1. leht 1-st

erineva kõrgusega rehvid vedaval sillal-mõju diffrile???

Postitatud: 18.07.2008 16:50 34
Postitas dan666
et siis juhtus selline asi et üks tagumine rehv lõpetas lepingu. hakkasin siis ratast vahetama. alt kruvisin 205/65 ja alla sai pandud 195/65. ei oskagi öelda kuidas selline varuratas pagassi sai :? . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??

Postitatud: 18.07.2008 16:53 08
Postitas randos
Mõlemal rehvil kõrgus sama ju, 65.
Kõik on õige, ei juhtu midagi selle difriga.

Postitatud: 18.07.2008 16:54 28
Postitas darkie
praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.

Postitatud: 18.07.2008 16:54 39
Postitas dan666
65 ju protsent laiusest

Postitatud: 18.07.2008 16:55 39
Postitas dan666
darkie kirjutas:praegu mulle tundub et laius erinev, aga tollidest sa pole midagi maininud.
huvitaks ennastki et kas teeb midagi paha, endal läks ka katki tagant kumm (205/55/R16) ja panin ajutiselt alla 195/65/R15.
tolle 15 aga arvan et see erilist rolli ei mängi

Postitatud: 18.07.2008 17:35 09
Postitas joffe
Põhimõtteliselt ju sama, mis sõita 300 km mööda ringjoont. :) Matemaatikud, arvestage välja, kui suur see ring oleks!

Postitatud: 18.07.2008 17:57 36
Postitas Leho
naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm. loomulikult mõjub sillale, üks ratas käib kiiremini. Uuematel autodel ei vaheta käiku ka alla, kui erineva kõrgusega rehvid on, 4 käik maksimum atm-il ja auto arvab et sõidab kurvis kuna väiksem ratas käib kiiremini ringi.

Postitatud: 18.07.2008 18:19 14
Postitas Aaro
Ei juhtu sul seal midagi. Tehasest paljudel lausa kaasas imetillukesed varurattad, ega siis ei ole mõeldud, et nendega saab ainult mõni km sõita.

Neljaratta veolistel on soovitav hoida kõik rehvid ühesugused.

Postitatud: 18.07.2008 19:18 06
Postitas ruut
Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid
http://tqhq.ee/dir.php?id=62

Postitatud: 18.07.2008 19:39 52
Postitas Leho
ruut kirjutas:
Leho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatorid
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
sai kiiruga valesti arvutatud, realselt asi veelgi hullem selle arvutusmasina järgi.

Kõrguse muut (cm) -1.3

Postitatud: 19.07.2008 01:37 09
Postitas dan666
aga kui oleks(aga ei ole :mad: :lol: ) LSD differ kas siis hakkaks diffrit lukustama kui rohkem gaasi anda näiteks möödasõidul. see küll vist hea ei oleks

Postitatud: 19.07.2008 08:56 54
Postitas vanapoiss
Aaro kirjutas:Ei juhtu sul seal midagi. Tehasest paljudel lausa kaasas imetillukesed varurattad, ega siis ei ole mõeldud, et nendega saab ainult mõni km sõita..
on küll mõeldud mõne km sõitmiseks ja kui tagarehv läheb, siis eest rehv taha (kui on ühesugused) ja tagavara ette

Postitatud: 19.07.2008 12:52 51
Postitas Silwer
Plokkdiffri lõhuks ära. Tavalisele diffrile ei tee midagi. Kui autol veojõukontrolli ja ABS ei ole siis ka kuidagi imelikult käituma ka ei hakka.

Esimesel võimalusel tasuks siiski rehvid ühesuguseks vahetada.

Postitatud: 19.07.2008 15:49 22
Postitas LauriTT
OT, aga kuidas said VIN koodi järgi teada, kas masinal on blokkdiffer või ei ole? Otsinguga nagu otsest vastust ei leidnud.

Vabandus teema risustamise pärast. :|

Postitatud: 19.07.2008 16:35 16
Postitas Kristjan_K
LauriTT kirjutas:OT, aga kuidas said VIN koodi järgi teada, kas masinal on blokkdiffer või ei ole? Otsinguga nagu otsest vastust ei leidnud.

Vabandus teema risustamise pärast. :|
Ega ei saagi.

Postitatud: 19.07.2008 17:35 19
Postitas LauriTT
Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?

Postitatud: 19.07.2008 17:44 27
Postitas Leho
LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
põletad tagarehve ja vaatad kas jääb ühtlane jutt mõlemale poole maha. kui jääb siis blokk, kui jääb üks jutt , siis on lahtine differ. Tüütum variant on ratas üles tõsta ühelt poolt taga ja üritada keerata seda, Ploki puhul ei anna ratast keerata, lahtise puhul annab.

Postitatud: 19.07.2008 18:48 30
Postitas Jaanus_P
LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
Sõidad sellise rehvikombinatsiooniga edasi ja kui differ üles ütleb oli plokk ja kui ei ütle siis ei ole :) .

Postitatud: 19.07.2008 21:56 21
Postitas Karol
Lihtsam viis on ajada üks ratas teepeenra kruusale ja teine jätta teepeale. Peab ka asfaldil oleva ratta ringitõmbama, mitte ainult kruusal oleva. Lisaks on kohe tunda ka kruusateel sõites aga algajale ei soovita viimast varianti, kuna see võib kurvalt lõppeda kraavis.

Postitatud: 20.07.2008 00:16 01
Postitas LauriTT
Mis mõttega masinat vägistada? Tõstan parem ratta üles ;)

Tänud vastajatele.