K: Tere olen suures hädas oma v8 4.0 ga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

K: Tere olen suures hädas oma v8 4.0 ga

Postitus Postitas sallu »

Tervitus, et siis nüüd on mõistus täiesti otsas, probleem järgmine.
3 käiguga 5300 pöörde juures lööb auto avarii režiimi, mitte iga kord aga ütleme iga 4 kiirendus. Täpsemalt siis lasen 1,2 käigu peeneks ja siis 3 käik pöördel 5300 lööb lukku nagu piiraja oleks ees, kui kohe uuesti lasta sinna pööretele siis ongi piiraja 5300 peal ja kui pärast kiirendamist gaasi lahti lasen siis viskab pööret 1000-3000rpm. Seda kuni suretan mootori välja ja käivitan uuesti on kõik korras paar sõitu. Tahaks see nädal EM-ist osa võtta aga ei tea kas on mõtet.
Diagnostika ei näidanud midagi, proovinud olen teist õhulugejat igasugu andureid tagumist klappi, küünlad on head, süütepoolid korras :( et siis olen omadega umikus ja hädas. Täna siis kiirendusel nägin ühte teis 3.o v8 e34 millel sama viga ja tema samuti on juba kõik asjad ära vahetanud...

Kui leiate lahenduse mille tagajärjel mu auto reedeks korda saate, siis korraldan ainult Bmw-dele väikse streetman kiirenduse

HELP
BADASSSallu get connected 5289380
Kasutaja avatar
marko323
Huviline
Postitusi: 1050
Liitunud: 14.08.2006 16:35 52
Asukoht: saue

Postitus Postitas marko323 »

võibolla proovida teist aju,kui sa seda juba proovinud ei ole :roll:
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

aju ei ole, chipi olen
BADASSSallu get connected 5289380
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Katalüsaator on all?
Õhk läbi käib veel?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Katalüsaatoreid ei ole, summuti on Skeemiga 8 mootorist 4 kollet 2 pütti põhjaall 1 3" toru lõpuni lõpuspütt.
BADASSSallu get connected 5289380
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kas hooratas ei viska? mõõda ossiga vändaanduri signaal ära. kui hakkama ei saa siis tead küll kust mind leida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Don Diego
Huviline
Postitusi: 214
Liitunud: 09.04.2008 18:55 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Don Diego »

Tere. Ma siis see esimeses postis mainitud 530 V8 omanik. Ja mul täpselt sama jama,kolmanda lõpus lööb nagu kinni mootori. Kuigi kui edasi kiirendada neljandaga pole nagu midagi tunda aga kui sidur alla vajutada või käik välja võtta siis hakkavad pöörded hüppama ja seda seni kuni auto välja suretada ja siis uuesti käivitades on asi korras.Samas olen täheldanud ka seda et see jama nagu oleks seotud kiirusega sest kui teha maanteel mööda sõit neljandaga või viiendaga ja kiirus läheb üle 150-160 km/h ehk siis kolmanda lõpu siis tekib jälle sama anomaalia.
Vahetatud on vända andur,nuka andur,õhulugeja ,gaasiklapi asendi andur,tühikäigu mootor(2tk),küünlad ja veel muudki pudi padi.
Mul ilmnes see probleem pärast peeti läinud vända ja nuka andurite vahetust.Et kas äkki ei või olla ajus mingi viga sees,et ta ikka veel arvab et need andurit on läbi ja siis talitab vastavalt?
Samas on huvitav,et seda jama esimese kahe käiguga peenestades pole ja kui sõita rahulikult siis ei teki seda ka enne kui kiirus on läinud üle 150-160 km/h.
Minu rumal mõistus leiab ainult kaks varianti-kas asi on äärmiselt lihtne või siis on tegemist korraliku jamaga. :roll:
Tänud ette kõigile kes aitavad seda müstikat lahendada.Ja Sallu kui sa peaksid sellele enne mind lahenduse leidma siis anna mulle ka teada. :D
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

patriku variant tasub kaalumist, ise ma seda teha ei oska, helistan sullehomme hommikul, räägib siis.
BADASSSallu get connected 5289380
truumu

Postitus Postitas truumu »

Võibolla tasub ka ketimärgid üle vaadata
Nukad kipuvad neil paigast ära minema, kui kett veninud
Ja tuletaks Sulle Sallu meelde, et Sa pole 3-mel korral diagnostikasse kohale jõudnud :P
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

2 korral, aga ma pean tõesti vabandama, aga igakord on enne autoga midagi juhtunud, nüüd tundub et see on viimane probleem ja kõik sujub uskumatult hästi. seda näitasid ka ajad, 13.005 start 7200 pööret piirajast 1,67 :P lõpukiirus 167km/h keerasin kütuserõhu 3,5 bari pealt 3.0 barile ja sain 2 sõitu ilma selle probleemita sõita, kas selles võis olla viga?
BADASSSallu get connected 5289380
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Kui sul on kütuserõhu regulaator vahel ja rõhk on 3,5 bar-i siis peaks hakkama kõigepealt madalatel pööretel tekkima üleuputamise efekt. Originaal pihustitega seda ei teki sellel mootoril, küll aga kui kasutad näiteks Audi 2,2 turbo pihusteid. Kui lõpus lukku lööb siis tekib hoopis bensiini nälg ja pump ei jõua lüüa. Kasulik asi autosse oleks kõigepealt A/F kell. Sellega saad mingisuguse aimu oma kütuse segust. Ma arvan seda, et peaksid sebima mingi performance pumba. Korralik pump peaks ka suutma sellise konfiga mootori äratoitma. Samas kui sa räägid avarii reziimist siis annaks ta ju ka veateate. Kui seda ei näita, siis pole ka avarii reziimi vaid hoopis kütuse nälg. E39-l näiteks võib ka avarii reziimi põhjustada vasaku tagumise ratta ABS-i andur. Sellel loeb ta sealt kiiruse signaali. Samas veel austaks ma Patricu ja Truumu autoriteetset juttu ja uuriks ka neid variante, kuigi ma ei usu, et siis vaid 3. käiguga see juhtuks.

Selline on minu isiklik arvamus ja see ei pruugi õige olla. Kui saad siis too kütusesurve manomeeter tuppa ja vaata seda hetke, millal ta kinnipoob.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
sallu
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Terv,ühesõnaga mul on autol Wemsi segukell, mis on täiesti normis 13 ja 13.5 vahepeal, kütuse pumbaks on walbro 255l ma pean proovima minema, et kas probleem kadus ära või ei...
BADASSSallu get connected 5289380
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- »

väheke teine klass aga yhel veokal oli sama teema aga kiilus kinni kiirenduse peal peale hooratta asendi anduri vahetust
jamatud sai nädalaid kui proovisin andurist otse juhet ajusse ja see aitaski
nüüd sõidab juba yle poole aasta
ei mahu küll sõiduka teemasse aga mngi idee siiski
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

sallu kirjutas:Terv,ühesõnaga mul on autol Wemsi segukell, mis on täiesti normis 13 ja 13.5 vahepeal, kütuse pumbaks on walbro 255l ma pean proovima minema, et kas probleem kadus ära või ei...
Hmm. kas sul mitte segu vägagi paigast ära ei ole ? 13 ja 13.5 :roll:

Ideaalne kütusesegu on pritsemootoril ju 14.7.
Äkki Truumu või Patrik parandavad mind, kui eksin :roll:
Vasta