Püsikiirusehoidja installimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

vull kirjutas:
touringmeez kirjutas:leidsin vasaku alumise kõlari tagant sinise 26auguga pistiku ja roolisamba juures kuhu kinnituvad suunatule kangi juhtmed veel ühe 8auguga valge pistiku ning küsimus selline et kas need kuuluvad cruise control seadmetele.
peaks kuuluma jah. sinine on aju jaoks ja valge on kangi jaoks
Mootoriruumist juhipoolsest küljest selline pistik ka vaja siis üles otsida
Pilt

Üldiselt kõikidele küsimustele on vastus siin foorumis olemas kui on kannatust eelnevat lugeda.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
erx37
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 25.12.2005 20:02 22

Postitus Postitas erx37 »

priitv8 kirjutas:Pilt

Ehk siis otsid 6 või 8 otsalist värvitut (ok, võib ka rohkem elevandiluu värvi olla) pistikut, mis on auto pool isane (kangi otsas on emane pistik) ja 1. kontakti küljes pruun (BR) ning 6. küljes roheline (GN) juhe.
Kuna diisli kangil ongi vaid 2 juhet siis pakun, et pistik on 6-ne. Bensukal oleks siis 8-ne.
Kangi küljes 8 auguga ja sinise ning kollase juhtmega pistik.
Kuid rooli alt vastavat kohta, kuhu see torgata leida ei õnnestu.
Niimitu korda lahti kiskund juba roolialust, et poole minutiga on kate maas :)
Arvatavasti siis on puudulik.

Too sinine pistik kehtib ainult bensuka kohta, jah? Sest jalge juures oleva kõlari tagune samuti tühi.

Ehk siis kes oleks abiks, et vaadata, mis olemas juba autol ja mis veel oleks vaja lisada, et asi tööle hakkaks.

E.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Dislal ei ole tõesti mingit eraldi "aju" püsikiirushoidja jaoks.
Samuti ei ole ka Hansu viidatud pistikut olemas (ega vaja), sest dislal ju seguklappi pole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

panen nüüd oma mõtted kirja. kui midagi sai valesti, siis parandused on teretulnud :P

autoks on e36 325i 1992 ning kõik CC juhtmed paistavad mul olemas olevat:
kapoti all (actuator-i jaoks):
http://vull.planet.ee/pemm/otsikud/hood4.jpg
roolivarda küljes (kangi jaoks):
http://vull.planet.ee/pemm/otsikud/int2.jpg
ka roolivarda küljes (sidurilüliti jaoks):
http://vull.planet.ee/pemm/otsikud/otsik2.jpg

cruise controli kohta annab realoem.com leht VIN koodi järgi sellised andmed:
link 1:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20
link2:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=95
nende järgi ma järeldan, et kui juhtmed on veetud, siis on CC aju ka juba autos olemas (või käib vähemalt rooli kõrvale, nagu link 1 näitab).
samas kui mul ühtegi lahtist juhet CC aju jaoks ei tilbenda, siis eeldan, et CC aju on mu masinal ikkagi selle plastikust jalatoe taga olemas (või siis tulede lüliti taga horisontaalselt asetsev must karp).

link 2 on aga retrofitting, mis peaks tähendama hilisemat installi (ja spets komplekti) ning sellise komplekti puhul tuleks aju panna kindalaeka taha.
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

küsimus selline et kas neil püsikiiruse hoidja kangidel on ka mingi vahe ja milline sobiks minu liikurile milleks on 525i 91a det väljalase m50 mootoriga.
ja kas diislite omal on ka mingi vahe autoks 525tds 94a aprill
E34 525i touring.
Kasutaja avatar
iiv6l
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24.08.2007 16:38 01
Kontakt:

Postitus Postitas iiv6l »

Kas mul on v6imalik installida püsikiiruse hoidja? Autoks on 2000a märtsi 318ci. Mida pean tegema selleks, et selline asi endale autosse saada? Osade inimeste jutust sain aru, et piisab rooli installimisest kuid mul pidavat selleks olema liiga vana auto.
sultan
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 31.03.2003 12:03 15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sultan »

Raino kirjutas:
ELL kirjutas:Aga palju selle hoidjaga dislat kokku hoiab,või on see ainult söidu mugavuse suurendamiseks,mis on niigi suur.
Sellega on nii sõidu mõnu kui ka pisikest ökonoomiat sest kui auto sõidab ühtlasel kiirusel ning mootoril ühed pöörded siis hoiab pisut kokku kah.
Et mitte tähte norida aga. Püsikiiruse hoidja hoiab küll ühtlast kiirust kuid mitte ühtlaseid pöördeid.
Kasutaja avatar
erx37
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 25.12.2005 20:02 22

Postitus Postitas erx37 »

sultan kirjutas:
Raino kirjutas:
ELL kirjutas:Aga palju selle hoidjaga dislat kokku hoiab,või on see ainult söidu mugavuse suurendamiseks,mis on niigi suur.
Sellega on nii sõidu mõnu kui ka pisikest ökonoomiat sest kui auto sõidab ühtlasel kiirusel ning mootoril ühed pöörded siis hoiab pisut kokku kah.
Et mitte tähte norida aga. Püsikiiruse hoidja hoiab küll ühtlast kiirust kuid mitte ühtlaseid pöördeid.
Kui sidur nüüd just ei libise, siis konstantse kiiruse juures peaks ikka pöörete arv ka konstantne olema.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

erx37 kirjutas:
sultan kirjutas:
Raino kirjutas: Sellega on nii sõidu mõnu kui ka pisikest ökonoomiat sest kui auto sõidab ühtlasel kiirusel ning mootoril ühed pöörded siis hoiab pisut kokku kah.
Et mitte tähte norida aga. Püsikiiruse hoidja hoiab küll ühtlast kiirust kuid mitte ühtlaseid pöördeid.
Kui sidur nüüd just ei libise, siis konstantse kiiruse juures peaks ikka pöörete arv ka konstantne olema.
Oleneb ju kiirusest, teeoludest ... ülesmäge vahetab koguni käigu alla, allamäge vahetab tegelikult ka kui mootoriga pidurdama hakkab. Automaatkäigukastiga ei tähenda konstantne kiirus sugugi konstantseid pöördeid ... suht iga väiksema koormuse peale laseb hüdromuhvi lukust lahti ja pöörded muutuvad. Väiksemal kiirusel sipsib rohkem ... maanteekiirusel on suhteliselt rahulik.
Indrek
Kasutaja avatar
erx37
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 25.12.2005 20:02 22

Postitus Postitas erx37 »

Indrek_M kirjutas: Oleneb ju kiirusest, teeoludest ... ülesmäge vahetab koguni käigu alla, allamäge vahetab tegelikult ka kui mootoriga pidurdama hakkab. Automaatkäigukastiga ei tähenda konstantne kiirus sugugi konstantseid pöördeid ... suht iga väiksema koormuse peale laseb hüdromuhvi lukust lahti ja pöörded muutuvad. Väiksemal kiirusel sipsib rohkem ... maanteekiirusel on suhteliselt rahulik.
Automaatkäigukasti puhul küll.
Manuaali puhul siiski mitte.
Kasutaja avatar
margus21
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 03.12.2006 20:07 30
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: VILJANDI
Kontakt:

Postitus Postitas margus21 »

Et siis selline küsimus .. autoks on E36 325 93a automaat kastiga. üks räägib et piisab lihtsalt kui ma ostan sellel autole püsikiiruse hoidja ja intstallin selle ära ja toimibki aga teine ütleb jälle et pean ka muid vidinaid juurde ostma. mind huvitaks siis kuidas ma saan sellele isendile selle püsikiiruse hoidja tööle??
Äki on keegi targem mees ja oskab mind aidata.
E30 M3 Cabrio, X5 E70, E36 325i turbo ja E36 320 talvekas :)
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Pole üldse oma jutus kindel!!
Aga oleneb vist, kas sul on veojõu kontroll, et sellel siis elektrooniline strosselklapp, et sinna VAST piisab kangis, kui juhtmestik olemas. Aga tavalise (trossiga, kui vanem mootor), siis sinna juurde veel vaja seda kabotskat, mis siis trosselit kruttima hakkab.

Ei vastuta oma jutu eest, kui vale, kustutan ära.
Väike jooks sees :lol:
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

margus21 kirjutas:Et siis selline küsimus .. autoks on E36 325 93a automaat kastiga. üks räägib et piisab lihtsalt kui ma ostan sellel autole püsikiiruse hoidja ja intstallin selle ära ja toimibki aga teine ütleb jälle et pean ka muid vidinaid juurde ostma. mind huvitaks siis kuidas ma saan sellele isendile selle püsikiiruse hoidja tööle??
Äki on keegi targem mees ja oskab mind aidata.
Vaata parem ise järgi:
http://bmwfans.info/original/E36/
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
margus21
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 03.12.2006 20:07 30
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: VILJANDI
Kontakt:

Postitus Postitas margus21 »

ma ei saanud kahjuks sealt pildilt midagi targemaks :S aga täpsustan siis et autol on 141 kw.
E30 M3 Cabrio, X5 E70, E36 325i turbo ja E36 320 talvekas :)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

margus21 kirjutas:ma ei saanud kahjuks sealt pildilt midagi targemaks :S aga täpsustan siis et autol on 141 kw.
aktuaatorit, kangi ja aju on vaja
eelmiselt leheküljelt võid mu pandud pilte vaadata ja saad teada kas sul mingid juhtmed juba installitud on või ei.
kui ei ole, siis minu käest saab osta :p
Kasutaja avatar
vasak
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 29.09.2007 14:35 21
Asukoht: Pärnu/Tartu

Kuidas külge keerata

Postitus Postitas vasak »

Kui jupid (kang, tross, trossitõmbaja, sidurilüliti ja juhtimiskarp) ja juhtmepundar (UM-s umbes 1400.-) käes, siis läks ligi pool päeva, et asi tööle saada.
Väga palju abi oli juhendist.
Edukat installimist!

PS! Minu masinal puudus igasugune püsikiirushoidjavalmidus.
BMW 320iT Pilt
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

mure selles et ei leia kusagilt juhtimiskarpi tempomaadile kuid muud asjad kõik olemas.küsimus selline et kas on olemas ka mingisugust universaal karbikest mis sobiks sinna originaali asemele.autoks e34 525i
E34 525i touring.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Uuri romulast näiteks :)
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

pole hetkel üheski romulas ja eraldi ei taha nad müüa ka
E34 525i touring.
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

veel selline küsimus et kuhu täpselt käib see pisike mootor mis trossi tõmbab.ei leidnud sellist kohta kusagilt kui siis ainult roolivõimu üli paagi juures kus istub mul hetkel signa pasun.äkki teeb keegi enda kapotialusest pilti
E34 525i touring.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

e34-jal peaks ka õhulugejaga sama metalli külge minema
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

kas mitte õhulugeja pole mitte lõdvikuküljes niisama.
E34 525i touring.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma mõtlesin õhulugeja all muidu seda karpi, milles õhufilter on.
aga eelmisel lehel on selline pilt:
http://www.hot.ee/liina25liisa/pysikiiruse_pistik.jpg
aktuaator käib selle pistiku ligidusse
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

http://www.hot.ee/liina25liisa/pysikiiruse_pistik.jpg


sinna kus see õli potsik see must sinna külge ma sellle hetkel panin sest juhe nagu mujale ei ulata ja ega ruumigi pole mujal
E34 525i touring.
Kasutaja avatar
touringmeez
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
Asukoht: viljandi/tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas touringmeez »

sain kah lõpuks püsikiiruse hoidja paika ja toimib normaalselt.pusimist oli veidi eriti siduri anduri kinnitusega kuid asi oli seda väärt.
E34 525i touring.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Küsimus järgmine: Oskab keegi kindlalt väita, kas sidurilüliti pistik kuulub püsikiirushoidja kaabelduse külge või on see eraldiseisev pistik pedaalide juures. Siinjuures pole juhi jalgade juurest kõlari tagant leidnud ei aju pistikut, ega roolikatte alt kangi ja tulede juurest ka aktuaatroi pisitkut.

Sellesse siduri lüliti pistikusse tulevad ka õiget värvi juhtmed (sinine/pruun ja sinine/punane) ehk täpselt nagu skeemil. Kui see pistik püsikiirushoidja kaabelduse juurde ei kuulu, siis kust tuleks otsida seda sinine/pruun juhe teist otsa?

Tegemist manuaalkastiga E34 530 V8-ga.
Kasutaja avatar
Ulvar
Huviline
Postitusi: 379
Liitunud: 25.10.2007 16:18 17
Asukoht: Tallinn / Kuressaare

Re: Püsikiirusehoidja installimine

Postitus Postitas Ulvar »

Ja kui automaadile paigaldada, siis oleks kõik sama välja arvatud siduripedaali andurit poleks vaja?
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: Püsikiirusehoidja installimine

Postitus Postitas iaanek »

pokkar kirjutas:
Äkki keegi oskab öelda millise takistusega resistorid on kangi sees? kokku peaks neid olema seal 4tk..äkki keegi viitsib korra lahti krudida, netist ei leidnud!
Pigem viis tükki, juhtmetest mõõtes:
1. 660 oomi normaalolek
2. 60 oomi kiirus+
3. 332 oomi kiirus-
4. 154 oomi taasta kiirus
5. 1593 oomi off
..
Kasutaja avatar
Janar_R
Huviline
Postitusi: 389
Liitunud: 04.08.2007 10:51 06
Asukoht: Tartu/Võru

Re: Püsikiirusehoidja installimine

Postitus Postitas Janar_R »

Uurisin minagi cc lisamist e 36 325tds-ile. UM-i tegin ka hinnapäringu- vastati mulle, et mul vaja kahte asja. Cc kangi ja siis mingit lülitit? Otsisin tootekoodide järgi ka RealOEM-ist aga päris selgeks asja ei saanudki.

61311393319 on siis lüliti ja 61311390968 on nupp. Nupp maksab midagi 60-70 krooni. Millejaoks see vajalik on üldse?
Muidu kang ja nupp läheks kokku ca 1300.- On seda vähe või palju? :roll:


Edit: Selle nupu all siis mõeldud cc kangi otsa korpust põhimõtteliselt?
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Re: Püsikiirusehoidja installimine

Postitus Postitas vull »

jantsik kirjutas: Edit: Selle nupu all siis mõeldud cc kangi otsa korpust põhimõtteliselt?
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E36
Vasta