1. leht 1-st

servici tuli armatuuris

Postitatud: 14.09.2004 20:37 35
Postitas enar666
hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520

Re: servici tuli armatuuris

Postitatud: 14.09.2004 21:12 17
Postitas jjanno
Tere
enar666 kirjutas:hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520
Ei piisa samast, mis õli tule puhul. Autoga oleks tarvis teha oluliselt rohkem hooldustöid. Tule kustutamine/nullimine on selle juures kõige väiksem töö. Kahjuks ei oska Sulle täpselt ette lugeda vajalikke töid, kuna pole selle konkreetse autoga kursis nii täpselt.

jJanno

Re: servici tuli armatuuris

Postitatud: 14.09.2004 21:31 05
Postitas Viljar
enar666 kirjutas:hakkas siis põlema mis teha saab sellega???? kas piisab sama asi mis õli tule puhulgi..????autoks siiis 86a.520
7 massi ja asi korras, aga jah muidugi tuleks teha igasugu asju :)

Postitatud: 14.09.2004 21:40 48
Postitas Tanel_P

Postitatud: 14.09.2004 22:08 01
Postitas Raino


:D :D :D :D

Meeldiv kui keegi seda kasutab...
Tahtsin ise pakkuda aga jõuti ette..

..

Postitatud: 15.09.2004 12:50 09
Postitas enar666
SUURED SUURED tänud teile kes aitasid asjad kustus nüüd ja vaatasin vajalikud sõlmed üle kah:)

Postitatud: 15.09.2004 15:57 30
Postitas pocket
kas antud info ühildub ka E34 ja E36 -ga

Postitatud: 15.09.2004 17:06 20
Postitas Raino
pocket kirjutas:
kas antud info ühildub ka E34 ja E36 -ga
Idee järgi küll..

Postitatud: 15.09.2004 18:01 09
Postitas Tanel_P
Jah

Postitatud: 26.09.2004 23:30 52
Postitas spcvnd
Sellepeale, et OILSERVICE läks põlema, vahetasin kuu aega tagasi mootriõli. Nüüd läks põlema “INSPECTION”. Selle lingi peal antud õpetussõna kohaselt peaks vastvalt p2-le vahetama uuesti mootoriõli?! Kas see on siis ikkagi õige?
Ja kui ma õli ei vaheta, muud tööd teen ning pärast 12sek kulutan inspectioni tule kustutamiseks, siis ilmselt nullitakse ka õlivahetuse välp ära (st mul üks roheline pulk näidust maha kulunud...)?

@325iA e36

Postitatud: 26.09.2004 23:42 18
Postitas Raino
spcvnd kirjutas:Sellepeale, et OILSERVICE läks põlema, vahetasin kuu aega tagasi mootriõli. Nüüd läks põlema “INSPECTION”. Selle lingi peal antud õpetussõna kohaselt peaks vastvalt p2-le vahetama uuesti mootoriõli?! Kas see on siis ikkagi õige?
Ja kui ma õli ei vaheta, muud tööd teen ning pärast 12sek kulutan inspectioni tule kustutamiseks, siis ilmselt nullitakse ka õlivahetuse välp ära (st mul üks roheline pulk näidust maha kulunud...)?

@325iA e36
Jah nullib õlivahetuse välba ära.
Kui õli hiljuti vahetatud siis pole mõtet õli vahetada.
Kui Sul oli üks rohelien pulk kadunud siis vaheta õli siis kui üks roheline pulk veel alles.
See INSPECTION satub ette nii kuidas juhtub...Aag korda aastas vastavalt läbisõidule ta tuleb..

Postitatud: 27.09.2004 20:17 07
Postitas meph
See natuke ikka teistmoodi. INSPECTION võib hakata põlema lambihetkel, kui aju arvab, et midagi valesti on(Telgelt selles väites ma 100% kindel ei ole :p). Muidu hooldusvälpade puhul peaks asi käima nii:

1. Inspection 1
2. Oil Service
3. Inspection 2
4. Oil Service
5. Inspection 1
jne...

Kui sul kuu aega peale oil servicet hakkas inspection põlema, siis see võib tulle näiteks vabalt sellest, et autol vaja piduriõli vedelik ära vahetada. Selle kohta on tal samasugune counter ajus... vist kusagil iga 2 aasta tagant tahab, et piduriõli vahetataks või miskit. Truumu juures lasin enda masinal selle nulli lüüa, kuna just oli piduriõli vahetatud.

Postitatud: 30.09.2004 00:33 56
Postitas spcvnd
Raino kirjutas:Jah nullib õlivahetuse välba ära.
Kui õli hiljuti vahetatud siis pole mõtet õli vahetada.
Kui Sul oli üks rohelien pulk kadunud siis vaheta õli siis kui üks roheline pulk veel alles.
See INSPECTION satub ette nii kuidas juhtub...
see on hea nõu, tänud, nii teebki!

Postitatud: 11.04.2005 22:19 46
Postitas luts
äkki keegi oskab veel informatsiooni anda kui klemmi nr.7 massi ühendamisel ei juhtu midagi!
Vaja siis ära nullida õli vahetust näitavad tulukesed!
autoks on 525 aastast 1994