1. leht 1-st

E34 bensiini lõhn ja kulu?

Postitatud: 28.10.2004 22:19 02
Postitas zaazk
Mure järgmine, et kui masin külmalt käima panna, siis lööb salongi bensiini lõhna sisse, kui auto soeneb, siis kaob see ära, millest see tingitud on?
Teine asi on kahtlaselt suur kütuse kulu linnas sõites, 20 liitriga sõidan mingi 100km ja nats ehk peale, siis kompuuter juba näitab, et küte hakkab lõppema ja peaks tankima minema. Ma ei tea kui õieti see kompu nüüd näitab, aga minu arvamust mööda ikka suht õieti, sest ükskord proovisingi sõita edasi, kui kompu juba enam ei näidanud veel sõidetavaid km-eid ja siis oligi mul siin see jama, et ei saanud enam bensiini kätte ega masinat käima, no sellega sai pärast ok. Aga pole nagu võimalik ju, et 2,5 mootor linnas 20l 100km-le võtab :roll: ja kusjuures sõidustiil on ka rahulik. See AVG seal kompul näitab keskmist mingi 14,2, ei tea, selle arvestus suht eba minu meelest, aga noh seal ta arvestab kesmist midagi ja nii.. ja kui see isegi õige oleks, siis 20l 100-le on ikka täiesti absurdne juba? Mis värk see on? Ostsin viimati 20 liitrit sisse ja praegu olen mingi 70 km sõitnud ja kompu näitab, et 47 km saan veel, mida on tegelikult veelgi vähem. Miles probleem? :?

Re: E34 bensiini lõhn ja kulu?

Postitatud: 28.10.2004 22:32 28
Postitas piloot
zaazk kirjutas:Mure järgmine, et kui masin külmalt käima panna, siis lööb salongi bensiini lõhna sisse, kui auto soeneb, siis kaob see ära, millest see tingitud on? :?
Kui minul viimati sama lugu oli, selgus et kapoti all ajas ühe vooliku vahelt kergelt bensiini välja. Esimest korda sooja mootoriga vaadates ei saanud arugi - ei tea kas oli soojuse mõjul ära auranud (sel hetkel mootor seisis) või jäi lihtsalt kahe silma vahele, alles järgmisel korral pärast põhjalikumat otsimist leidsin lekkiva koha. Pingutasin klambrid kõik korralikult üle ja siiani korras.

Postitatud: 28.10.2004 22:36 46
Postitas zaazk
tnx..
peadpidi kapote alla siis..
üle tsekkama kõik kohad, ennem seda polnud, see nüüd selle viimase jamaga tekkinud, kui see bensiini otsa saamise lugu oli ja igast imesid sai tehtus, et bensiin uuesti üles saada.
kas siit vb ka bensiini kulu??

Postitatud: 28.10.2004 22:43 32
Postitas piloot
zaazk kirjutas:kas siit vb ka bensiini kulu??
ausalt öeldes ei usu küll, et sul sealt viis liitrit saja km kohta välja tilgub. mina ei täheldanud tol korral üldse mingit muutust kütuse kulus. see viga vast mujal. aga pead ei anna.

Postitatud: 28.10.2004 22:50 12
Postitas zaazk
selge :cry:

Postitatud: 28.10.2004 23:39 54
Postitas Kaidos
Mul viskas bensukulu lakke, kui hakkas katkisest lõdvikust õhku lisaks imema. 5 liitrit sajale kulus kindlasti rohkem.

Postitatud: 29.10.2004 01:17 32
Postitas zaazk
....mis lõdvikut silmas pead?
ma ei jaga autodest just väga palju.. :oops: ja venda, kes neid asju jagab, ei ole hetkel võimalik kasutada :lol: ..et püüan siit foorumist natuke infi saada, et targemaks saada :P
..pole mingit tahtmist enam lisa bensiini kuluga sõita, bents niigi kallis :cry: (11.30eek/liiter juba :| )

Postitatud: 29.10.2004 06:34 08
Postitas truumu
tõsta igaks petteks auto üles, ehk kõhu all mingi voolik puru, paagist lekib...

Postitatud: 29.10.2004 08:11 54
Postitas Cado
Mul hakkas näiteks tagasi voolu torust bens. lekkima iga kord kui paagi täis lasin. Väga eba mugav kuna lekkiv koht oli paagi peal.
Teine kord salongi välis õhku lastes lõi salongi bensu haisu täis siis pihustite lati otsas oleval voolikukesel oli pikki pragu sees aga ka tõesti vaakum voolikud mängivad suurt rolli. Üldiselt need autod ongi juba sinna ikka jõudnud ,et tihtipeale hakkavad kõik võimalikud kummi voolikud murenema.
Igaljuhul 20 sajale on küll kole palju mul endal tuleb ikka sinna 10-ne kanti
väga harva rohkem siis kui jalg raskemaks on kippund minema
Edu otsimisel.

Postitatud: 29.10.2004 10:17 59
Postitas Eerik_K
Külma mootoriga kui käima paned vaata üle Pihustite Latt, kas pihustid on kuivad või on märjad?

Postitatud: 29.10.2004 13:06 35
Postitas zaazk
Esimene viga leitud, panin hommikul masina käima, tõmbasin kapote lahti ja "vollaaaaa.." seal see leke pesitseski :D , nimelt ülestõmbevoolik laseb läbi, pritsib kohati sealt kinnituse koha pealt. Selle asja parandan nüüd õhtul ära ja tänud siis ka piloot-ile ;)
Ja siis järgmist viga otsima hakkama, kuhu läheb osa bensiini, ehk siis suur kütuse kulu, lekib veel kuskilt midagi, masinale põhja alla ronima ja kõik võimalikud voolikud üle vaatama, igastahes tänud nõuandjatele.. :)

Postitatud: 31.10.2004 12:54 42
Postitas zaazk
..kütuse kuluga lugu järgmine:
Sõitsin trassil, suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le. Nii kui aga hakkad sõitma linnas ehk siis sõit on korrapäratu kiirusega (nagu linnas ikka) ja kütuse kulu on kohe jälle laes, 20 liitrit 100-le?? :shock:
Põhja all ei ole jõudnud masinal käia ja vaadata, kas võib seal midagi viga olla. Asi tundub lihtsalt kuidagi jube veider, et trassil on kõik OK, aga nii kui hakkad linnas "löristama" on asi pees..!!
Millest küll selline käitumine autol? :roll:

Postitatud: 31.10.2004 16:33 18
Postitas Cado
trassil 90-ne 100-ja vahel ühtlaselt sõites peaks kütuse kulu ikka alla 10-ne jääma.

Postitatud: 31.10.2004 17:18 42
Postitas zaazk
trassil 90-ne 100-ja vahel ühtlaselt sõites peaks kütuse kulu ikka alla 10-ne jääma.

suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le.

..nii ma nagu just ütlesingi ju :D

Postitatud: 31.10.2004 18:05 35
Postitas Priit_P
zaazk kirjutas:trassil 90-ne 100-ja vahel ühtlaselt sõites peaks kütuse kulu ikka alla 10-ne jääma.

suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le.

..nii ma nagu just ütlesingi ju :D
Oma M20 525-l on selline huvitav tendents: Kui masina ostsin oli linnas ühtlase kiirusega (50-60km/h) economaiser u 6 peal. ja maanteel u.10
Praegu on maanteel umbes sama aga linnas sõites 50-ga economaiser alla 8 enam ei lähe. Küttekulu on mul u. 15L/100 kusjuures neljandik sõidust oli maanteel.

Mida su economaiser näitab linnakliirusega stabiilselt sõites?

Mul läheb kohe-kohe rihmade vahetuseks ja klapi regull, juba kergelt klõbisevad, loodan et regullitud klappidega läheb ka kulu tiba vähemaks.

Postitatud: 31.10.2004 21:21 22
Postitas zaazk
linnakiirusega näitab see stabiilse sõiduga 10-11
klapid tahavad mul endalgi regullimist ja veel oleks vaja ka ploki tihendi vahetus teha.

Postitatud: 01.11.2004 06:37 34
Postitas truumu
zaazk kirjutas:klapid tahavad mul endalgi regullimist ja veel oleks vaja ka ploki tihendi vahetus teha.
ja siis otsime ülekulu põhjuseid... :D

Postitatud: 01.11.2004 10:54 12
Postitas zaazk
..no nii, klappidest siis see peamine ülekulu põhjus jah..!?! :P

ütleks siis keegi nüüd veel ka, mis peab mu mootori klappide vahe olema??
ja mis maksab uus plokikaane tihend? ja uued poldid ka vaja panna vahetuse käigus jah?

võtaks selle asja nüüd lähimate nädalavahetuste jooksul ette.. :)

Postitatud: 03.11.2004 10:56 59
Postitas zaazk
kle tark mees truumu, ütleksid mulle ehk mu masina mootori täpse klapi vahe?? või mis rahaga ise muidu klappe regullid?
olen suht värske bmw omanik ja ei jaga ka neid peeneid asju eriti. a nagu lugenud olen, tegeled sa igast värkidega ja lugesin kuskilt välja, et diagnostika maksab 400.- eeku sinu juures? peaks kah ehk enda omale juhtmed sappa korra panema, et äkki näitab mingeid ime asju.. :lol: bensu kulu on ikka nõmedalt suur küll.

Postitatud: 03.11.2004 20:02 37
Postitas truumu
0,25 sisse-välja külmalt(mõõta klapilt)
300.- 6 sil manuaalkast, 350.- automaat
diagnost foorumlastele 350.-
"igatsugu asjadega" ei tegele(näiteks elektriosa - ei oska :( ), piduriklotse ka ei vaheta(v.a. enda ja naise autol) :D
ja kui suur on juba "nõmedalt suur kulu" BMW jaoks?

Postitatud: 03.11.2004 21:42 50
Postitas zaazk
tänud.. :)
ja vb pean sind ka diagnostiga külastama, või kes teab millega veel, kui ise asjast vennaga jagu ei saa.. :D
no see kulu on 20l 100km-le ja isegi rohkem juba vast, täpselt veel ei tea, aga tundub et linnas saab peale tankimist järjest vähem sõita, ei jaksa nagu joota enam varsti oma masinat :(
samas trassil toimib masin nii nagu peaks.. ei tea, peab vaatama ja siis edasi mõtlema.