1. leht 1-st

Piduriketta küsimus

Postitatud: 15.10.2004 19:42 46
Postitas Raino
Asi nimelt selles et E34 tagumised piduri kettad on pisut sooneliselt kulunud ja ma tahaks neid pisut treiali abiga sirgemaks saada..
Küsiks siis et palju on piduriketta miinimum lubatud paksus.
Kettask on tagumine jahutuseta kettas.

Postitatud: 15.10.2004 20:32 35
Postitas marcc
Ma nüüd ei tea kas sellest abi on aga NK kataloogis E34 2,0 ja alates 88a. näitab paksuseks Th=10.0 Min.Th=8.4
Kas reaalselt on min.8,4 ka või võib ka õhem olla, seda ma ei tea.Ehk oskab mõni targem kommenteerida.

Info võtsin http://www.obtec.dk/index_uk.html

Postitatud: 15.10.2004 20:42 42
Postitas Raino
Tänud..
Ae3ga läks aega õige vastuse ma seal kah sain..

Postitatud: 15.10.2004 20:47 55
Postitas marcc
Kui saladus pole, mis see miinimum siis on?

Postitatud: 15.10.2004 21:59 07
Postitas Raino
marcc kirjutas:Kui saladus pole, mis see miinimum siis on?
nagu öeldud 8,4

Postitatud: 15.10.2004 22:02 20
Postitas Priit_P
Kipub nii olema et kui originaal ketta pinnast on mill mõlemalt poolt maha kulunud lähevad üsna kiiresti kõveraks.
Endal on tagumised kettad nii imelikult kulunud et alumine pool kettast (sisering) on haljas, ülemine ring on aga täiesti roostes, niiet tööpind on poole väiksem kui peaks olema. Pidurdades kostab vahel tagant sellist kõrr-kõrr häält. Minu puhul ei aita vist enam treimine ka, ainult ketaste ja klotside vahetus. Samas praeguste ketastega ülevaatusel mingit kobinat ei olnud ja pidurdusjõud igati normipiires.

Postitatud: 15.10.2004 22:34 10
Postitas acid
4-5-mm tagumine ketas kestis aasta,ennem kui pooleks läks.

Postitatud: 16.10.2004 11:02 21
Postitas Cado
Kergelt karm ootata kui pooleks läheb. Eriti esimesed. :!:

Postitatud: 18.10.2004 10:05 31
Postitas group
To Priit-P.--klotsid on viltu kulunud kuna nad ei liigu vabalt, kiiluvad üleval poolt kinni..Puhasta ja õlita ära ning see probleem peaks kadunud olema.

Postitatud: 18.10.2004 13:41 31
Postitas Sander
Palju need tagumised kettad makasavad siis ,et neid ära ei raatsi vahetada? Minu 535-el on tagumine ketas alla 400 eegu tükist, pole ju eriti kallis, muidugi mul nad juba on tutikad.

Postitatud: 18.10.2004 14:43 26
Postitas Jaan
Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.

Postitatud: 18.10.2004 20:08 22
Postitas Raino
Jaan kirjutas:Enne kui treima hakkad kaalu ka uute ketaste soetamise võimalust. Mõnel (teadmatul) inimesel on see treimistöö läinud kallimaks kui uued kettad kuna inimene on lihtsalt küla pealt kuulnud, et "uued bemarijupid pidavat ilgelt kallid olema" ja tuttav treial on siis asjad üle käinud... samas töö maksab ka midagi. Ja lõpuks ütleks, et ettenähtust üle poole õhema kettaga sõitmine võib halvasti lõppeda.
Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..

Postitatud: 19.10.2004 09:46 57
Postitas Svenp
Raino kirjutas:Tundmatu treial tegema ei hakka ning mul korra juba tehtud ja kavatsen jääda normi piiridesse.Kui ei anan mah atreida siis ostan uued kettad.Laps lihtsalt ei käi paar kuud lasteaijjas j akettad olemas.Tagumistel piduriketastel on lihtsdal üleval rooste joon..Ma pole veel piduri kettaid maha kiskunud ning veel ei tea millises seisus nad on... Esitasin lihtsalt küsimuse..
Kui ketta pind on roostene, siis lase treialil rooste maha treida, aga pind jäägu puutumata. Mina lasin oma autol kässari trumlile (ketta sees) uue pinna treida, sest see pole nii oluline koht. Aga sõidupiduri ketta pinnalt lasin lihtsalt rooste ja sooned maha võtta ilma põhipinda treimata. Sai väga hea. Klots kulus töödeldud pinna järgi ja ketas läks väga ilusaks puhtaks. Muide, täiesti tundmatu treial tegi, läksin lihtsalt ühte metallitöökotta :)

Postitatud: 19.10.2004 09:51 22
Postitas Aare
Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.

Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Igor küsis vana ketta eest 300 :shock: :shock: :shock:

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:

Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.

Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.

Postitatud: 19.10.2004 14:17 38
Postitas Svenp
Aare kirjutas: Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:
Mina eelistan BMW-l originaalkettaid, ja need võivad pea 1000 kr/tk maksta (tagumised). Lisa sinna uued kässariklotsid 800 kr/komplekt, uued sõidupiduriklotsid ~1000 kr/kompl. Hea treial laseb kettalt rooste mõnekümne krooni eest maha. Hinnavahe on kordades.

Postitatud: 19.10.2004 20:24 57
Postitas Raino
Aare kirjutas:Vaata enne uute ketaste hinda ja siis mõtle veelkord, kas see k*pp ja saadav kvaliteet seda kokkuhoidu väärt on.

Mina ostsin endale 535-le Lockheedi tagakettad 600 eek/paar /UUED

Igor küsis vana ketta eest 300 :shock: :shock: :shock:

Treimise eest taheti 200 eek/ketas :shock: :shock: :shock:

Võrdle neid numbreid. Ketaste paar (korralik B osa) ei maksa sellele elus sees üle 1000 eek, aga kvaliteedi vahe on 5 korda.

Pealegi ei ole bemul hea kettaid treida, eriti esimesi - piduripedaal hakkab kole sügavalt võtma - mind nt häirib.
Vahest on tore midagi ise kah teha ning see vaev on ju endale..
Mul küll pedaal sügavamalt võttma ei hakanud.pisut vajutda ning kohe tunne kuidas võtab.

Postitatud: 13.06.2005 08:17 54
Postitas flatron
tõin selle vana teema korraks veel ülesse, et küsida kas keegi teab mõnda kohta kus saaks natuke kettaid treida sest äärtes on randid ning kahju uusi klotse panna sest lõhuks ju kohe jälle ära samas kettad korraliku paksusega sirged ei tahaks nagu uusi kah ostma hakata.

Postitatud: 13.06.2005 13:06 37
Postitas flatron
korras enam ei ole vaja abi leidsin ise