1. leht 2-st

tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 15.09.2004 19:36 36
Postitas minister
mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.

Postitatud: 15.09.2004 19:47 52
Postitas Kristjan_K
seda kokkujooksu peaks saama ka niisama reguleerida

Postitatud: 15.09.2004 19:55 15
Postitas Cardo
puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.

heido

Postitatud: 15.09.2004 20:01 57
Postitas Gerrit
Cardo kirjutas:puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
mis see nali maksab? mul nagu kisuks ka veidi, kui hoolikalt vaadata...

Postitatud: 15.09.2004 22:21 02
Postitas rajko
kui hoolikalt vaadata siis X5'el on ka tagarattad lääpas. Väga paljudel BMW'del on nad lääpas, nii uutel kui vanadel, mõnel rohkem-mõnel vähem

Postitatud: 15.09.2004 22:36 19
Postitas bemarifan
ega see ei sõõ kummi kui rattad lääpas on . Rattad on enamustel ringraja autodel lääpas

Postitatud: 15.09.2004 22:39 00
Postitas acid
Cardo kirjutas:puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
Kuule kutt mis bmw omab vedrupukse :oops: ,enamus tänapäeva sõiduautodel on ju spiraalvedrud mitte lehtvedrud :cool:
Cardo hästi paned viimasel ajal,pidevalt ämbrisse :lol:

Postitatud: 15.09.2004 22:40 18
Postitas Eerik_K
Kusjuures E65 just silm hakkas ka peale et tagarattad pisut lääpas. Samas E38 on täiesti sirged enamustel.
Kas tingitud tagasilla ehitusest...

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitatud: 15.09.2004 22:43 32
Postitas acid
minister kirjutas:mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.
Ei tea mis marki sul auto on aga E36 sai põikikallet ja (ei mäleta kas kokkujooksu või järeljooksu)kumbagi veel.Soovitaks minna silla stendi,siis seal on näha kas üleliia lääpas või pole hullu.

Postitatud: 15.09.2004 22:43 57
Postitas Cardo
Acid oleks 1 aprill siis oleksid sina aprillijänes :) .
Ja ringrajal on rattad lääpas kuna vastava sõidustiili juures jääks vaid pidavaks välisserv. Seepärast ongi lääpas et rehvid ühtlasemalt kuluks.

Postitatud: 15.09.2004 22:48 47
Postitas acid
Cardo millest sa nüüd ketrad,ma küsisin su käest ju kus on bmw-l vedrupuksid.Tahaks ka tiba targemaks saada.

Postitatud: 15.09.2004 23:14 04
Postitas bemarifan
kunagi käisin oma gsiga kunagise rallisõitja kaaristo töökojas silda r3egullimas ja mul olid esimesed rattad vähe lääpa vajunud ja küsisin siis et kas sellepärast kummi ei sõõ, aga tema vastas mulle seda et ei sõõ ja ringraja autodel on põhiline ikka rajalpüsivuse saautamine rataste lääpaajamisega , mitte kummi ühtlane kulumine

Postitatud: 15.09.2004 23:16 48
Postitas Kristjan_K
NUh lääpas rataste jutt on Cardol jumala õige ju.
Kui lähed suure hooga kurvi siis auto kaldub ju rohkem ühele poole, vot siis on ka kummil veel hea pidavus ja auto ei lähe külglibisemisse(nii kergelt kuis sõiduauto, kui vaja läheb ikka :) )

Aga vedrupuksid uvitaks mindki ;)

Postitatud: 15.09.2004 23:26 06
Postitas bemarifan
ei muidugi on õige aga, ma pidasin silmas et primaarne on pidamine ja sekundaarne on ühtlane kulumine, ja lääpas rattad ei sõõ kummi kui puksid kõik korras on

Postitatud: 15.09.2004 23:31 00
Postitas Kristjan_K
Sellekohapealt pole ma nüüd küll midagi kuulnud.
Kui nii, siis on ju hea, ma jälle targem.
Aga kas see mitte kummi rõhust ei või oleneda?
Et kui rõhku õieti siis lääpas rattal ulatub ka kogu kummi pind vastu maad, kui liiga palju siis ainult äär?
(ma usun et nüüd panin puusse, palun parandage mind)

Postitatud: 16.09.2004 08:28 49
Postitas hanno
Püsigem teemas.

Postitatud: 16.09.2004 08:32 38
Postitas rajko
kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.

Postitatud: 16.09.2004 11:33 08
Postitas urki
Ah, mida jahute, muidugi kui lääpas, siis kuluvad rehvid seest poolt kiiremini. Kujutage asja loogiliselt ette- surve rehvi servadele erinev.
Omal sama probleem- ega muu ei aita, kui visata väsinud vedrud minema ja uued alla.
Kindel on ka see, et pidamine on parem- seda vaid kurvis. Kui vaja pidamist ja raha rehve osta, siis las olla lääpas :)

Postitatud: 16.09.2004 11:52 57
Postitas Kristo_P
rajko kirjutas:kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.
Sai isegi proovitud 15 tolli plekk veljega olid ratta iga väga lääpas -tagant poolt vaadates. Kuid 17 rehviga oli see viga tunduvalt väiksem (tegu oli siiski sportvedrustusega) Kuigi jah rattad on kergelt lääpas ka uutel bmw'l kitsama rehviga tuleb see rohkem esile :)

Postitatud: 16.09.2004 13:09 41
Postitas Kristjan_K
kohe lähen õue ja vaatan Pilt

Postitatud: 16.09.2004 13:30 15
Postitas Kalmer K.
Üldiselt polegi nagu siis vastust saanud, endal ka sihuke probleem :( , et siis sööb sisemist äärt (Pole nagu ringrajapoiss :D ). Tahaks tõesti asjalikku vastust ka saada. Autoks on E30 316 aastast 86.

Postitatud: 16.09.2004 13:52 23
Postitas Kristjan_K
Niih, käisin ja vaatasin.
195/65 15" suht sirgelt, kui siis on ästi õrn kallak

no

Postitatud: 16.09.2004 13:59 47
Postitas minister
igasugust jama aetakse, aga lõpptulemus on peaaegu null. mis siis E 34´l lõppudelõpuks vaja vahetada on - kas vedrud - sest ülevaatusel olid sillapuksid korras. :?:

Postitatud: 16.09.2004 14:08 26
Postitas Kristjan_K
Vedrude kohapealt julgen vaielda.
Meil on 1 vedru täitsa ära vajunud (täna saab vist uued Pilt) aga rattad ei ole väga lääpas.

Kristo_P'l tuleneb asi arvatavasti sellest et tal sportvedru.
Kõige lihtsam on minna kuhugi sillastendi ja neilt käsida et milles probleem. Ja siis meilegi teatada :)

Postitatud: 03.05.2005 08:49 44
Postitas margo74
Kas keegi on vahepeal targemaks ka saanud?

Postitatud: 03.05.2005 08:53 18
Postitas Viljar
Kitsama kummia paistab jah millegipärast see asi nii välja nagu oleks kohe koledalt lääpas, aga laiemaga oleks jälle nagu hulka parem see asi.
Reeglina ikka on puksid ära väsinud, räägivad, et kangema mootori puhul kangutab õõtsa kõveraks.

Postitatud: 03.05.2005 08:57 35
Postitas margo74
Eile tegin autost pilte ja kui pärast neid vaatama hakkasin siis mingi nurga all tundub asi päris hull.
Kus juures all on 225 laiusega 15 tolli velg.
Oskaks paneks pildi tekstile kõrvale ja siis oskaks ehk keegi lähemalt kommenteerida kui hull asi on või ei ole :|

Postitatud: 03.05.2005 09:15 15
Postitas ciccero
Ot: teil on probleem et kulutab sisekülge...mul rsk keskelt tegi kummi nii pastlaks..äärtes on muster korralik ja naeladgi sees....kummirõhk ei olnud üle 2e bari oli vist 1,8 bari autoks e30 coupe 83 a....just vasak ratas on selline.

:o)

Postitatud: 03.05.2005 13:34 15
Postitas Erkki_V
Annaks suure targutamise peale väikese vihje: E30 tagarattad lääpas, sõid rehvi sisekülgi - vahetatud sai tagavedrud ja suured sillapuksid - tulemus - enam ei söö rehvi, kuigi sillatala puksid tundusid head küll olema

To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele

Re: :o)

Postitatud: 03.05.2005 16:09 15
Postitas ciccero
Erkki_V kirjutas: To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele
hmm no ma mõõtsin igasugustega enamvähm 1,8 oli..vana veneomaga...mis endal kopressori otsas ja tanklaomaga. njh mingid imelikud kummid on kh...vaatad neid siis on nagu sissepoole lohkus jne :P