Küsimus amortide ja vedrude kohta E30
Küsimus amortide ja vedrude kohta E30
Küsimus siis järgmine: kas E30 nn.rohelisele vedrule (ma ei tea, kui palju ta tavalisest jäigem on) kannatab panna tavalist, näiteks Sachsi gaasiamorti? Või peab amort ikkagi mingi jäigem (sport) olema? Palju see roheline vedru üldse standardist erineb?
E21 315 `83
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
E30 318i `86
E34 530i `90
E46 320d`99
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
olenevalt madaldusest (pelgalt vedru värv ei anna selle kohta mingit infot) tuleb autole paigaldada siiski ka lühema käiguga amort. See siis on soovitatav kindlasti alates 35mm madaldavast vedrust. Originaalamort on muidu lihtsalt vales tööpiirkonnas ja kuna on ta ka pehme, peksab põhja ja sureb ära üpris kiirelt.
Saab, võib panna, aga see tähendab amortide tihedamat vahetamist ja kas sa ikka tahad endale madalat ja pehmet autot, mis ninaga vastu teed võib noogutada?
märksõnaks siinjuures kallis kuid hea ning reguleeritava jäikusega KONI Sport amort!
Saab, võib panna, aga see tähendab amortide tihedamat vahetamist ja kas sa ikka tahad endale madalat ja pehmet autot, mis ninaga vastu teed võib noogutada?
märksõnaks siinjuures kallis kuid hea ning reguleeritava jäikusega KONI Sport amort!