1. leht 1-st

K: Soovitage akut E34, 525i, M20

Postitatud: 04.01.2005 14:10 03
Postitas Kristo_P
Oleks siis soov uus aku soetada. Igasugused soovitused ja kommentaarid akude kohta oodatud ja hind võiks jääda 1000 kr piiresse!
(P.S koormust lisavad veel võimendi ja woofer)

Postitatud: 04.01.2005 14:26 44
Postitas serxx
Ka minul sama probleem, et sooviks uut akut.
Sellist siis, mis kapoti alla käib.
Samas tunneks huvi ka sellise vastu, miks taha istme alla mahuks, seal koht olemas ju ja võiks ka kaks akut peale panna.

Postitatud: 04.01.2005 14:59 50
Postitas toivoku
ise oman juba päris mitmendat aastat boschi silver 70 ah akut, ja siiamaani pole veel hätta jätnud välja arvatud oma lollused, tuled põlema jne. aga ainus jama asi see et **** istme alla ei taha ära mahtuda teine :S

Postitatud: 04.01.2005 15:39 13
Postitas Aare
Ampertunnid pole bmw mootori puhul esmased.

6-potise mootori puhul on oluline käivitusvool, mis peab olema vähemalt 500 amprit. Enamike autode akud annavad aga alla 400.

Ehk siis tavaline pliiaku peab olema päris suur (70 Ah jne) või mingi vingem hõbeaku (kallim). Istme alla muidugi kõik ei mahu.

Kellel aku pagassis, sinna mingit 55Ah juustu pole mõtet panna, vahepeal on 2.5 meetrit juhtmeid ka (voolutugevus langeb vahepeal).

Endal kogemus olemas, kui ostsin "kaalusäästu" eesmärgil mingise 55ah
aku 520-le ja pärast läks auto pikema väntamisega käima. Viskasin selle hiljuti minema ja panin 530A andva 70ah aku - näita ainult võtit.

Aku elueal pole üldiselt suurt vahet, kas on Bosch, Varta või Hankook. 4a perioodilist kasutamist - ja kõik on jokk. Kallimad (hõbe, nikkel) jne akud on väiksemate mõõtude juures paremate näitajatega.

Originaalis peale pandud Varta akusid küll 3a vanal autolt pealt visatud ja poes uue järgi käidud.

Postitatud: 04.01.2005 19:03 11
Postitas Olts
To toivoku: See küll eriti veenev argument pole et sa juba päris mitmendat seda marki akut omad. See ju näitab seda et neid ikka päris tihti vahetama pead. Või vahetad autosid?

Postitatud: 04.01.2005 19:59 33
Postitas Kontson
Olts kirjutas:To toivoku: See küll eriti veenev argument pole et sa juba päris mitmendat seda marki akut omad. See ju näitab seda et neid ikka päris tihti vahetama pead. Või vahetad autosid?
loeme toivoku posti nüüd uuesti läbi ikka

Postitatud: 04.01.2005 20:05 06
Postitas Cardo
toivoku omab ise vaid ju unistusi :P , kõigepealt peaks kooli lõpupabereid ja autohjuhilubasid omama :P . Väljendaks ehk pisut reaalsemalt mis ?

Postitatud: 04.01.2005 20:10 13
Postitas Kristo_P
Aare kirjutas:Ampertunnid pole bmw mootori puhul esmased.

6-potise mootori puhul on oluline käivitusvool, mis peab olema vähemalt 500 amprit. Enamike autode akud annavad aga alla 400.

Ehk siis tavaline pliiaku peab olema päris suur (70 Ah jne) või mingi vingem hõbeaku (kallim). Istme alla muidugi kõik ei mahu.

Kellel aku pagassis, sinna mingit 55Ah juustu pole mõtet panna, vahepeal on 2.5 meetrit juhtmeid ka (voolutugevus langeb vahepeal).

Endal kogemus olemas, kui ostsin "kaalusäästu" eesmärgil mingise 55ah
aku 520-le ja pärast läks auto pikema väntamisega käima. Viskasin selle hiljuti minema ja panin 530A andva 70ah aku - näita ainult võtit.

Aku elueal pole üldiselt suurt vahet, kas on Bosch, Varta või Hankook. 4a perioodilist kasutamist - ja kõik on jokk. Kallimad (hõbe, nikkel) jne akud on väiksemate mõõtude juures paremate näitajatega.

Originaalis peale pandud Varta akusid küll 3a vanal autolt pealt visatud ja poes uue järgi käidud.
Mis sa siis soovitaksid ? Sest hetkel on mul 535 pealt võetud aku ja genekas ei jõua seda täis laadida sõidan ainult väikseid otsasi. Samas tahaks panna võimalikut võimsa aku mille laadimine genekal üle jõu ei käiks. Mis tehase poolt üldse ette nähtud on 125kw mootorile?
Kas 75ah aku piisab?

Postitatud: 04.01.2005 20:19 11
Postitas toivoku
cardo kas selleks et siin jahuda teiega peavad olema mul autojuhiload ? koolitunnistus on olemas aga mitte keskkooli, olen ma sinsut nüüd mingil märäal kehvem? kui nii siis arvan et sa peaksid oma egole teise 500 bemari veel soetama. ;)
tean et mul see yks sama boschi silver aku olnud kindlasti kauem kui 4 aastat ja töötab ideaalselt veel.

Postitatud: 04.01.2005 20:35 02
Postitas meph
Ise kasutan eelmise talve keskpaigast saate Exide'i miskist diisliakut. 75Ah, 760A käivitusvoolu. Arvestades tarbijate hulka minu autos, peab asi väga hästi siiamaani veel vastu.

Postitatud: 04.01.2005 22:09 41
Postitas Olts
sry toivoku postist jäi sõna "aastat" kahe silma vahele :roll: , eks edaspidi peab hoolsam olema. Muidu tehasemanuaal pakub järgmist: 520/525(M20) 50 Ah;530/535(M30) 75 Ah; 524 85 Ah.