e36 külglibisemise vastane seade
Postitatud: 21.12.2004 12:49 19
Kuidas see töötab, kas libedal kohalt minnes aitab ja on seda võimalik ka välja lülitada?
Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.Henrik88 kirjutas:Toimib nii et poob kinni veo.
Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!priitv8 kirjutas:Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.Henrik88 kirjutas:Toimib nii et poob kinni veo.
PS ma ei saa ainult aru, millest see benakulu tekkis? Koos veo (õhu)kinnikeeramisega läheb ju ka kütet vähem?
Sellaal oli ainult ASC saadaval ja sedagi vaid EML-ga mootoritele.lambikonn kirjutas:kas e32-l ka selline seade on 90a 730i ?
ESP on Boschi nimi ja ASC(+T) ja DSC on BMW nimed samale asjale. ASC(+T stabiliseerivad ainult pikisuunalist liikumist), +T kasutab ka vedava telje pidureid. DSC stabiliseerib ka külgliikumist (kurvis), selleks on tal lisaks ABS-i rattaanduritele (mida ASC kasutab) omal ka rooli pöördenurga ja kere pöördenurga (ümber oma verikaaltelje) andurid. DSC rakendub vajadusel kõigile neljale pidurile individuaalselt.Tauri kirjutas:Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!
Kas oled oma jutus 100% kindelpriitv8 kirjutas:ESP on Boschi nimi ja ASC(+T) ja DSC on BMW nimed samale asjale. ASC(+T stabiliseerivad ainult pikisuunalist liikumist), +T kasutab ka vedava telje pidureid. DSC stabiliseerib ka külgliikumist (kurvis), selleks on tal lisaks ABS-i rattaanduritele (mida ASC kasutab) omal ka rooli pöördenurga ja kere pöördenurga (ümber oma verikaaltelje) andurid. DSC rakendub vajadusel kõigile neljale pidurile individuaalselt.Tauri kirjutas:Kui ma ei eksi siis külglibisemise vastane seade on ESP ja töötab siis kui ASC või DSC sisselülitatud (mängitakse ka esipiduritega) ja ASC ja DSC vahe siis ( Automatic ja dynamic - viimane uuem) ASC kasutab oma tööks kuni 40 km/h ABS-i ja tekitab siis vajadusel ka diffriliuku effekti aga DSC hakkab kohe "pooma" - nii mulle keeegi kunagi seletas ja tundus ka loogiline!
Mootori pöördemomenti vähendavad nad kõik, kui selleks vajadus tekib.
99% kindel. Mis nende vahe siis veel oleks? Kõige esimene versioon asjast (arvatavasti 87. aastal 750i) oli ASC. See jah vähendab ainult mootori veojõudu e. momenti ("poob mootorit"). Järgmine samm oli ASC+T kuhu lisandus Traction e. "difrilukk" tagapidurite abiga. Kiirusel üle 40km/h töötab siiski kui tavaline ASC.Tauri kirjutas:Kas oled oma jutus 100% kindel- lihtsalt selle ASC ja DSC vahe sellisel kujul mulle uudis
Mingil määral võibolla see benakulu tõus olla põhjendatav just sellega, et difri blokeerimiseks pidureid kasutatakse,Mitte ainult. Kiirustel kuni 40km/h tekitatakse tagapidurite abiga ka difriluku efekt, mis aitab ebavõrdse haardumisega pinnal paremini kohalt minna.
PS ma ei saa ainult aru, millest see benakulu tekkis? Koos veo (õhu)kinnikeeramisega läheb ju ka kütet vähem?
Kahtlen. Mootor teeb ju sama tööd, lihtsalt tema moment jagatakse difris ümber sellele rattale, mis enne seisis (omas paremat haardumist teega). Vajalik rõhk piduritele saadakse rõhuakust (asub ASC+T hüdroagregaadi sees), mida laetakse roolivõimu pumbast. Ja see rõhuaku on niikuinii kogu aeg laetud, nii et pumba koormus jääb samaks.sau kirjutas:Mingil määral võibolla see benakulu tõus olla põhjendatav just sellega, et difri blokeerimiseks pidureid kasutatakse,
mis aga nõuab mootrilt rohkem vatti.
Linnasõidul võib see endaga idee järgi benakulu tõusu kaasa tuua küll. Nii vähemalt arvan
... ja keskkonsoolis peaks olema nupuke asc kirjaga, mis lubaks seda süsteemi välja lülida. elik, kui nuppu pole, siis pole ka seda funktsiooniErki kirjutas: Peaks ju ka vastav tuluke siis kuskil armatuuris põlema v märku andma???
Kas see nupp lülitab selle ASC sisse või välja? Kui nuppu vajutada, siis hakkab ees mingi lamp põlema, mis muidu vahest libedaga vilgub. Auto e39, 1997a.spcvnd kirjutas:... ja keskkonsoolis peaks olema nupuke asc kirjaga, mis lubaks seda süsteemi välja lülida. elik, kui nuppu pole, siis pole ka seda funktsiooniErki kirjutas: Peaks ju ka vastav tuluke siis kuskil armatuuris põlema v märku andma???
Aga kui kiilasjää peal vahest see tuli vilgub, kas see on normaalne?Tauri kirjutas:ja see kollane tuluke hoiatabki sind, et ASC ei toimi!![]()
On näha, et Sul see RTFM protseduur läbi viimata, jah?Kaidos kirjutas:Aga kui kiilasjää peal vahest see tuli vilgub, kas see on normaalne?
tohib ka sõidupealt ja ei pea selleks seisma jäämaSamas ka küsimus :et kas peaks seda välja lülitama siis kui vedu taga pole? Või tohib ka sõidu pealt?
sry- aga kui kytuse kulu suureneb DSC - ASC peal olles siis sry- miks ei räägi seda 90% uute BMW-de omanikud, kellel see igaljuhul peal on???? Või on nad idikad ja ei saa aru- rahakott puuga seljasMu autol on DCS II ja usun küll seda kütte kulu juttu. Sest vahel on vaja olnud talvel kiirelt keerata. Vajuta pedaali palju tahad aga vahest poeb nii kinni et ei saagi edasi. Samal ajal kütusekulu seier kaob serva taha ära ja nii kui vedama hakkab ilmub ilusti nähtavale.
PS! selles kohas kus sa nii väga kiirendada tahtsid oleks pidanud ehk ohutuse mõttes teise auto enne läbilaskma?Paar korda on juhtunud libedaga isegi ohtlikke olukordi , näed et auto tuleb aga no ei saa eest ära lihtsalt.