1. leht 1-st

Tshainiku nupunurk vol 2

Postitatud: 21.03.2003 14:34 20
Postitas Aare
Loo subjekt 86 aasta 325i. Auto töötas igati
normaalselt kuni ühel hetkel tundus möödasõidul,
et hing jääb kinni. Järgmisel päeval algas pidev
täistõmbamine ning must toss taga. Kontrollimiseks
pandi riiulilt peale Ford Granada 2.8 K-jetronicu
pump, kuid sellega läks veel rohkem täis ning
tossas veel kõvemini. Järgmisena võeti maha pihustite
renn ja pihustid, pesti puhtaks ning pandi tagasi
(viimane bensiin külajaamast). Peale pesu probleem
kadus kuid järgmisel hommikul jätkus vanamoodi.
Auto võttis kütet 20l/100 peale, tossas ja paukus.
Autol ei ole katti ega lambdat.

Milles oli viga?

Postitatud: 21.03.2003 15:16 55
Postitas Mikk
eeeee...meibi oli asi klapisääretihendites.laseb sealt õli läbi, tahmab küünla ära, läheb aint paari pütiga tööle, mootoril jõudu ei ole ja seetõttu võtab ropult kütet ning kuna pütid ei tööta, siis tõmbab täis.
kogemus ühe vene autoga...:D:P

Postitatud: 24.03.2003 13:39 23
Postitas Arvo
Pakuks, et viga jagajas - kas siis jagajarootor või jagajakaas puruks, vigane vms.
Enda kunagisel 318i-l nimelt pärast ühe külasepa töökoja külastamist ilmnesid sarnased sümptomid. Tegelane oli unustanud jagajakaane kinnitada :P

Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR

Postitatud: 24.03.2003 14:55 21
Postitas Martti
Kuna jaMadis K hakkasid möödasõidul, siis ilmselt sellega seotud probleem a la kõrge pöörde pealt tõmbas hammasrihma ühe hamba võrra valeks, kinni jäi õhukulu mõõtja nõel vms.

Postitatud: 24.03.2003 17:36 22
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR [/quote]

Väääga hea!
Kuigi pole põhiline variant aga siiski õige.
Regulaatorile viitab ka ajutine töölehakkamine
peale pesemist, korraks korda ja jama jätkub.
Pudel õlut klubi kulul ma ütleks:)

PS: vaata vol 3