K: kuidasmkontrollida lamdat
K: kuidasmkontrollida lamdat
olen kuunud et testriga saab kontrollida lamda korrasolekut aga kuidas.
Re: K: kuidasmkontrollida lamdat
Selleks vaja suure sisendtakistusega, soovitavalt digitaalvoltmeetrit. Veel parem on muidugi kasutada ostsillograafi, et signaali kuju näha. Voltmeetril näed sa ainult jooksvaid numbreid.marx8 kirjutas:olen kuunud et testriga saab kontrollida lamda korrasolekut aga kuidas.
Normaalsel Boschi tüüpi lambdal hüppab väljundpinge 0.2V ja 0.9V vahel edasi-tagasi ja korras lambdal veel reipalt ka! Kui sekundis on alla 3 võnke, siis on juba aeg ära visata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kusjuures digital voltmeetriga just ei saagi aru!
Numbrid hüppavad sinna siia ei saa õieti aru mis vahemikus ja kui tihti pinge kõigub
Mina mõõtnud analoog, väga eduliselt ja kergesti arusaadav
Teistkorda ei viitsiks ette võtta seda mõõtmist, 10 korda lihtsam minna Truumu juurde maksta raha ja diagnoss näitab kõik ära, saad ka muud mured teada
Numbrid hüppavad sinna siia ei saa õieti aru mis vahemikus ja kui tihti pinge kõigub
Mina mõõtnud analoog, väga eduliselt ja kergesti arusaadav
Teistkorda ei viitsiks ette võtta seda mõõtmist, 10 korda lihtsam minna Truumu juurde maksta raha ja diagnoss näitab kõik ära, saad ka muud mured teada
Siin rohkem seda mõeldud, et sisendaste peab digitaalne olema, näidik võib jah analoog olla.Eerik_K kirjutas:Kusjuures digital voltmeetriga just ei saagi aru!
Numbrid hüppavad sinna siia ei saa õieti aru mis vahemikus ja kui tihti pinge kõigub
Näe minu autol ta ei näita jälle seda.Eerik_K kirjutas:Teistkorda ei viitsiks ette võtta seda mõõtmist, 10 korda lihtsam minna Truumu juurde maksta raha ja diagnoss näitab kõik ära, saad ka muud mured teada
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!