e34 keskmine ventilaator puhub külma

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

e34 keskmine ventilaator puhub külma

Postitus Postitas rzz »

selline põnev probleem - hommikuti panen auto rõõmsalt sooja ja ootan kuni jope seljast ära võtta saab. Mingi hetke pärast (tavaliselt pärast sõidu alustamist) hakkab salong soojenema ning aknale ja jalgadele puhub mõnusalt sooja õhku (õigepea lausa tulist) kuid keskmistest puhuritest (konsoolil, uste küljes) tuleb täiesti külma õhku.. nagu otse väljast tuleks..

Kas ma olen lihtsalt dumb-user ja ei oska kuskilt midagi sisse lülitada või on jälle mingi kardinaalne remonditeema vaja ette võtta.. (tagumiste udutulede vahetus vms.. )
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Armatuuri keskel olevate puhurite vahel peaks olema üks ratas, kui see on keeratud sinise peale siis tuleb külma ja kui punase peale siis sooja, osadel ei olegi seda ratast, seega tulebki sealt ainult külma .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vastan siis eelmises lõimes olnud küsimusele tagumise keskmise ventilatsiooniava kohta: sealt peabki ainult jahedat õhku tulema (kas välisõhk või konditsioneeritud). Soe tuleb taha esiistmete all asuvatest avadest. Pilt selgitab:
Pilt
Ja eesmise keskmise ava kohta: leidsin ühe viite probleemi kirjeldusele, juhuks kui see keskmine temp. ratas juhtub mehhaaniline olema. Seal on tegu mingi trossikese kinnijäämisega. Õhtul saan ehk ka mõne illustratsiooni siia lisada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

OT: tähenärimisena ütlen, et pilt e32-st....mitte et seal süsteemil vahe oleks...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Charly kirjutas:OT: tähenärimisena ütlen, et pilt e32-st....mitte et seal süsteemil vahe oleks...
Terane poiss!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Huvitav kas E30 on samalaadne süsteem?
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Hmm mul tuleb ka keskelt sooja (kuid külma peale keerates seda ratast) õhu temperatuur küll ei muutu ,ikka puhub sooja. Alles siis kui temperatuuri madalamale sätib hakkab jahedamat puhuma. Ei tea mis jama on selle soendus värgiga:(

Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks


Copysin oma mure siia üle :?
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kalmer K. kirjutas:Huvitav kas E30 on samalaadne süsteem?
Tere

E30l saad keskele sooja, kui keerad temp max peale. Käsiraamat räägib, et temp nupu asendites kella 10-14 vahel lastakse keskele segatud õhku. Aga tegelikkuses tuleb sealt talvel üsnagi külm õhk. Minu meelest väga hea süsteem, jalad ja klaasid soojas, aga pea saab värsket jahedat õhku. Jutt kehtib facelifti järgsete e30 kohta.

Sven
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mul E36 sama jama, et keskelt ei saa sooja puhuma panna. Kuigi antud isendi puhul selle regulliratta ümbrust vaadates keskkonsoolis jääb nagu mulje, et sealt ei peakski tulema sooja. Any thoughts?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Priit, Su pildil ühed nooled puudu, mis klaasi ja raadiopealse deflektori vahel s.t. horisontaalne ava
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Pilt pole minu ju ;)
Aga see keskmine rest on minu meelest ainult ilu pärast seal.
Nii nagu ma ta alguses kinni keerasin, nii ta ka on aastaid olnud. Ja mingit puudust ka ei tunne.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

priitv8 kirjutas:Pilt pole minu ju ;)
Aga see keskmine rest on minu meelest ainult ilu pärast seal.
Nii nagu ma ta alguses kinni keerasin, nii ta ka on aastaid olnud. Ja mingit puudust ka ei tunne.
sealt ju hea peegli küljes rippuvale lõhnajulkarile lufti lasta :lol:
Diiler
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 31.08.2004 23:59 34
Peamine sõiduk: 530 XI

Postitus Postitas Diiler »

Mul tekkis selline küsimus E39 kohta, et selle kliimasüsteemil on nupp nimega "REST". MIs on selle nupu tööpõhimõte,pole sellest siiamaani aru saand....
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kristo_P kirjutas:Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks
siin 2 varianti :
*lüliti kulunud või seest sassis
*reostaat vigane või klemmid ei anna ühendust. Omal oli e36-l sama jama et ainult 1. ja 4. kiirus oli. Otsisin reostaadi üles ja puhastasin oksüdeerunud klemmid ära. Hakkas tööle.
V8 :cool:
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

kas e34 ka lüliti viga,2 ja 3 kiirus puhuvad sama tempoga aga kui suurest august läbi sõita siis hakkab korraks 3 kiiremini tööle
E38 740d 2000a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Diiler kirjutas:Mul tekkis selline küsimus E39 kohta, et selle kliimasüsteemil on nupp nimega "REST". MIs on selle nupu tööpõhimõte,pole sellest siiamaani aru saand....
See on "Restwärme" ehk jääksoojus. Peaks seisva mootoriga veel niipalju sooja andma, kui jahutussärgis seda akumuleeritud on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

veix2 kirjutas:kas e34 ka lüliti viga,2 ja 3 kiirus puhuvad sama tempoga aga kui suurest august läbi sõita siis hakkab korraks 3 kiiremini tööle
siin võib viga olla ka kulunud soendusmootori harjades.Ise kõik need vead läbi elanud. Lõpuks hakkas mootaor üldse tööle alles peale kapoti alla koputamist.
V8 :cool:
Kasutaja avatar
alpina2
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 16.04.2003 23:12 57
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas alpina2 »

Mul selline mure et e34-jal saab juhipoolt õhu soojust erguleerid nii kuidas näidatud nii külma kui sooja aga kaassõitja poolt tuleb ainult kuuma õhku ja keera seda temperatuuri nuppu kuidas tahad midagi ei muutu!!! Milles võiks viga olla????
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kaassõitja poolne veeklapp kinni (kiilunud, kuivanud, roostetanud)?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
alpina2
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 16.04.2003 23:12 57
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas alpina2 »

Aga mis tegema peaks et taas töötaks?
E36 316ia / E46 328Ci / F11 530xd / F10 530xd
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

No see asjandus pole keeruline omal lahti kruttida ja ära kontrollida.
Voolikud lahti, 3 kuuskant muttrit lahti ja ongi käes.
Siis 6 TX tüüpi kruviga käib korpus kaheks osaks. Kui
lahti võtad siis ega seal suurt muud olegi kui kaks koonust
peene varre otsas. Vaatad järgi kas liiguvad vabalt kui jah siis
ilmselt on mingi elektriline probleem.
Vasta