1. leht 1-st

Plokikaane tihend

Postitatud: 15.09.2004 23:07 29
Postitas Matux
Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus

Postitatud: 16.09.2004 15:51 14
Postitas helks
b varuosana on nats alla 200.- . kui ise vahetad ei maksa see midagi, ega seal midagi keerulist pole.

Postitatud: 16.09.2004 16:41 26
Postitas Matux
Samas oleks oodatud näpunäited ise vahetamise kohta

Postitatud: 16.09.2004 16:45 56
Postitas Toomas_V
nagu kusagil romulas kunagi öeldi, et: tuleb kõik lahti keerata.........ja siis ära vahetada..

Re: Plokikaane tihend

Postitatud: 16.09.2004 16:51 15
Postitas jjanno
Tere
Matux kirjutas:Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus
IIRC, siis tuli M40 mootor välja 87 aastal.

jJanno

Postitatud: 16.09.2004 17:43 13
Postitas Raino
Matux kirjutas:Samas oleks oodatud näpunäited ise vahetamise kohta
BMW raamatus on olemas need näpunäited..Ma peaks vaatama ehk on mul BMW raamatus olemas need näpunäited.Hetkel ei viitsi autosse raamatu järgi küll minna jube tuul.

Postitatud: 16.09.2004 18:46 07
Postitas Viljar
Kui huvi siis mul tuttav võib selle ära vahetada :)
Hind peaks kindlasti soodne olema.

Postitatud: 16.09.2004 19:05 51
Postitas Matux
To Jjanno: sorry tuli väike viga tegelt peaks olema M10B18

Tihendi vahetus.

Postitatud: 17.09.2004 09:02 06
Postitas Janek
Soovitan pöörduda Valdeku poole tel:51900031

Postitatud: 17.09.2004 09:08 10
Postitas Viljar
Mina soovitan Aivari poole pöörduda 5062088 :lol: ;)

Postitatud: 17.09.2004 11:55 19
Postitas marxxx
sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema :oops: . Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla :| . Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.

Postitatud: 17.09.2004 20:37 19
Postitas Raino
marxxx kirjutas:sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema :oops: . Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla :| . Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.
mis auto mis mootor

Postitatud: 17.09.2004 23:12 21
Postitas Viljar
Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 18.09.2004 00:46 06
Postitas acid
Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:
Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.

Postitatud: 18.09.2004 10:18 35
Postitas Viljar
acid kirjutas:
Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis :)
Aga jah Aivar vana diisli kala :lol:
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda :lol: :lol: :lol:
Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.
No ega ma seda otseselt ei mõelnud, lihtsalt tõin näite, kui selge on 2.4 TD mootor :)
Aga loomulikult tuleb alustada klappidest, sisselaskekolektor maha, auto käima ja kohe asi selge, kas klapid läbi lasevad :) Tegelikult tundub väga imelik, et 2.4 td surve nii madal on ja niisama ikka mootor ei kulu nii ebaühtlaselt, peab olema asi kas klappides või näiteks rõngastes, võib-olla on sellele mootorile eetrit lastud ja rõngad ära lõhutud.
No ja nii on üldiselt raske arvata, mis viga, tuleb ikka reaalselt masinat vaadata-uurida, siis saab midagi öelda.

Postitatud: 18.09.2004 22:35 25
Postitas Raino
Eeter ja kippub mootorit ära lõhkuma ja võib kolvi rõngad puru lasat või siis klappe väänama hakata.

Surve aste on M21 mootoril 22
Surve aga 22 +- 2

Viltsi jutt on kõik täiesti õige.
Kohe suure hurraga pole tõesti mõtet mootorit laiali lammutada.
Kui kontrollida silindrites surve astmeid siis soovitav oleks seda teha muidugi külma mootoriga sest soojalt on metali paisunud ning kohad mis ei ole korras pisut paremaks muutunud.Kõige pealt ära kontrollida surved kõigis silindrites siis aga valada pisut ( 2 korgi täit) mootori õli igasse silindrisse enne kontrollimist.Kui nüüd peale õli lisamist tõuseb surve siis see tähendab seda et on rõngad läbi ja klapid ok aga kui pole mingit vahet sellega kui kontrolliti ilma õlita siis on klapid läbi. Ma oma tds il tegin sama operatsiooni ning enne õli lisamist oli 20 - 23 aga peale lisamist40 sellest siis järeldus et klapid ok aga midagi muud läbi. Ku oma 2,4 mootorit proovisin kontrollida siis seal oli ainult 12. Kontrolliksin veel korda aga kahjuk sei saa enma kuskitl seda apasraati millega kontrollida.

Postitatud: 18.09.2004 22:52 59
Postitas Arvo T
postituse all tal ju kirjas 141kw..
see vist mitte diisel,vaid 2,5 bens m50

Postitatud: 18.09.2004 22:57 15
Postitas Raino
Arvo T kirjutas:postituse all tal ju kirjas 141kw..
see vist mitte diisel,vaid 2,5 bens m50
Kuigi küsimuse lahti lahkamisel on aru saada et küsitakse diili kohta.

Muiduig tore oleks kui alati täpselt märgitkse et millise mootoriga on tegu kui abi küsitakse.Nii saab kiiremini vastuse ning jäävad ära liigsed arutlelud ning postitused.

Postitatud: 19.09.2004 09:46 47
Postitas acid
Teema algatajal vist huvi teema vastu kadunud,veidike täpsustada võiks asja jah.

Postitatud: 20.09.2004 16:28 16
Postitas Matux
acid kirjutas:Teema algatajal vist huvi teema vastu kadunud,veidike täpsustada võiks asja jah.

Huvi pole kadunud aga lihtsalt polnud eriti ligi pääsu internetile.
Probleem seisneb täpsemalt selles et mootor võtab vett ja loogiliselt peaks viga olma plokikaane tihendis