erineva kõrgusega rehvid vedaval sillal-mõju diffrile???

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

erineva kõrgusega rehvid vedaval sillal-mõju diffrile???

Postitus Postitas dan666 »

et siis juhtus selline asi et üks tagumine rehv lõpetas lepingu. hakkasin siis ratast vahetama. alt kruvisin 205/65 ja alla sai pandud 195/65. ei oskagi öelda kuidas selline varuratas pagassi sai :? . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
Viimati muutis dan666, 19.07.2008 01:39 20, muudetud 2 korda kokku.
BMW 525i e34 141kw
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Mõlemal rehvil kõrgus sama ju, 65.
Kõik on õige, ei juhtu midagi selle difriga.
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

65 ju protsent laiusest
BMW 525i e34 141kw
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

darkie kirjutas:praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.
tolle 15 aga arvan et see erilist rolli ei mängi
BMW 525i e34 141kw
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Põhimõtteliselt ju sama, mis sõita 300 km mööda ringjoont. :) Matemaatikud, arvestage välja, kui suur see ring oleks!
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm. loomulikult mõjub sillale, üks ratas käib kiiremini. Uuematel autodel ei vaheta käiku ka alla, kui erineva kõrgusega rehvid on, 4 käik maksimum atm-il ja auto arvab et sõidab kurvis kuna väiksem ratas käib kiiremini ringi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Ei juhtu sul seal midagi. Tehasest paljudel lausa kaasas imetillukesed varurattad, ega siis ei ole mõeldud, et nendega saab ainult mõni km sõita.

Neljaratta veolistel on soovitav hoida kõik rehvid ühesugused.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

ruut kirjutas:
Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
sai kiiruga valesti arvutatud, realselt asi veelgi hullem selle arvutusmasina järgi.

Kõrguse muut (cm) -1.3
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

aga kui oleks(aga ei ole :mad: :lol: ) LSD differ kas siis hakkaks diffrit lukustama kui rohkem gaasi anda näiteks möödasõidul. see küll vist hea ei oleks
BMW 525i e34 141kw
vanapoiss
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 12.06.2008 10:01 56

Postitus Postitas vanapoiss »

Aaro kirjutas:Ei juhtu sul seal midagi. Tehasest paljudel lausa kaasas imetillukesed varurattad, ega siis ei ole mõeldud, et nendega saab ainult mõni km sõita..
on küll mõeldud mõne km sõitmiseks ja kui tagarehv läheb, siis eest rehv taha (kui on ühesugused) ja tagavara ette
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Plokkdiffri lõhuks ära. Tavalisele diffrile ei tee midagi. Kui autol veojõukontrolli ja ABS ei ole siis ka kuidagi imelikult käituma ka ei hakka.

Esimesel võimalusel tasuks siiski rehvid ühesuguseks vahetada.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
LauriTT
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 20.05.2008 23:57 43
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas LauriTT »

OT, aga kuidas said VIN koodi järgi teada, kas masinal on blokkdiffer või ei ole? Otsinguga nagu otsest vastust ei leidnud.

Vabandus teema risustamise pärast. :|
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

LauriTT kirjutas:OT, aga kuidas said VIN koodi järgi teada, kas masinal on blokkdiffer või ei ole? Otsinguga nagu otsest vastust ei leidnud.

Vabandus teema risustamise pärast. :|
Ega ei saagi.
LauriTT
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 20.05.2008 23:57 43
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas LauriTT »

Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
põletad tagarehve ja vaatad kas jääb ühtlane jutt mõlemale poole maha. kui jääb siis blokk, kui jääb üks jutt , siis on lahtine differ. Tüütum variant on ratas üles tõsta ühelt poolt taga ja üritada keerata seda, Ploki puhul ei anna ratast keerata, lahtise puhul annab.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
Sõidad sellise rehvikombinatsiooniga edasi ja kui differ üles ütleb oli plokk ja kui ei ütle siis ei ole :) .
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Lihtsam viis on ajada üks ratas teepeenra kruusale ja teine jätta teepeale. Peab ka asfaldil oleva ratta ringitõmbama, mitte ainult kruusal oleva. Lisaks on kohe tunda ka kruusateel sõites aga algajale ei soovita viimast varianti, kuna see võib kurvalt lõppeda kraavis.
E 39 535 1997.a.
LauriTT
Huviline
Postitusi: 375
Liitunud: 20.05.2008 23:57 43
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas LauriTT »

Mis mõttega masinat vägistada? Tõstan parem ratta üles ;)

Tänud vastajatele.
Vasta