1. leht 1-st

DIISEL 525 TDS 91 AUTOMAAT SEDAAN

Postitatud: 26.12.2004 15:34 05
Postitas danieltina
mul ei löö se paagisisene pump üldse, tahaksingi teada milles asi, pump sai vahetatud, ostsin uue UM'st (United Motorsist)
vahel hommikul lylitub sisse eelsüüteküünalde ajaks, seda on kuulda körvaga. Siis käivitub ka auto koheselt ilma probleemideta.
Reeglina mul ei hakka se käima, autos on ka CONLOG immobilaiser, ehk see ei lase pumbal käivituda või on kuskil möni relee läbi ? ? on möni tark siin kes oskab aidata ? muidu käivitub alati kohe kui pump lööb.
Järsku saan nüüd ajutiselt kasvöi releed traadiga aidata ja näiteks 15 sekundiks paagisisese pumba kuidagi sisse lylitada ?
aga kus se relee asub ja milliseid klemme on vaja yhendada omavahel ?

Postitatud: 26.12.2004 16:01 24
Postitas heigosan
Millal UM-st ostsid???Kui sealt ostetud siis mina lasex seda seal ka kontrollida ;)

Postitatud: 26.12.2004 16:31 22
Postitas Viljar
Aga see pump lööbki ainult, siis kui eelsüüde taga on. ega kui eelüüte tuli põlema ei lähe, siis minuteada ei löögi see pump.

Palju pump UM-is maksis?

Postitatud: 26.12.2004 16:49 10
Postitas danieltina
pump maksis umbes 2200 krooni ringi, vms,,

MIND EI HUVITAGI MILLAL TA TÖÖTAB või MILLAL MITTE
LIHTSALT TA EI HAKKA PAAGIS TÖÖLE KUI MA VÕTMEGA KEERAN SYYTE SISSE.

mind huvitab konkreetselt mis relee kus kohas ja kust ma ära tunnen, lugesin siin samas foorumis kuskilt et teda vägisi tööle ajada tuleb mingi klemm 2 ja 8 omavahel yhendada.

AGA MILLISE RELEE ? neid on seal kaitsmekarbi all palju ja möned on ajukarbi all ka.


või siis ehk ei lylita CONLOG'i immo end korralikult välja ?
ma tean ju isegi et pump töötab eelsyyte ajal mingi aja, mind se aeg ei huvita, stopperiga pole aega vötnud aga nii 15-20 sekundit urises vahel hommikuti kui esimest korda kyynlaid andsin,
siis läheb pauhti käima pole probleemi,

ma tahakski teada kas viga on IMMOS või on mul se relee läbi :D

Postitatud: 26.12.2004 16:50 52
Postitas danieltina
lisan veel niipalju et kui vooliku enne filtrit lahti vötsin ja STARTERIT andsin siis sealt tuli küll Diislit. aga ta peaks niisamagi mingi aja pumpama lihtsalt ette, filtrid täis ja kytus peaks ringlema hakkama :D

palun abi kui seda saab :D

Postitatud: 26.12.2004 16:52 10
Postitas danieltina
veel lisa...

kui pumba paagist välja vötan ja yhendan otse 12 v 'ga siis lööb küll ilusti
pritsis täis mind :)

aga auto kyljes ei tööta ta muul ajal kui ainult siis kui mootor käib, aga siis kui syyde sees on siis ei tööta, ainult starterit ringi ajades, või siis kui mootor käib juba :D

Postitatud: 26.12.2004 19:01 27
Postitas Viljar
Noo aga vea siis üldse sinna peale juhtmed ja pane lüliti, siis saad iga kell surve üless ajada, kui see midagi paremaks teeb.
Aga tegelik mõtte on tal ikkagi eelsüüta ajal töötada.
Ja milleks seda lisa pumpamist üldse sulle vaja on, kas äkki ei lähe sooja mootoriga käima ve ? Sellisel juhul ei olegi küsimus selles pumbas vaid kuskil palju kallima koha peal :D

Postitatud: 26.12.2004 19:04 35
Postitas kadakas
Relee on paremal pool ,rattakoopa pealses karbis.(mitte kaitsmekarbis)
Eriti ei usu et relee on p...s.Relee on üheksa jalaga(niipalju kui mäletan teist selletaolist seal rohkem ei ole)Kui starterit andsid ja kütet tuli siis on pump töökorras ja relee Samuti.Pump kaua ei löö,ainult nii kaua kuni eelsüüteküünlad järgi on.Kui mootor on soe siis pump ei pea töötama üldse.
Miks soe mootor ei käivitu võib olla et pumbapea(kõrgsurve) hakkab otsa saama.Viga võib olla ka akus(mul oli kui auto ostsin pandud akuks 44 Ah mahtuvusega, siis ka külmalt läks käima,aga soojalt pidin pikalt käiama)

Postitatud: 26.12.2004 19:15 32
Postitas Raino
kadakas kirjutas:Relee on paremal pool ,rattakoopa pealses karbis.(mitte kaitsmekarbis)
Eriti ei usu et relee on p...s.Relee on üheksa jalaga(niipalju kui mäletan teist selletaolist seal rohkem ei ole)Kui starterit andsid ja kütet tuli siis on pump töökorras ja relee Samuti.Pump kaua ei löö,ainult nii kaua kuni eelsüüteküünlad järgi on.Kui mootor on soe siis pump ei pea töötama üldse.
Miks soe mootor ei käivitu võib olla et pumbapea(kõrgsurve) hakkab otsa saama.Viga võib olla ka akus(mul oli kui auto ostsin pandud akuks 44 Ah mahtuvusega, siis ka külmalt läks käima,aga soojalt pidin pikalt käiama)

Jutt jumalaõige sooja käivitamise ajal on kah aku hea vunk vajalik..Mõõda ära kui suur on käivitamise hetkel vool akus mis ta välja annab.

Postitatud: 27.12.2004 16:43 21
Postitas danieltina
pump käis remondis, seal vahetati köik vöimalik ning pumbas pole viga, soojalt läheb käima lihstalt kui seisab kaua siis ei lähe sest ei saa kytet kätte, vahel mul se paagisisene pump lööb hommikuti siis ma kuulen seda enda körvaga, ning siis läheb ALATI käima kohe, siis kui ei löö peab ketrama aku pooltyhjaks, aku on 100 ah ma arvan et sellest piisab ja starter on ka hoolduses käinud ja ketrab nagu KREISSAAG.
minumeelest on viga ikka selles relees või siis jamab se CONLOG'i IMMOBILAISER ilmselt.


on kogemusi ?

NIISIIS SOOJALT läheb hästi käima ja kylmalt läheb ka hästi käima kui pump paagis parasjagu juhtub lööma,

JA paagisisene pump on ka uus ja töötab kui otse panna aku pealt tööle !!!!

paluks abi ikkagi

Postitatud: 27.12.2004 19:34 42
Postitas Viljar
Aga äkki imeb kuskilt õhku vahele :roll: Äkki aitab tagasilaskeklap.
Aga muidugi selle pumba töötamise murega ma soovitaks Patriku poole pöörduda.

Postitatud: 27.12.2004 23:31 43
Postitas kadakas
Kui imo jamab siis ei ole tähtis kas mootor on soe või külm.
Oled sa diagnostikas käinud,mis seal öeldi?
Võib olla on viga hoopis eelsüüteküünalde anduris? Nagu ma aru sain on viga poolsooja mootoriga.Võib olla oleks selle mootori temperatuuri juures veel vaja küünalde abi.
Pumba korrasolekut saad lihtsalt kontrollida, pane releel 2 ja 8 kokku läbi lüliti ja sa saad juhtida pumba tööd.

Postitatud: 27.12.2004 23:36 25
Postitas kadakas
danieltina kirjutas:pump käis remondis, seal vahetati köik vöimalik ning pumbas pole viga, soojalt läheb käima lihstalt kui seisab kaua siis ei lähe sest ei saa kytet kätte, vahel mul se paagisisene pump lööb hommikuti siis ma kuulen seda enda körvaga, ning siis läheb ALATI käima kohe, siis kui ei löö peab ketrama aku pooltyhjaks, aku on 100 ah ma arvan et sellest piisab ja starter on ka hoolduses käinud ja ketrab nagu KREISSAAG.
minumeelest on viga ikka selles relees või siis jamab se CONLOG'i IMMOBILAISER ilmselt.


on kogemusi ?

NIISIIS SOOJALT läheb hästi käima ja kylmalt läheb ka hästi käima kui pump paagis parasjagu juhtub lööma,

JA paagisisene pump on ka uus ja töötab kui otse panna aku pealt tööle !!!!

paluks abi ikkagi
Võib olla võiks see eelviimane lause kõlada nii: NIISIIS SOOJALT läheb hästi käima ja kylmalt läheb ka hästi käima kui eelsüüte küünlad järgi on

Postitatud: 28.12.2004 13:31 54
Postitas danieltina
proovisin täna hommikul käivitada, vötsin selle siemensi relee ära ja yhendasin klemmid 2 - 8 omavahel ja pump hakkas kohe lööma paagis.
käivitus ka ilma mureta, möni kyynal on kutu ehk aga käima läks kohe praktiliselt kohe kui vötmest keerasin, no yle 2 sekundi ei olnud vaja startida :D

möni siin rääkis et relee ei lähe läbi, mis ma siis nüüd mötlema peaks,
mönel ehk on aimu palju selline relee maksab ?

Postitatud: 28.12.2004 17:15 35
Postitas kadakas
Tee sama katse ka poolsooja mootoriga

Postitatud: 28.12.2004 17:51 33
Postitas danieltina
mul läheb poolsooja mootoriga niisamagi käima...probleem on ainult külma mootoriga... :roll: