1. leht 1-st

K: Tere olen suures hädas oma v8 4.0 ga

Postitatud: 28.05.2008 00:36 45
Postitas sallu
Tervitus, et siis nüüd on mõistus täiesti otsas, probleem järgmine.
3 käiguga 5300 pöörde juures lööb auto avarii režiimi, mitte iga kord aga ütleme iga 4 kiirendus. Täpsemalt siis lasen 1,2 käigu peeneks ja siis 3 käik pöördel 5300 lööb lukku nagu piiraja oleks ees, kui kohe uuesti lasta sinna pööretele siis ongi piiraja 5300 peal ja kui pärast kiirendamist gaasi lahti lasen siis viskab pööret 1000-3000rpm. Seda kuni suretan mootori välja ja käivitan uuesti on kõik korras paar sõitu. Tahaks see nädal EM-ist osa võtta aga ei tea kas on mõtet.
Diagnostika ei näidanud midagi, proovinud olen teist õhulugejat igasugu andureid tagumist klappi, küünlad on head, süütepoolid korras :( et siis olen omadega umikus ja hädas. Täna siis kiirendusel nägin ühte teis 3.o v8 e34 millel sama viga ja tema samuti on juba kõik asjad ära vahetanud...

Kui leiate lahenduse mille tagajärjel mu auto reedeks korda saate, siis korraldan ainult Bmw-dele väikse streetman kiirenduse

HELP

Postitatud: 28.05.2008 00:45 52
Postitas marko323
võibolla proovida teist aju,kui sa seda juba proovinud ei ole :roll:

Postitatud: 28.05.2008 01:11 40
Postitas sallu
aju ei ole, chipi olen

Postitatud: 28.05.2008 08:46 24
Postitas priitv8
Katalüsaator on all?
Õhk läbi käib veel?

Postitatud: 28.05.2008 08:55 52
Postitas sallu
Katalüsaatoreid ei ole, summuti on Skeemiga 8 mootorist 4 kollet 2 pütti põhjaall 1 3" toru lõpuni lõpuspütt.

Postitatud: 28.05.2008 10:16 49
Postitas patrik
kas hooratas ei viska? mõõda ossiga vändaanduri signaal ära. kui hakkama ei saa siis tead küll kust mind leida

Postitatud: 28.05.2008 14:07 16
Postitas Don Diego
Tere. Ma siis see esimeses postis mainitud 530 V8 omanik. Ja mul täpselt sama jama,kolmanda lõpus lööb nagu kinni mootori. Kuigi kui edasi kiirendada neljandaga pole nagu midagi tunda aga kui sidur alla vajutada või käik välja võtta siis hakkavad pöörded hüppama ja seda seni kuni auto välja suretada ja siis uuesti käivitades on asi korras.Samas olen täheldanud ka seda et see jama nagu oleks seotud kiirusega sest kui teha maanteel mööda sõit neljandaga või viiendaga ja kiirus läheb üle 150-160 km/h ehk siis kolmanda lõpu siis tekib jälle sama anomaalia.
Vahetatud on vända andur,nuka andur,õhulugeja ,gaasiklapi asendi andur,tühikäigu mootor(2tk),küünlad ja veel muudki pudi padi.
Mul ilmnes see probleem pärast peeti läinud vända ja nuka andurite vahetust.Et kas äkki ei või olla ajus mingi viga sees,et ta ikka veel arvab et need andurit on läbi ja siis talitab vastavalt?
Samas on huvitav,et seda jama esimese kahe käiguga peenestades pole ja kui sõita rahulikult siis ei teki seda ka enne kui kiirus on läinud üle 150-160 km/h.
Minu rumal mõistus leiab ainult kaks varianti-kas asi on äärmiselt lihtne või siis on tegemist korraliku jamaga. :roll:
Tänud ette kõigile kes aitavad seda müstikat lahendada.Ja Sallu kui sa peaksid sellele enne mind lahenduse leidma siis anna mulle ka teada. :D

Postitatud: 28.05.2008 18:27 42
Postitas sallu
patriku variant tasub kaalumist, ise ma seda teha ei oska, helistan sullehomme hommikul, räägib siis.

Postitatud: 31.05.2008 08:26 40
Postitas truumu
Võibolla tasub ka ketimärgid üle vaadata
Nukad kipuvad neil paigast ära minema, kui kett veninud
Ja tuletaks Sulle Sallu meelde, et Sa pole 3-mel korral diagnostikasse kohale jõudnud :P

Postitatud: 01.06.2008 03:49 21
Postitas sallu
2 korral, aga ma pean tõesti vabandama, aga igakord on enne autoga midagi juhtunud, nüüd tundub et see on viimane probleem ja kõik sujub uskumatult hästi. seda näitasid ka ajad, 13.005 start 7200 pööret piirajast 1,67 :P lõpukiirus 167km/h keerasin kütuserõhu 3,5 bari pealt 3.0 barile ja sain 2 sõitu ilma selle probleemita sõita, kas selles võis olla viga?

Postitatud: 01.06.2008 08:52 35
Postitas Karol
Kui sul on kütuserõhu regulaator vahel ja rõhk on 3,5 bar-i siis peaks hakkama kõigepealt madalatel pööretel tekkima üleuputamise efekt. Originaal pihustitega seda ei teki sellel mootoril, küll aga kui kasutad näiteks Audi 2,2 turbo pihusteid. Kui lõpus lukku lööb siis tekib hoopis bensiini nälg ja pump ei jõua lüüa. Kasulik asi autosse oleks kõigepealt A/F kell. Sellega saad mingisuguse aimu oma kütuse segust. Ma arvan seda, et peaksid sebima mingi performance pumba. Korralik pump peaks ka suutma sellise konfiga mootori äratoitma. Samas kui sa räägid avarii reziimist siis annaks ta ju ka veateate. Kui seda ei näita, siis pole ka avarii reziimi vaid hoopis kütuse nälg. E39-l näiteks võib ka avarii reziimi põhjustada vasaku tagumise ratta ABS-i andur. Sellel loeb ta sealt kiiruse signaali. Samas veel austaks ma Patricu ja Truumu autoriteetset juttu ja uuriks ka neid variante, kuigi ma ei usu, et siis vaid 3. käiguga see juhtuks.

Selline on minu isiklik arvamus ja see ei pruugi õige olla. Kui saad siis too kütusesurve manomeeter tuppa ja vaata seda hetke, millal ta kinnipoob.

Postitatud: 01.06.2008 12:28 23
Postitas sallu
Terv,ühesõnaga mul on autol Wemsi segukell, mis on täiesti normis 13 ja 13.5 vahepeal, kütuse pumbaks on walbro 255l ma pean proovima minema, et kas probleem kadus ära või ei...

Postitatud: 01.06.2008 23:27 02
Postitas --kala--
väheke teine klass aga yhel veokal oli sama teema aga kiilus kinni kiirenduse peal peale hooratta asendi anduri vahetust
jamatud sai nädalaid kui proovisin andurist otse juhet ajusse ja see aitaski
nüüd sõidab juba yle poole aasta
ei mahu küll sõiduka teemasse aga mngi idee siiski

Postitatud: 02.06.2008 00:01 15
Postitas MairoG
sallu kirjutas:Terv,ühesõnaga mul on autol Wemsi segukell, mis on täiesti normis 13 ja 13.5 vahepeal, kütuse pumbaks on walbro 255l ma pean proovima minema, et kas probleem kadus ära või ei...
Hmm. kas sul mitte segu vägagi paigast ära ei ole ? 13 ja 13.5 :roll:

Ideaalne kütusesegu on pritsemootoril ju 14.7.
Äkki Truumu või Patrik parandavad mind, kui eksin :roll: