Automaadiga kiirendamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Automaadiga kiirendamine

Postitus Postitas Sebastian »

Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.

on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.

Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
328 CIA
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sebastian »

niipaljude autodega kui mina sõitnud olen, siis on loomulik et alla 1000 rpmi gaasi põhja tagudes läheb veidi aega enne kui auto jõuab mingisuguseni väändemomendini, mis tekitab selle istmessetõmbamiseefekti.. ala pakun et 1200-1300 pööret on piisav et mootor oleks kiirendusvalmis.
328 CIA
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sebastian »

kas reageerimine tühikäigul ei ole mitte oluliselt kehvem? sama efekt mis kohapeal gaasitades-tühikäigult pöördeid andes lööb uimasemalt kui natuke gaasi peal hoides ja siis tuuritades?

Sellist efekti olen ma kogenud kõigi autode juures, ning loogika ütleb, et see on täiesti normaalne-tühikäik on ikkagi mootori võimsuse minimaalsele tasemele viimine, kus jõud praktiliselt puudub.
328 CIA
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sebastian »

Mul on tunne, et me ikkagi räägime veidikene mööda. Pigem see viivutus(ma ei leia sellele paremat sõna) on tingitud sellest, et väänet ei ole piisavalt taga, et erksalt mootorit edasi viia, nagu võiks olla näiteks 2000rpmi juurest start.
Kui automaadiga olla stopis käik D peal, ning jalg piduris, on pöörded ca 700, ehk siis minimaalselt kõrgemad kui tühikäigul. kuna sealt vähemalt 1000rpmini ei ole mootoril üldse jõudu, siis tekibki selline uimane liikumine.

Küsimus ongi, kui hullusti mõjub nn "vägistamine" kastile, kui hoida pidruti kõvemini ja gaasi ka peal?
Olen proovinud sellist asja lahjemate mootorite peal, kuid 328 all on tunda, et gaasi andes mootor tahaks hakata minema, kuid pidur ei luba-kui tappev on see kastile?

Ma üritan saavutada mõistmist, kuidas saada maksimaalne kiirendus(väändemoment) nullist x kiiruseni automaadiga?
328 CIA
Kasutaja avatar
Sebastian
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 16:55 05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sebastian »

Täna tuvastasin veel järgmise asja-
Kui kast on N või P peal, ning panna siis käik sisse, jalg piduril, siis auto tahaks liikuma hakata, hästi nõrgalt, kuid ikka on tunda, et pmst sama efekt, mis käsipiduriga liikuma hakates, tõmbab natuke tagumiku maha.
Kas selline asi on normaalne?
328 CIA
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

On küll
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

tavaliselt automaadiga saab kiiresti kohapealt ära kui sisse lükata 2. käik ja siis D (võib ka vahepeal 3. käik ka) - Nii oli vähemalt mul paremad tulemused.....
regaja1
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.08.2005 21:40 10
Asukoht: Ah?ja!

Postitus Postitas regaja1 »

Ja hiljem lähevad autod müüki kui `´hästi hoitud´´
Kõiki trikke ei kannata isegi man. kastid ammugi siis aut.
E30 1.8 92tour E34 2.5 95tour atm
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Sebastian85 kirjutas:Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.

on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.

Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
Nagu ma teemast loen siis 2,8-ne mootor ja ikka ei kiirenda?Selline mootor peaks ju vedama küll ja kiirendusgi selline soliidne nagu ühele endast lugupidavale liiklejale,kes sõidab BMW-ga,kohane.Kui tahad "rollnoka" stiilis "madalalt lennata" peaksid loomulikult manuaalile mõtlema.Sellega saab kohe kindlasti valgusfoori alt minnes "kummi põlema" ja enne järgmise foori taha seisma jäämist jälle,nüüd juba pidurdades "kummi põlema".
Vabanda kui millegiga Sind solvasin aga nii see on,minu arvamus.
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
saki1979
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.07.2008 09:41 42

Postitus Postitas saki1979 »

Mul endal on e46 328 aut. Mul on nii et kui gaasi kohapeal põhja panen siis läheb ilusti ühtlaselt minema. Aga kui sõidu ajal gaasipedaal koos selle all oleva nupu ka alla surun siis toob kasts ühe käigu alla, siis tekib küll väike viivitus.
Vasta