7500p/min ja mootor läbi

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

7500p/min ja mootor läbi

Postitus Postitas paul »

Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Re: 7500p/min ja mootor läbi

Postitus Postitas Kaido325i »

paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)
uus mootor tuleb vast odavam kui remont. 2.0 le 120 pealt teine natuke liiast. kolvid, klapid, seal võib päris palju asju kõver olla.... :roll:
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

jahm, ega bumeril ikka vtec sisse ei kicki lase või 8k rpm :roll:
tammik
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 22.03.2008 17:19 15

Postitus Postitas tammik »

ise arvan et läksid klapid..pole just kõige odavam laks. Ise endal juhtus paar kuud tagasi sarnane asi ja tulemuseks oli 12 väljalaskeklappi s-kujuliseks. Aga autoks oli e36 325i vanos
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Re: 7500p/min ja mootor läbi

Postitus Postitas einar »

paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)

kui soovi siis võiks, sind selle mootoriremondiga aidata.
Tel 5015578.
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

Postitus Postitas paul »

üks suhteliselt teemas tuttav teadis rääkida, et ehk võisid küünlad lõpu leida. Esimesel võimalusel kontrollin, ehk pääseb seekord lihtsamalt.

Aga kui mitte, võtan einariga ühendust ilmselt
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Suure tõenäosusega said ikka klapid ja kolvid omavahel kokku. Kõige lihtsam- mõõda surved silindrites ära, siis ka selgus majas.
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

Postitus Postitas paul »

selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

paul kirjutas:selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.

minu tdsi mootori remont läks otsast lõpuni maksma umbes 44 tuhat..
uued kolvid , bloki puurimine , uued tihendid ja blokikaane tõõd , uued ketid ja sinna juurdekuuluv.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

osta parem uus korralik mootor ja vaheta ise ära saad alla 10k hakkama.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Liguri juures läks täpselt sama mootor ja sama asja läbi teinud, ehk siis vale käik sisse 6000.-

Kõverad olid 12 klappi.
tammik
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 22.03.2008 17:19 15

Postitus Postitas tammik »

minul läks koos tööga 3500 ... sebisin uue täiskomplekse kaane 1500ga ja tihendid läksid 1000 ja tööraha 1000 :)
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

Postitus Postitas paul »

uuriks veel, kas sellises konditsioonis mootoriga tohib üldse sõita. Võib see midagi totaalsemalt ... keerata? Päris tühja ei sõidaks aga mõnikümmend, võib-olla ka 100 km oleks vaja sõita. Kui aga see võib muuta tagajärjed hullemaks, loobuksin.

diiselmootor ongi õrnem sarnastele ülekoormustele ning loomulikult kallim remontida. Minu probleemi juures pole kap.remonti kindlasti vaja, ka mitte plokki üle puurida. Kehvemal juhul vaja uusi kolbe.

ja kindlasti ei kiirusta ma uue mootori ostuga - ei tea ju täpselt, mille otsa võib sattuda. Samas kui tõesti klapid kõverad, tasub taastamine kindlasti ära, kuna ülejäänud mootori seisukord teada juba. Aga eks lähiajal paistab, kui pühad läbi, saab kuskil midagi tegema hakata ja ka täpselt teada.
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- »

sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

Postitus Postitas paul »

--kala-- kirjutas:sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita
ei ole mõtet ärrituda ja ülbitseda. Küsimus ei olnud halvas toonis. Tahtsin asjakohast selgitust, mis võib juhtuda, mitte tühja ja labast targutamist
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- »

ei ärritunidki ega ylbitsenud
aga sellise, anna andeks, tobeda kysimuse peale arvan et sa oled lihtsalt tehnika kauge inimene
ning yttlen veelkord
iga käivitamine võib miskit totaalselt piixu keerata!!
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
paul
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 27.10.2006 19:42 19
Asukoht: tartu

Postitus Postitas paul »

ära risusta teemat, ma pole öelnudki, et olen remondimees. Olen võhik, seega ei teadnud ja küsisin. Oleksin asjatundja, ei teekski siia teemat sarnase probleemiga. SIMPEL ju. Milles probleem, kui veel miskit, paneme privas edasi. Kuigi teema on end jah, nagunii juba ammendanud.
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Pakkuda korralik mootor 520i 91a. pealt.Täiesti komplektne(Starter,genekas sidur jne.)

Hind koos käigukastiga 4000.-
E38 740d 2000a.
Vasta