1. leht 1-st

e36 külglibisemise vastane seade

Postitatud: 21.12.2004 12:49 19
Postitas albert
Kuidas see töötab, kas libedal kohalt minnes aitab ja on seda võimalik ka välja lülitada?

Postitatud: 21.12.2004 14:07 07
Postitas Henrik88
Toimib nii et poob kinni veo. E39 lülitasin talveks välja sest kütusekulu oli hullumaja. Ja E36 saab seda välja lülitada nupp peaks keskkonsoolil asetsema

Postitatud: 21.12.2004 15:09 48
Postitas priitv8
Henrik88 kirjutas:Toimib nii et poob kinni veo.
Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.
PS ma ei saa ainult aru, millest see benakulu tekkis? Koos veo (õhu)kinnikeeramisega läheb ju ka kütet vähem?

Postitatud: 21.12.2004 17:16 24
Postitas lambikonn
kas e32-l ka selline seade on 90a 730i ?

Postitatud: 21.12.2004 23:10 07
Postitas Tauri
priitv8 kirjutas:
Henrik88 kirjutas:Toimib nii et poob kinni veo.
Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.
PS ma ei saa ainult aru, millest see benakulu tekkis? Koos veo (õhu)kinnikeeramisega läheb ju ka kütet vähem?
Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!

Postitatud: 22.12.2004 11:52 11
Postitas priitv8
lambikonn kirjutas:kas e32-l ka selline seade on 90a 730i ?
Sellaal oli ainult ASC saadaval ja sedagi vaid EML-ga mootoritele.

Postitatud: 22.12.2004 11:56 47
Postitas priitv8
Tauri kirjutas:Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!
ESP on Boschi nimi ja ASC(+T) ja DSC on BMW nimed samale asjale. ASC(+T stabiliseerivad ainult pikisuunalist liikumist), +T kasutab ka vedava telje pidureid. DSC stabiliseerib ka külgliikumist (kurvis), selleks on tal lisaks ABS-i rattaanduritele (mida ASC kasutab) omal ka rooli pöördenurga ja kere pöördenurga (ümber oma verikaaltelje) andurid. DSC rakendub vajadusel kõigile neljale pidurile individuaalselt.
Mootori pöördemomenti vähendavad nad kõik, kui selleks vajadus tekib.

Postitatud: 22.12.2004 12:30 00
Postitas Tauri
priitv8 kirjutas:
Tauri kirjutas:Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!
ESP on Boschi nimi ja ASC(+T) ja DSC on BMW nimed samale asjale. ASC(+T stabiliseerivad ainult pikisuunalist liikumist), +T kasutab ka vedava telje pidureid. DSC stabiliseerib ka külgliikumist (kurvis), selleks on tal lisaks ABS-i rattaanduritele (mida ASC kasutab) omal ka rooli pöördenurga ja kere pöördenurga (ümber oma verikaaltelje) andurid. DSC rakendub vajadusel kõigile neljale pidurile individuaalselt.
Mootori pöördemomenti vähendavad nad kõik, kui selleks vajadus tekib.
Kas oled oma jutus 100% kindel :roll: - lihtsalt selle ASC ja DSC vahe sellisel kujul mulle uudis :)

Postitatud: 22.12.2004 12:45 34
Postitas priitv8
Tauri kirjutas:Kas oled oma jutus 100% kindel :roll: - lihtsalt selle ASC ja DSC vahe sellisel kujul mulle uudis :)
99% kindel. Mis nende vahe siis veel oleks? Kõige esimene versioon asjast (arvatavasti 87. aastal 750i) oli ASC. See jah vähendab ainult mootori veojõudu e. momenti ("poob mootorit"). Järgmine samm oli ASC+T kuhu lisandus Traction e. "difrilukk" tagapidurite abiga. Kiirusel üle 40km/h töötab siiski kui tavaline ASC.
Viimane DSC, püüab ka kurvis trajektoori korrigeerida, vajadusel ka esirattaid pidurdades. Uue aktiivrooliga ka rooli keerates (pidurite sekkumise sai hilisemaks lükata)!
Loe: http://www.bmwworld.com/technology/dsc.htm

Postitatud: 22.12.2004 14:35 29
Postitas Silver_S
Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.
PS ma ei saa ainult aru, millest see benakulu tekkis? Koos veo (õhu)kinnikeeramisega läheb ju ka kütet vähem?
Mingil määral võibolla see benakulu tõus olla põhjendatav just sellega, et difri blokeerimiseks pidureid kasutatakse,
mis aga nõuab mootrilt rohkem vatti.
Linnasõidul võib see endaga idee järgi benakulu tõusu kaasa tuua küll. Nii vähemalt arvan :|

Postitatud: 22.12.2004 14:43 47
Postitas Erki
Nu 92 aasta e36 318i seda igatahes peal vist ei ole ,pole nagu märganud.
Peaks ju ka vastav tuluke siis kuskil armatuuris põlema v märku andma???

Postitatud: 22.12.2004 14:46 13
Postitas priitv8
sau kirjutas:Mingil määral võibolla see benakulu tõus olla põhjendatav just sellega, et difri blokeerimiseks pidureid kasutatakse,
mis aga nõuab mootrilt rohkem vatti.
Linnasõidul võib see endaga idee järgi benakulu tõusu kaasa tuua küll. Nii vähemalt arvan :|
Kahtlen. Mootor teeb ju sama tööd, lihtsalt tema moment jagatakse difris ümber sellele rattale, mis enne seisis (omas paremat haardumist teega). Vajalik rõhk piduritele saadakse rõhuakust (asub ASC+T hüdroagregaadi sees), mida laetakse roolivõimu pumbast. Ja see rõhuaku on niikuinii kogu aeg laetud, nii et pumba koormus jääb samaks.

Postitatud: 22.12.2004 21:38 07
Postitas Henrik88
Kui veojõu kontroll oli maas siis võttis sai hakkama 12- 15 liitriga veojõukontrolliga 20- 25 liitrit. ise ka ei saa aru millest selline asi.

Postitatud: 09.01.2005 00:27 10
Postitas spcvnd
Erki kirjutas: Peaks ju ka vastav tuluke siis kuskil armatuuris põlema v märku andma???
... ja keskkonsoolis peaks olema nupuke asc kirjaga, mis lubaks seda süsteemi välja lülida. elik, kui nuppu pole, siis pole ka seda funktsiooni :)

Postitatud: 09.01.2005 13:24 51
Postitas Kaidos
spcvnd kirjutas:
Erki kirjutas: Peaks ju ka vastav tuluke siis kuskil armatuuris põlema v märku andma???
... ja keskkonsoolis peaks olema nupuke asc kirjaga, mis lubaks seda süsteemi välja lülida. elik, kui nuppu pole, siis pole ka seda funktsiooni :)
Kas see nupp lülitab selle ASC sisse või välja? Kui nuppu vajutada, siis hakkab ees mingi lamp põlema, mis muidu vahest libedaga vilgub. Auto e39, 1997a.

Postitatud: 09.01.2005 13:33 08
Postitas priitv8
Ikka välja. ASC on peale mootori käivitust vaikimisi alati sees.

Postitatud: 09.01.2005 23:39 47
Postitas Tauri
ja see kollane tuluke hoiatabki sind, et ASC ei toimi! :)

Jutt nagu ASC sees tõstab kütusekulu on küll liiast- otsi viga mujalt- saad auto korda!

Postitatud: 10.01.2005 09:05 38
Postitas Kaidos
Tauri kirjutas:ja see kollane tuluke hoiatabki sind, et ASC ei toimi! :)
Aga kui kiilasjää peal vahest see tuli vilgub, kas see on normaalne?

Postitatud: 10.01.2005 09:14 58
Postitas priitv8
Kaidos kirjutas:Aga kui kiilasjää peal vahest see tuli vilgub, kas see on normaalne?
On näha, et Sul see RTFM protseduur läbi viimata, jah?
Vilgub = rakendub, põleb sõidu ajal = pole aktiivne (välja lülitatud või rike).

Postitatud: 10.01.2005 23:07 34
Postitas kiire-lauri
ilma nende abideta palju huvitavam sõita ju.Linnas ei ole õige koht ennast välja elada aga kuskil platsil võiks saada ikka nats tempe teha. Kui ikka kogu aeg mingid tuled vilguvad ja valvavad sind siis ka jama.

Postitatud: 10.01.2005 23:57 43
Postitas Aimar
Mu autol on DCS II ja usun küll seda kütte kulu juttu. Sest vahel on vaja olnud talvel kiirelt keerata. Vajuta pedaali palju tahad aga vahest poeb nii kinni et ei saagi edasi. Samal ajal kütusekulu seier kaob serva taha ära ja nii kui vedama hakkab ilmub ilusti nähtavale. Paar korda on juhtunud libedaga isegi ohtlikke olukordi , näed et auto tuleb aga no ei saa eest ära lihtsalt.

Samas ka küsimus :et kas peaks seda välja lülitama siis kui vedu taga pole? Või tohib ka sõidu pealt?

Postitatud: 11.01.2005 08:49 04
Postitas Tauri
Samas ka küsimus :et kas peaks seda välja lülitama siis kui vedu taga pole? Või tohib ka sõidu pealt?
tohib ka sõidupealt ja ei pea selleks seisma jääma :lol:
Mu autol on DCS II ja usun küll seda kütte kulu juttu. Sest vahel on vaja olnud talvel kiirelt keerata. Vajuta pedaali palju tahad aga vahest poeb nii kinni et ei saagi edasi. Samal ajal kütusekulu seier kaob serva taha ära ja nii kui vedama hakkab ilmub ilusti nähtavale.
sry- aga kui kytuse kulu suureneb DSC - ASC peal olles siis sry- miks ei räägi seda 90% uute BMW-de omanikud, kellel see igaljuhul peal on???? Või on nad idikad ja ei saa aru- rahakott puuga seljas :shock:

Paar korda on juhtunud libedaga isegi ohtlikke olukordi , näed et auto tuleb aga no ei saa eest ära lihtsalt.
PS! selles kohas kus sa nii väga kiirendada tahtsid oleks pidanud ehk ohutuse mõttes teise auto enne läbilaskma?