automaatkast

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

automaatkast

Postitus Postitas Ailer »

Kast ei taha külmalt 2 käiku panna, arvatavasti on õhtal, kuna õli mida ma probleemi ilmnemisel vahetasin oli ikka väga must. Tahaks teada, et kas pensukatel on sama kast. Vist on. Auto on 524TD -90 ilma reziimideta 4 käiguline. Või keegi oskab öelda kas on mõttekas hoopis remontida ja palju see umbes maksta võiks?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Esialgu piisaks käigukasti saba eemaldamisest. Tagumise võlli peal on selline tsentrifugaalklapp, mis nähtavasti kulunud on. Samat probleemi teeb sama asi ka sierra(scorpa kastidel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

mis sa arvad palju see maksab ja kes sellise töö ette võtab?
Box
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 30.12.2003 16:37 13

Postitus Postitas Box »

Minul vahetab ka esimesel käiguvahetusel hommikul 1-2 le käigule alles 3 pöörde juures.Olen juba ära harjunud sellega.Käisin Õismäel automaat kastide spetside juures kunagi 1,5 .a. aastat tagasi asja uurimas.Vastus oli, et see on väga paljudel vanadel bmw 'del nii. Vahetasin vaid õli tihendi ja filtri ja nende soovitus oli niikaua kui toimib pole mõtet midagi ette võtta.Kast maha ja peale on 2000.- + nipet näpet mis seal kulunud on.
Audi Rs4; E55 AMG T
Kasutaja avatar
Toomas_V
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 25.07.2004 15:35 50

Postitus Postitas Toomas_V »

Mu vanamehel läks 2a tagasi scorpal autom.kasti remont maksma ca. 6000.-
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Box kirjutas:Minul vahetab ka esimesel käiguvahetusel hommikul 1-2 le käigule alles 3 pöörde juures.Olen juba ära harjunud sellega.Käisin Õismäel automaat kastide spetside juures kunagi 1,5 .a. aastat tagasi asja uurimas.Vastus oli, et see on väga paljudel vanadel bmw 'del nii. Vahetasin vaid õli tihendi ja filtri ja nende soovitus oli niikaua kui toimib pole mõtet midagi ette võtta.Kast maha ja peale on 2000.- + nipet näpet mis seal kulunud on.
vaheta see junn ära ja näed, kuidas külmana normaalselt vahetama hakkab, vaevalt see uuena üle 1000 eek maksab - ja kui juppidena osta, siis on tarvis osta üksnes kuluvaid osi - klapp ja see tükk, kus sees see klapp liigub. Kui kriipimate pinnaga, võib ka romust osta.

Pildil on jupp nr 1
Pilt
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kas selle tagumise nn. saba eemaldamiseks on vaja kast maha võtta. Ja kui on vaja maha võtta kas siis on vaja kast lahti arutada. Endal kogemused puuduvad ja olen kuulnud, et kui kasti lahti võtad siis jookseb vedrusid ja kuulikesi kõik kohad täis ja ongi pees.
Aare äkki oled nii kena ja kirjeldad seda protsesssi??
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

5sel pole sedasi kunagi võtnud ja ilma peale vaatamata ei oska kosta. Küll aga on sama kast all 700sel volvol ja seal tuli küll asi no probleemo ära. Eeldab muidugi tõmmitsat kardaaniflantsi kätte saamiseks. Edasi on poltide keeramise vaev. Ja pärast ära unusta korralikult tihendada, sest ATF on väga vedel ja tuleb läbi sealt, kust mootoriõli ei tule.

Muidugi võiks sa mõne kastimehe käest täpsemalt uurida, mul on sellest juba 6 a möödas ja võin mälu järgi pange panna. Sama veaga oli kunagi üks volvo 740 - sellel ka see klapp kulunud (venitas 1-2 vahetust) ning läbisõit spidol oli 800 000 :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta