1. leht 1-st

Vajan nõu/abi esituledega

Postitatud: 20.12.2004 22:07 36
Postitas heigosan
Nimelt täna siis täitus suur unistus ja autol lõpux Xenon + Angle Eye ees ja kõik enda tehtud :cool:
Aga mure siis järgmine:Angle Eye põleb nii heledealt et jätab varju Xenoni sinaka efekti.Siit siis küsimus:kas on võimalik teha nii et kui lülitada lähituledele siis Angle Eye-d kustuvad ära???
Vajan te nõu,Patrik,Truumu...oskab keegi midagi sellekohta öelda???

Postitatud: 20.12.2004 22:29 58
Postitas patrik
muidugi on

on veel võimalik teha nii et kui lähituled põlema panna, hakkavad pargid poole tugevusega põlema

või üldse vilkuma :lol:

Postitatud: 20.12.2004 22:34 44
Postitas heigosan
Ok,kui saan ühe mure veel murtud siis pöördun sinu poole.
Nimelt asi selles et tuled näitavad teeserva ja keskosas kuhu nad peaks näitama on pime ala :cry: aga ehk saan sellest probleemist jagu siis võtan selle asja käsile.

Postitatud: 20.12.2004 23:59 16
Postitas luts
palju xenonid ja ingli silmad maksma läksid?

Postitatud: 21.12.2004 00:01 02
Postitas heigosan
Eip hakka siin kõva häälega rääkima,kui mõnel klubiüritusel ligi astud ja küsid siis ütlen :)

Postitatud: 21.12.2004 00:04 17
Postitas luts
saada PS-i,ega ma siis kõigile edasi hõiska kui ei taheta!
Ma alles nolk siin klubis nii et ma vast ei roni veel üritustele!

Postitatud: 21.12.2004 07:36 35
Postitas kadakas
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.

Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad

Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse

Kas tehnoülevaatusel probleeme ei teki?

Postitatud: 21.12.2004 08:59 18
Postitas heigosan
Sinna aega aasta,ex siis mõtleb midagi välja aga usun et mitte ;)

Postitatud: 21.12.2004 11:21 26
Postitas priitv8
Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist :oops: ).
Krt see teema on nii miljon korda peeneks leierdatud nii saksa kui mujal foorumites, aga ühtset seisukohta ei paista siiani.

Postitatud: 21.12.2004 11:35 43
Postitas kimmo
priitv8 kirjutas:Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist :oops: ).
Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...

Postitatud: 22.12.2004 08:20 48
Postitas Ailer
Tee pilti saada mulle kah. Tahaks näha seda hullu inglisilma, mis xenoni pimestab. Millest küll see inglisilm tehtud on?

Postitatud: 22.12.2004 11:50 38
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...
Tuledepesu, jah. Aga Nivomat-i ei saa automaatse kõrgusregulaatoriga võrdsustada. Sama töö teeb ta ära küll, aga tulede komplekt ei eelda nivomati lisavarustuse ostmist.

Postitatud: 22.12.2004 12:43 19
Postitas kadakas
NÕUDED ENNE 1. JAANUARI 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE
KANTUD SÕIDUKILE

Grupp 2
Valgustusseadmed

Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele

Nõuded:
1) sõidukile on lubatud paigaldada ainult koodides 202–222 ja 1102 käsitletud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmeid

Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=672872

Postitatud: 22.12.2004 12:48 23
Postitas priitv8
kadakas kirjutas:Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
Et siis kui mul oleks 93. aasta 750i, millel sellised juba tehasest ees olid, ei tohiks ma selle autoga eestis sõita või?

Postitatud: 22.12.2004 14:59 56
Postitas kadakas
Ma arvan et määravaks on sõna paigaldada ,kui tehasest siis palun
(ega ma jurist ei ole ) lihtsalt see on minu arvamus.

Postitatud: 22.12.2004 15:24 39
Postitas priitv8
kadakas kirjutas:Ma arvan et määravaks on sõna paigaldada ,kui tehasest siis palun
(ega ma jurist ei ole ) lihtsalt see on minu arvamus.
E32 ongi ses mõttes hea näide, et mul võib ta ka tehasest halogeenidega olla, kuid ka originaal-ksenoonlaternad on olemas. Kes ja kus ja millal ütleb, et ma ei võiks oma halogeenide asemele hiljem samale mudelile tootja poolt ette nähtud ksenoonlaternaid (orig. lisavarustus) paigaldada?