugu.

Postitatud: 24.05.2008 12:29 28
Postitas Bmw525ix
Tuleb endal vist sama töö ette võtta sest tagumine osa ikka liiga jäik.
Nemps, anna teada kui tegid selle töö ära ja kui võimalik siis tee paar pilt kah =)
tänud Andresele selle lingi eest :cool:

Postitatud: 24.05.2008 12:32 25
Postitas 525touring
Jah, vedrud tuleb ka ära vahetada tavaamordi vedru vastu.

Postitatud: 24.05.2008 13:10 54
Postitas Bmw525ix
Äkki keegi oskab peast (umbes) öelda palju komblekt maksma läheb?
amordid+vedrud+lisajupid.
Tänud

Postitatud: 24.05.2008 14:34 33
Postitas erikred
korralike juppidega tehes koos töörahaga 10k kanti, kõige odavamaid juppe kasutades ja pisipudinad vanad pannes saab u poolega sellest summast hakkama.

terv
erich

Postitatud: 24.05.2008 15:12 05
Postitas 525touring
Uued amordid, uued amordipadjad, kasutatud vedrud - mulle kokku 2300 krooni, millest 300 krooni maksid kasutatud vedrud. Amordid + padjad olid letis kokku 2500 millegagi.
KYB amortisaatorid.

Kasutatud vedru hoiab ilusti. Ei saa mitte kuskilt aru, et vedru väsinud on.

E: Ilma töörahata, vahetasin ise.

Postitatud: 25.05.2008 01:12 47
Postitas nemps
ringvoolu kõige lihtsam ilmselt teha auto all käigukasti kõrval. Sealt algavad pikad üle kolmemeetrised metalltorud mis jooksevad taha vasakusse koopasse välja. Vaja lihtsalt paarikümne cm pikkust metallist piduritoru millel stutsid mõlemas otsas.