k:bilsteini amordid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

k:bilsteini amordid

Postitus Postitas group »

teab keegi öelda, miks on bilsteini esiamortidel, all otsas mutter?Kas sealt saab õli juurde panna või lihtsalt tugevust regullida.Ja amordi püstik kus amort sees käib on poolenisti õli täis, rooste pärast või on amordist väjla tulnud?
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

küsimus oli rohkem tehnilise alla mõeldud aga sattus siia.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mutri kohta ma üelda ei oska, aga õli see küll seal olema ei pea, see on sul vanast amordist tulnud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

amordipüstikusse pannakse ikka tsipa õli , et vesi ja kondents sinna sisse rostetama ei satuks :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

ma olen nagu kuulnud kuskilt, et mingisugustel amortidel sai õli vahetada või juurde panna.Ei tea kas ma olen ainuke?
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Õli pannakse püstakusse sellepärast, et võngete summutamisel voolab amordi sees olev õli (või gaas) ühest silindrist teise. Sellega kaasnev soojusenergia viiakse püstaku sees oleva õli kaudu väliskeskkonda. See omakorda pikendab amordi eluiga.
Võib panna ka jahutusvedelikku, aga ta kaotab ajapikku korrosioonivastase toime.
BMW 850i -90
BMW 325i -89
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Veiko kirjutas:Sellega kaasnev soojusenergia viiakse püstaku sees oleva õli kaudu väliskeskkonda.
Pakutud variantidest ühinen sellega.
Aga minuteada ei panda õli sinna püstakusse gaasamortide korral.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Ikka pannakse. Ühest silindrist hakkab rõhu toimel õli või gaasi läbi avade teise silindrisse voolama, aine osakesed hakkavad omavahel hõõrduma ja eraldub soojus.
BMW 850i -90
BMW 325i -89
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kas me mitte erinevatest asjadest ei räägi? Gaasamordi padruni sees on tõesti ka õli. Ma sain algsest küsimusest nii aru, et kod. group leidis õli
Pilt
sillapüstiku (1) ja amordipadruni (2) vahelt. Sinna ei kallata gaasamordi puhul õli. Vähemalt ei näe tehas seda ette.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Ikka samadest asjadest räägime. Sillapüstiku ja amordipadruni vahele kallataksegi õli. Tehas jah seda ette ei näe, aga soovitav oleks seda teha :)
BMW 850i -90
BMW 325i -89
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Veiko kirjutas:Tehas jah seda ette ei näe, aga soovitav oleks seda teha :)
Õliamordi puhul näeb, kusjuures.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

meenub, et kui mulle ette uued monroe gaasikad pandi, siis lasti püstaku sisse tibake mingisugust õli.
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

tänud kõigile kes süvenesid.Nüüd on amordid all ja teema lõpetatud.
Vasta