e34 kont+sisering

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
BMW_525ia
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24.05.2004 20:30 54
Asukoht: Tallinn

e34 kont+sisering

Postitus Postitas BMW_525ia »

Tere,

oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8283
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: e34 kont+sisering

Postitus Postitas priitv8 »

BMW_525ia kirjutas:Tere,

oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
Esimene mõte on, et süsteem on tühi ja puudub vajalik gaasirõhk.
Ja retsirkulatsioon ilma kondita tööle ei hakkagi!
Muide, ilma kondita BMW-l pole seda nuppu olemaski.
Kont on sealjuures vajalik õhu kuivatamiseks.
Elektriventika mootorid kipuvad jah kinni kuivama/roostetama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
BMW_525ia
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24.05.2004 20:30 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW_525ia »

Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8283
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BMW_525ia kirjutas:Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?
Selle gaasiprobleemiga pöördu siinse Cardo poole, tal vahendid olemas rõhkude kontrollimiseks ja täitmiseks. Radiaator tuleb ilmselt uus osta, kui viga selles.
Konti ja siseringi saab koos kasutada, aga nagu ma ütlesin, rakendub siseringile lülitades kont niikuinii tööle.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
BMW_525ia
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24.05.2004 20:30 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW_525ia »

Aitähh sulle, Priit. Ma otsin Cardo üles ja uurin asja. A üks küsimus veel -- põhimõtteliselt peaks konti saama kasutada nii praeguse ilmaga kui talvel ka või mis?
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kont ei tööta, kui välistemperatuur on vähem, kui 4-5 kraadi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8283
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BMW_525ia kirjutas:Aitähh sulle, Priit. Ma otsin Cardo üles ja uurin asja. A üks küsimus veel -- põhimõtteliselt peaks konti saama kasutada nii praeguse ilmaga kui talvel ka või mis?
Minul tänase ilmaga igatahes töötas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
BMW_525ia
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24.05.2004 20:30 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW_525ia »

Eks pean siis hakkama uut radiaatorit otsima -- kas radikas on koos selle tiivikuga, mis seal ees on? Vaatan, helistan esmaspäeval Igorile Sauel, eks näis, kui palju ta ka nende eest tahab :roll:
Ei tea, palju see uus radikas maksta võib?
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

khmm endal sama jama oli(selle vahega et see sisering töötas), kuid nüüd järgmine jama otsa nimelt lasin kondi täis panna kuid kuu aega hiljem jälle tühi- äkki keegi oskab soovitada kus seda vähese raha eest parandatakse.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8283
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BMW_525ia kirjutas:Eks pean siis hakkama uut radiaatorit otsima -- kas radikas on koos selle tiivikuga, mis seal ees on?
Eraldi.
BMW_525ia kirjutas:Ei tea, palju see uus radikas maksta võib?
Vt http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5628
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Seda et, mis puhul seda siseringi üldse te kasutate? Ma jäin mõtlema, et ma vist elus pole seda nuppu torkinud :) :?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8283
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

eero kirjutas:Seda et, mis puhul seda siseringi üldse te kasutate? Ma jäin mõtlema, et ma vist elus pole seda nuppu torkinud :) :?
No nt. kui mõne dislamehe taha toppama jään. :roll:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Või mööda tolmavat kruusateed sõites...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.
Kasutaja avatar
BMW_525ia
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24.05.2004 20:30 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW_525ia »

Svenp kirjutas:
Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.
aitähh kes viitsisid aidata?
Paneme teema lukku.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
Suletud