1. leht 1-st

E36 esiuste mürasummutus

Postitatud: 27.10.2004 14:27 32
Postitas Gensoft
On keegi endal tulemuslikult tegelenud selle probleemi lahendamisega ?
Äkki jagaks kogemusi ja soovitusi. Endal plaanis sellega tegelema hakata.

Postitatud: 27.10.2004 15:27 17
Postitas helks
http://www.db-hp.ee/index12.html

endal vaatasin ka uksed olid mingi möginaga koos.

Postitatud: 27.10.2004 20:04 54
Postitas Muhv
Oma kogemustest võin öelda, et mõnusaim on mässata nende pigimattidega. Noisexi pealemäärimine ilma püstolita on üsna tülikas. 4mm bituumen annab hea tulemi palju kiiremini ja ka odavamalt kätte.

Postitatud: 27.10.2004 23:40 33
Postitas meph
Endal coupel panin niipalju pigimatti kui ustesse mahtus. Noisexiga on seal tõenäoliselt päris ebamugav majandada.

Postitatud: 28.10.2004 09:10 43
Postitas soon
endal on plaanis selliste asjadega katset teha: http://www.raituning.ee/shop.php?pid=2169&i=487
eks paistab mis välja tuleb. ukse peale võib arvestada minimaalselt 1 kg seda spayd.

Postitatud: 28.10.2004 10:07 26
Postitas Charly
meph kirjutas:Endal coupel panin niipalju pigimatti kui ustesse mahtus. Noisexiga on seal tõenäoliselt päris ebamugav majandada.
kuidas tulem?

Postitatud: 28.10.2004 10:54 38
Postitas Muhv
Ärge siis unustage ka aluspinda hoolikalt puhtaks teha. Mul õnnestus ühe ukse sisse aastase vahega kaks korda noisexi paigaldada. :roll:

Postitatud: 28.10.2004 11:19 38
Postitas soon
sinna ei tohiks ka selliseid vahesid jääda, kuhu niiskus kogunema võib hakata.

Postitatud: 28.10.2004 13:47 58
Postitas Gensoft
endal on plaanis selliste asjadega katset teha: http://www.raituning.ee/shop.php?pid=2169&i=487
eks paistab mis välja tuleb. ukse peale võib arvestada minimaalselt 1 kg seda spayd.

Kui mingi tulemini jõuad, anna siis teada, kuidas asi võlja tuli. Olen ka ise sellele variandile mõelnud.

Postitatud: 28.10.2004 14:35 11
Postitas soon
üldiselt nende spraydega jõutakse väga hea tulemuseni, kuna pole ohtu, et kuskilt mingi jama vahele jääb. ainuke probleem on hind :) kui sul on piisavalt vahendeid, et tekitada vähemalt 4 mm kiht, siis mina kasutaks seda võimalust. vähemalt uste jm keeruliste kohtade puhul. autopõhja pole tõesti kunst pigimatiga teha. ise enne kevadet vist ei jõua autot lahti lõhkuma hakata.

Postitatud: 28.10.2004 22:15 27
Postitas Muhv
Põhjaga on tõesti lihtne :cool:
ENNE
Pilt
PÄRAST
Pilt

Postitatud: 29.10.2004 09:52 59
Postitas Gensoft
Teades ja tundes BMW head myrasummutust, tekkis MUHV, sulle kysimus, kas see tasus sul ära kah ? On tunda kah , et autos palju vaiksem ?

Postitatud: 29.10.2004 18:52 05
Postitas Muhv
Kokkuvõtvalt võiks öelda, et tasus kuhjaga ära. Vähenes nii teemüra, mootorimüra kui ka "sportivnaja resonaatori" poolt tekitatav plärin. Lisaks 4mm pigimatile paigaldasin osaliselt ka 10mm paksuse viltmati. Kui nüüd veel ukse tihendid jaksaks ka uued panna, siis saaks ehk juba päris heaks. :roll:

Postitatud: 29.10.2004 21:55 24
Postitas bemarifan
e36 l in küll mürasummutus paras piix originaalis, e34 oli normaalne

Postitatud: 01.11.2004 08:18 18
Postitas soon
bemarifan kirjutas:e36 l in küll mürasummutus paras piix originaalis, e34 oli normaalne
siin on ka suur vahe kas auto on sedaan/touring või kupee

Postitatud: 01.11.2004 10:16 26
Postitas pocket
E34 ja E36 coupe mürataseme vahe on päris suur, seega olen ise samuti varsti pigimattidega möllamas

Postitatud: 01.11.2004 12:09 00
Postitas Gensoft
no kui võrrelda teiste tootjate sõidukitega, siis on E36 üsnagi hea heliisolatsiooniga. Ja väga suurt tähelepanu on pööratud isolatsioonile, minu arust.

Postitatud: 01.11.2004 12:17 52
Postitas soon
Gensoft kirjutas:no kui võrrelda teiste tootjate sõidukitega, siis on E36 üsnagi hea heliisolatsiooniga. Ja väga suurt tähelepanu on pööratud isolatsioonile, minu arust.
sedaani ja touringu puhul see väide peab paika.

Postitatud: 01.11.2004 17:53 34
Postitas bemarifan
viis autot mida olen omanud helisummutuse järjekorras üleval kõige parem
bmw e34 2.0 90a
opel vectra 2.0 93a v6 kerel
bmw e36 1.8 92a. praegune auto
opel kadett gsi 2.0 89a.
opel kadett gsi 1.8 85a

Postitatud: 01.11.2004 18:10 21
Postitas Gensoft
Ei tea kas E36`l sõltub siis see asi ka aastanumbrist ? Mul 95 a. ja see on tunduvalt vaiksem, kui 93 a. E36, milles sai ka istutud. Endal mul suurim myra, mis tuleb, on uksetihendi kaudu. (see sai selgeks tehtud peale ukse enda suurt tihendamist, mis ei ole eriti meeldiv tegevus, arvestades, kui keeruline on E36`l ukse sisse matte toppida) Kuskilt jäi ka silma, et alates 95 a. hakati E36`l ustes halvemat isolatsiooni materjali (mindi nö. alt selle materjali valikuga)
Aga raske küll uskuda, et vectra võiks olla originaalis paremini isoleeritud :roll:

Postitatud: 01.11.2004 18:36 49
Postitas bemarifan
mul käib kõige rohkem pinda e36 l see et 1.8 mootoriga autol tuleb mootori müra ja rehvide müra sisse

Postitatud: 02.11.2004 10:05 07
Postitas pocket
minu coupel on müra oluliselt suurem kuna sport vedrustus ja suht otse läbi väljalaskesüsteem tingivad selle, muidu E36 Touring pole palju vaiksem

BMW mürasummutus on võrreldes teiste markidega ikka väga 5+ -sama hea töö on veel Mb -l ja audil