1. leht 1-st

E36-le LSD differ!

Postitatud: 14.12.2004 16:48 10
Postitas marx
Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.

Re: E36-le LSD differ!

Postitatud: 14.12.2004 19:54 38
Postitas Aare
marx kirjutas:Otsing tulemust ei andnud, kuigi tean, et teemat on räägitud. Olen kindel, et on palju E36 omanikke, kes seda teemat vaatavad.
Nagu olen aru saanud, pole E36-le eriti lihtne sellist asja leida, kuid mäletan, et keegi kunagi kirjutas, et E30 diffri sisu annab E36 omasst tõsta. Äkki see keegi, kes on seda teinud või teab sellest midagi jagaks natuke infot. Mis on põhilised probleemid ja kuidas kõrvaldada.
Oli jutuks http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=8370

Edasises pöörduda patriku poole.

Jama on selles, et sobivad E30 suured difrid ei sobi ülekandelt, sest E36/E34 M50 mootori otsas olev kast on pisut teise põhimõttega ja tema viienda käigu ülekanne on 1.00 (nagu E30 sportkastil). E30 tavakastil on aga 5s midagi 0,80...... Seepärast on E36-l väga kiire (madala ülekandega arvuliselt) tagareduktor.

Samasuguseid ülekandearve kasutatakse kiirendava 5. käiguga autodel
vaid väga suurte mootorite juures, reeglina 3.5 ja suurematel.

Postitatud: 14.12.2004 20:00 43
Postitas Aare
Huvitavat lugemist (väga läbu, aga tera leiad üles) difritest:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... ntial.html

Postitatud: 14.12.2004 21:08 11
Postitas meph
Endal ka plaanis leida LSD autole... pidevalt peab silma peal hoidma Saue lammaril... Kui ma sinna oma praegust difrit ostma läksin, siis nina eest oli just 1 LSD ära ostetud.

Postitatud: 14.12.2004 21:37 55
Postitas marx
mis hinnaga nad seal Sauel üldiselt on?

Postitatud: 14.12.2004 21:42 01
Postitas meph
tavaline differ oli 2500 eek ja väidetavalt pidavat LSD 3000 krooniga ära andma... ehk siis leivahinnaga annavad difreid ära :)

Postitatud: 14.12.2004 22:24 14
Postitas marx
Tänud abi eest! Aga üks küsimus seoses sellega veel, kuidas ma saan teada mis diffri ülekanne mul on? Auto on siis 325i -91 M50B25 ZF käigu-kastiga.

Postitatud: 14.12.2004 22:33 59
Postitas patrik
difril alati lipik küljes kus kirjas ka ülekandearv

Postitatud: 14.12.2004 23:13 44
Postitas meph
minu teada peaks olema 3.1x... x asenda numbriga, sest see mul ei ole meeles..

Postitatud: 15.12.2004 09:18 21
Postitas Aare
3.15 peaks olema.

Sauel on viimasel ajal hinnad lõpp kirveks läinud, mina olen kõik difrid mujalt odavamalt saanud, lsd eest pole ühtegi korda üle 2000 maksnud, ka 1000 krooniga on saadud.

Tõsi, mina väikesi ja suuri ei kasuta, sest mul alla 3.5 autosid pole :cool:

Postitatud: 15.12.2004 10:34 48
Postitas Indrek
väike ot:

mis diffrit (tüüp ja ülekanne) võiks kasutada e30 ja m30b34 kombinatsioonil?
(M)535 oma v. suurt e30 oma v. ...?

edit:
suhte kiiredus vs. lõppkiirus puhul huvitab rohkem kiirendus. lühikesed käigud pole probleem.

Postitatud: 15.12.2004 12:36 14
Postitas Tom
Indrek ma paneks 535 lsd, kui muidugi $$ probleemi ei valmista siis www.quaife.co.uk :)

Postitatud: 15.12.2004 14:11 48
Postitas pocket
natuke loll küsimus minu poolt aga kuidas teha visuaalselt vahet tavalise ja piiratud libiseva reduktori vahel -hoian ise ka silmad siin Pärnu kandis lahti aha neid romulamehi ei saa usaldada

Postitatud: 15.12.2004 14:33 16
Postitas Aare
Indrek kirjutas:väike ot:

mis diffrit (tüüp ja ülekanne) võiks kasutada e30 ja m30b34 kombinatsioonil?
(M)535 oma v. suurt e30 oma v. ...?

edit:
suhte kiiredus vs. lõppkiirus puhul huvitab rohkem kiirendus. lühikesed käigud pole probleem.
Kui on tegemist stock mootoriga, siis kärab suur e30 oma kah.
Kõige suurema reduktori sinna peale sobitamine on probleemne, kuna korpus on kõvasti pikem ja tagumine kinnitus (mis niikuinii ei sobi), jääb kuskil poole difri peale :shock:

Endale ma panen selle kõige suurema, aga ma teen ka sillatala ringi, kaasa arvatud talapuksid.

Postitatud: 15.12.2004 17:48 11
Postitas meph
Võib 3.15 küll olla... number tuleb suht tuttav ette. Kunagi kevade poole hakkan aktiivsemalt difriotsingutega tegelema. Praegu on rahakotis vaakum juba sees.

Postitatud: 15.12.2004 20:23 07
Postitas Aare
meph kirjutas:Võib 3.15 küll olla... number tuleb suht tuttav ette. Kunagi kevade poole hakkan aktiivsemalt difriotsingutega tegelema. Praegu on rahakotis vaakum juba sees.
Enne ostmist tasub teha excelis väike tabel ülekandearvudest. Nimelt on E36 kast tihedamate ülekannetega kui E30 oma ning seepärast võivad seal olla madalama ülekandearvuga difrid. Samas on E36 mootori töödiapasoon kitsam, sest suurima momendi pöörded on 4000 asemel 4700.

Ei maksa ainult vaadata difri ülekannet, vaid käigukasti käikude ja difri oma koos.

325-le tänaval kasutamiseks üle 3.45 ei soovitata, see imeb muidu bensurahast tasku tühjaks+mootori kiirem õhtaleminek+suurem õlikulu (kõvasti kõrgemad pöörded).

Postitatud: 15.12.2004 20:55 37
Postitas meph
Iseenesest tahaks suht sama ülekandega difrit leida, mis praegu all... ei ole plaanis ülekandeid näppima hakata. Kõlbab väga hästi sõita sellise ülekandega nagu tal praegu ka on. Küsimus rohkem selles, et kas ma leian sama ülekandega difri...

Postitatud: 15.12.2004 21:38 42
Postitas marx
mul ka just tekkis küsimus, et kas on võimalik sama ülekandearvu saada. Selle praeguse suhtega päris rahul.

Postitatud: 15.12.2004 22:12 29
Postitas meph
325'le peaks leidma küll kui piisavalt kaua otsida...

Postitatud: 15.12.2004 22:13 53
Postitas Henrik88
no ma ei tea kas ma olen loll või pime aga siin banaanivabariigi osas(lõuna) ei liigu selliseid asju.

Postitatud: 15.12.2004 22:15 22
Postitas meph
Ega neid taevast just ei saja küll.. nagu ma varem mainisin just, läks mul 1 selline isend saue lammaris just nina eest minema.

Postitatud: 29.12.2004 13:08 44
Postitas juho
Lihtsalt väiksed informatiivsed lingid, et ülekannete vahetamisel tänavasõiduks mitte üle pingutada.

http://www.kormanfastbmw.com/e36drive.htm
http://www.kormanfastbmw.com/e34drive.htm

Postitatud: 29.12.2004 13:14 10
Postitas Aare
318iS - 5.85 :shock:

Need hammasrattad unustage parem ära - maksavad need peaaegu 15 000 paar.

Postitatud: 29.12.2004 18:15 01
Postitas Silwer
Aare kirjutas:318iS - 5.85 :shock:

Need hammasrattad unustage parem ära - maksavad need peaaegu 15 000 paar.
Rallis ja tehnilisematel ringradadel kasutataksegi selliseid 5-ga algavaid ülekandeid...