Probleem klaasipesuriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Probleem klaasipesuriga

Postitus Postitas AARE540 »

Mure selline, et mingil hetkel hakkas mu autol klaasipesur tõrkuma, nimelt see juga, mis klaasile peaks jõudma, hakkas järjest nõrgemalt töötama ning praeguseks on asi juba sealmaal, et see viimanegi nire on otsa saanud :( . On kellelgi sarnast viga olnud? P.S. Pesuri mootor töötab.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

  • Pihustid umbes/voolik umbes/pumba juures olev sõel umbes. Vaja puhastada. Kõige efektiivsem suruõhuga. Pead praegusel ajal omama sooja ja suruõhuga kohta, kus rahulikult asi lahti harutada ning läbi puhuda. Häda pärast saab ka käsi/jalapumbaga. Pihusteid saab ka nõelaga sudida.

    Tee kapott lahti ja pritsi siis. Võibolla laseb kuskilt läbi. Ise vahetasin just kapoti all oleva kolmiku, mis lekkis viiest kohast nagu mahlakask. Klaasipesuvedeliku paak sai kibekiirelt tühjaks aga klaasi peale niristas imevähe.

    Pump võib ka ilmselt otsakorral olla? Aga see on kõige ebatõenäolisem ilmselt.
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suslik »

võib olla igasugu vigu...

Endal oli ka nt voolik katki, kuid kui see ära prandatud,siis puhastasin pihusti ära ja lasin 2 korda jälle umbes ja vette ei tuel. Siis võtsin selle junni lahti ja nägin, et see soenduskontaktid kõik ära mädanenud ja kogu pihust oksudeerunud mäda täis. Tegin uued klemmid ja panin kokku tagasi ja siis pritsis nagu loom.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Sama oli mul, soojendusega pihustid ja aint nirises sealt midagi.
Nõelaga üritasin puhastada aga ei mõjunud eriti.
Siis võtsin lahti ja sellist rohekat sodi olid täis.
Ei hakanud enam puhastamise peale mõtlema ja ostsin lihtsalt uued.
Küll tavalised, sest soojendusega maksid ~500eek/tk. :oops:


btw, kui vahetama/puhastama hakkad siis osta ka plastik tihvte millega
kapoti küljes see kate on. mul läksid nii mõnedki eemaldamisel puruks.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Endal oli ka soojendusega pesuritega sama probleem. Truumu juures olles sai lastud suruõhuga niisama pesuri sisse õhku veidi, ning probleem lahenes :) Ehk siis kapoti pealt suruõhku natuke sisse lihtsalt.
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

endal oli kah klaasipesuritega probleem... sai siis isegi paak seest ära pestud ja kõik voolikud eraldi labi puhutud... düüsid suruõhuga läbi lastud... nüüd on kõik nii nagu originaalis olema peab.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Esimene teema oli mul ka voolikuga, murduda tahab just kapoti hinge juurest. Loomulikult kadus esimene pool paagist ka nagu imeväel ja auto alla tekkis loik.
Mul ka küttega düüsid, needki olid mädanenud (just küte, vesi käis veel edevalt läbi). Ostsin lihtsalt uued, tüki hind oli alla 400 või sinna kanti, kui mälu ei peta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Praegu igatahes tundub, et viga tuleks otsida pumbast, töötab, kuid kohati nagu suts ebaühtlaste pööretega ja ise olaetasin ka, et kui pumba otsast voolik ära võtta, siis peaks nagu suht suure survega tulema, aga tuli suht selline...nagu vähevõitu. Ja kui panin vooliku otsa tagasi ja kapoti alt selle kolmiku juurest lahti võtsin, siis püstise kapoti puhul ei tulnud midagi... Nii et kui ma nüüd õigesti jagan, siis pumbaga kala hoopis.. Voolikud-pihustid lasin suruõhuga läbi... Kui on- palju uue pumba eest küsitakse?
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Vaata kas pump ikka korralikult kätte saab. Kuigi jah, kui pump püstise kapoti korral survet üles ei jõua lüüa siis vist ikka seal peaks viga olema.
E 34 M50B25
53 840 111
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Pumba sain uue, külge veel pole pannud, aga lööb vägevalt küll, kui proovisin. Eks homme vaatab, kuidas ta küljes töötab ;)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nii, asi selleks korraks OK, voolikud-düüsid suruõhuga puhtaks puhutud ja viga, mis seisnes palgata puhkusel olevas pumbas, lahendatud. Nüüd vaat et peseb klaasi eest ära :D
Vasta