Püsikiirusehoidja installimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Pritsa
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pritsa »

Kas juba tehasest või ise pandud? Mis auto? Mis aasta?
MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Pritsa kirjutas:MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !
September 98 toimus E39 elektri oluline redesign, kumma poole auto?
Aga ma oletan, et eelmine omanik pani MFL-i vähemalt raadio/telefoni juhtimiseks ja see töötab?
Bensumootoriga autole on vaja tempomaadi juhtplokki, täiturmootorit koos trossiga ja kaabeldust (minuteada on ka E39-l juba täpselt varustusele vastav kaabeldus, s.t. vabu kaableid pole installeeritud).
Siis on vaja tempomaadi aju kodeerida, kuigi ka valede settingutega hakkab ta tööle ohtlikke olukordi tekitamata. Kasutusmugavus võib kannatada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Olen kasutanud otsingut nii- ja teistpidi, lahendust oma probleemile pole leidnud.
Ostsin avariilise E34 535iA püsikiirushoidja, et seda installeerida E32 735i-le.
Kang ja tross sobisid probleemideta, pistikud olemas, siduri lüliti pistik sai esialgu sillatud. Probleem algas aju paigaldamisega- müüja korjas selle välja armatuuri alt, vasaku esikõlari tagant, nagu siinsetes õpetustes mainitet. Kena plekist karp, 26 otsaga sinine pistik otsas, kirjad siemens ja VDO peal.
E32-l asub ajude karp kapoti all (tänud Patricule, kes mind sinna suunas), 26 otsaga sinine pistik olemas, kuid olemasoleva aju otsa ei sobi.
Seoses sellega tekkis hulk küsimusi:
1) teised ajud kannavad Boschi kirju, kas sellest võib tuleneda pistikute sobimatus? St auto eeldab, et kogu elektroonika peab Boshci oma olema.
2) osa auke selles pistikus (auto juhtmekimbu otsas) on tühjad, kas see peabki nii olema?
3) kui auto pistik korpusest välja võtta, siis ta sobib aju pistiku külge. Kas on lootust et kiirushoidja hakkab tööle? Igaks juhuks veel proovima ei hakanud.
4) kas kusikil on veel mingeid pistikuid, mida ühendama/sildama peab?
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

On pmst kaks erineva põlvkonna PKH aju, mis omavahel ei sobi (olgugi, et mõlemal 26-ne pistik, on paigutus täiesti erinev, el. skeemide konsulteerimine abx). Täiturmootor on mõlemal juhul sama. 3.5 mootori puhul peab veel olema veendunud, et see ei ole EML-ga variant.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Gaasipedaali küljest läheb kapoti alla tross küll, seega vist ei ole EML-ga variant.
Aga selge, eks üritan siis teise aju leida. Loodan, et kang ikka kehtib edasi...
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Uuel ja vanal ka kangid erinevad, vanal kangil ei ole otsa pealt sisse pressimise funktsiooni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Ota peale vajutades klõpsus küll (nagu kojameeste ja suunatule kangidki). Aga eks ma võtan ta siis maha ja katsun ümber vahetada.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Suur kirjutas:Ota peale vajutades klõpsus küll (nagu kojameeste ja suunatule kangidki). Aga eks ma võtan ta siis maha ja katsun ümber vahetada.
Sama jah.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Aare kirjutas:Kui sa otsustad panna aftermarketi oma, siis soojalt soovitan hoiduda Rostra cruisidest.
Sama jutt - mu Octavial ka Rostra oma - ja samuti Set jupsib, kuigi on orignaalcruisi juhtimiskang.
Arti
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 17.06.2004 14:14 15
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Arti »

Kas tds`l on kõigil ühte tüüpi püsikiiruse hoidja. Ma mõtlen alates `92-`95. Et kui võtta `93 aasta auto pealt ja panna `95 auto peale ei tohiks probleeme tekkida.
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Keegi oskab öelda püsikiiruse kangi funktsioone ka?
Endal nii et klõps edasi paneb hoidja peale, üles ja alla võtavad maha, edasi kiirust juurde, kui on juba peal, tagasi kiirust vähemaks ja klõps sisse ei tee midagi :?

Mida need siis tegelikult tegema peaksid?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõik nii, nagu kirjutad. Klõps sisse on Resume, s.t. välja lülitatud hoidjaga (pidurdasid vms.) võtab viimati sõidetud kiiruse uuesti üles.
Seega: eeldus tööks on varem kasutatud hoidja, mis hetkel on maha võetud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
margus21
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 03.12.2006 20:07 30
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: VILJANDI
Kontakt:

Postitus Postitas margus21 »

mul ka tekkis huvi selle püsikiiruse hoidja vastu.
autoks siis E36 1993a ja automaat käigukast.
E30 M3 Cabrio, X5 E70, E36 325i turbo ja E36 320 talvekas :)
HrHuu
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 19.01.2005 19:36 40
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas HrHuu »

Vajan natukene abi!

96 aasta 525TDS ile sai kang peale pandud ning juhe pistikusse. Siduri andur paistis ka olemas olevat. Tööle aga asi ei hakanud.
Milles võib probleem olla?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Millise kangi panid? 2 traadiga või oli neid pistikus rohkem?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
HrHuu
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 19.01.2005 19:36 40
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas HrHuu »

Sain siis jamale jälile. Siduripedaal ei vajutanud siduriandurit piisavalt alla.
ngage
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 12.02.2007 18:57 50

Postitus Postitas ngage »

tahtsin küsida 95a e36 318tds kohta, kas sellele masinale ka piisab ainult kangi ostmisest või tuleb rohkem vaeva näha?
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

On kah mingi plaan 88a 525i'le panna 88a 530i püsikiirusehoidja. See peaks olema siis see vanem - trossidega variant. Kuidas ma saaks kontrollida, mis kaabeldus mul olemas on? Kapoti all peaks olema kah mingi pistik? Hetkel 530le juurdepääsu pole ja sealt vaadata ei saa.. Abi teretulnud ;)

Kena päikeselist ilma teile!!
Markspoiss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
Kontakt:

Postitus Postitas Markspoiss »

kas 535 91.a 155kw. automaat piisab ainult kangist või seal vaja mingit muud stuffi veel?:)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Markspoiss kirjutas:kas 535 91.a 155kw. automaat piisab ainult kangist või seal vaja mingit muud stuffi veel?:)
Sõltub sellest, kas gaasipedaal trossi- või elektriga. Viimasel juhul peab autol ka ASC peal olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Markspoiss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20.11.2005 18:34 48
Kontakt:

Postitus Postitas Markspoiss »

sai uuritud ja trossiga on:( see sitem variant siis ilmselt jah?
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

Tere,
Oman siis ´94 aasta 525IX kus siiamaani nähtust küll kõik juhtmed veetud (OBC, Kohtvalgustid, El aknad, Istme elekter jne) aga kapotialt ei leia püsikiirusehoidja pistikut... kas võib olla et minu autol seda ei esinegi ja peab ise vedama?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

xTc-b kirjutas:Tere,
Oman siis ´94 aasta 525IX kus siiamaani nähtust küll kõik juhtmed veetud (OBC, Kohtvalgustid, El aknad, Istme elekter jne) aga kapotialt ei leia püsikiirusehoidja pistikut... kas võib olla et minu autol seda ei esinegi ja peab ise vedama?
Kui sa pistikut ei leia ja kuskil ajukarbis või salongis ka püsikiiruse hoidja aju pistikut (sinine, 2x13 augune) siis pead juhtmed ise vedama.
Pilt
E30 316i ´90, E34 518i ´95
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

pistikuid pole mitte ksukil näha aga kui juhtmeid ise vedama hakata siis kas aju külge või kuhugi läheb ka pistik et kust see püsikiirusehoidja aju inffi saab?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

priitv8 kirjutas:94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
ma sealt teemast küll ei leidnud midagi püsikiiruse hoidja kohta aga minu autol pole sellist lisa veetud millegi pärast :(
kas see püsikiiruse hoidja juhtme punt on suure pundi sisse mässitud või on eraldi? kas keegi teab??
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Püüan uuesti selgitada: '94 aasta autol ei olegi veetud ühtegi üleliigset juhtmekimpu. S.t. pead kõik ise vedama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

priitv8 kirjutas:Püüan uuesti selgitada: '94 aasta autol ei olegi veetud ühtegi üleliigset juhtmekimpu. S.t. pead kõik ise vedama.
no el aknad ja klompu ja el istmete juhtmed ja muud on ju veetud kuhu see CC siis jäi :D
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
J1anno
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
Peamine sõiduk: e61
Telefon: 56203430
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J1anno »

aga mis jubinaid läheb 95 aasta E36 318tds jaoks vaja?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

xTc-b kirjutas:no el aknad ja klompu ja el istmete juhtmed ja muud on ju veetud kuhu see CC siis jäi :D
Hea küsimus, aga eero 03/93 masinal ei olnud ka neid. Minu 09/92 on kõik juhtmed olemas, sh. püsikiirushoidja, servotronic, ADV, PDC, kui mainida mõnda asja, mida autol peal ei ole/olnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta