1. leht 1-st

lukku!!!

Postitatud: 06.01.2005 18:40 37
Postitas juut
:!:

Postitatud: 06.01.2005 18:44 41
Postitas Raivo

Postitatud: 06.01.2005 19:29 32
Postitas juut
ait2hh meelde tuletamast aga kuna mul usast toodud l2pakas siis ei ole selliseid lux t2hti nagu teil :roll:

Postitatud: 06.01.2005 19:31 38
Postitas Tom
Piduril nippel maha, mootor käima ja pedaali tallama. Vähemalt minu bõmmil tehti nii peale suporti vahetust ja asi töötas.

Postitatud: 06.01.2005 19:39 00
Postitas juut
:D me tallasime pool tundi ja saavutus oli see et tagant yks ratas v6ttis:D

Postitatud: 06.01.2005 20:08 19
Postitas Rein
Hoia siis niikaua nipleid lahti, kui õli tulema hakkab, ilma tallamata. Kui kohe õli tuleb, siis las teine vaatab piduri potsikusse, ja sina mine kummi voolikuid nipsutama, nii kaua nipsuta, painuta, venita, kui ülevalt enam mulle ei tule.

Postitatud: 06.01.2005 20:19 14
Postitas Olts
Mootor ei pea koguaeg töötama algul õhutage seisva mootoriga. Üks istub sees ja tallab pidurit niikaua kuni pedaal üles jääb(ei vaju enam läbi). Kui pedaal on üles jäänd siis hoida survet pedaalile. Teine keerab samal ajal hetkeks õhutusnipli lahti ja laseb õhu välja. Nippel enne pedaali üles laskmist tagasi kinni. Tegevust korrata kuni pedaal läbi ei vaju. Tegevust tuleb alustada kõige kaugemast rattast ja liikuda peasilindrile lähemale. Nii võib minna mitu ringi enne kui õhk välja saab. Kui tegu on pidurivõimuga, tuleb peale mootri käivitamist veel kord õhutada. Ehk siis mootor natukeseks käima, peale seda seisva mootoriga sama protseduuri korrata. Vahel jälgida ka pidurivedeliku taset. Üldiselt olen niimoodi õhutatud saanud, BMW-l pole veel vaja õhutada olnud, kui seal mingit eripära ei leidu siis peaks nii korda saama.

Postitatud: 06.01.2005 20:21 33
Postitas Arvo T
lihtsam meetod oleks nii:
vala õli anum täis,keera kaugeima punkti nippel lahti ja pista selle otsa peenike kummi voolik,vooliku teine ots pista pidurivedelikuga pudelisse,nii et selle ots oleks vedelikus,
nüüd mine talla pedaali ca 10 korda või nii kaua kui mulle tuleb.tee nii kõik rattad läbi alustades kaugeimast niplist.jälgi,et õli nõu autol oleks täidetud.

Re: PIDURITE 6HUTAMINE E30 RULLA ABI VAJA!!!!!!!!!!!!

Postitatud: 06.01.2005 21:24 11
Postitas Arvo
Kui pedaal pärast õhutamist ikka pehme on vaata üle, et pidurisüsteem kusagilt ei leki. Alusta peasilindrist, edasi voolikud, torustik suppordid... kui see ka ei aita siis juba ülejäänud kompondndid nagu kettad, trummlid ja klotsid.

Postitatud: 06.01.2005 21:39 43
Postitas kiire-lauri
bmw on nagu mosse ju
Ma mossel vanasti õhutasin ka ise ja vägahead tulid.Hakkas pihta tagant paremast rattast vist sest see kõige kaugem sealt peasilindrist ja siis tagumine kõrvalt ja eest parem ja siis see vasak esimene.Ühesõnaga alguses kui nipli lahti keerad siis mullitab aga siis pärast hakkab voolama siis keerad kinni ja lähed järgmise juurde.Nii käis mossel aga kuna bmw tahab ka remonti koguaeg siis sama ma arvan.

Postitatud: 06.01.2005 22:20 18
Postitas Arvo
kiire-lauri kirjutas:bmw on nagu mosse ju.
Einoh muidugi, M10 mootor on "täpselt nagu mossel"... Aare võrdles kunagi vanemaid BMW 4 kolviga pidureid kah mosse omadega.
Mul kodus on üks vene raamat pealkirjaga umbes "ostame välismaise auto", seal oli kah kohe välja toodud millistele bemaritele sobivad volga kolvid, mosse rõngad jne. :P

Postitatud: 07.01.2005 07:00 12
Postitas truumu
kui taga trumlid, tuleks alustada klotsi kauguse reguleerimisest, siis alles õhutada...

Postitatud: 07.01.2005 07:05 57
Postitas jjanno
Tere
juut kirjutas:ait2hh meelde tuletamast aga kuna mul usast toodud l2pakas siis ei ole selliseid lux t2hti nagu teil :roll:
Mis ei õigusta sugugi kisamist (läbiva suurtähega kirjtuamist). Isegi USA klaveriga peaks olema võimalik väikeste tähtedega kirjutada.

jJanno

Abi .

Postitatud: 07.01.2005 10:16 55
Postitas Jossboy
Kle sa saad ju ka üksi sellega hakkama ei pea mitte olema kümme meest selle asja juures . Nimelt tee nii : Vala esmalt potsik õli triiki täis , võta üks peenike voolik mis istuks tihkelt õhutusnippli otsa . Suru see sinna nipli otsa keera nippel lahti ( NB! Nippel tuleks lüüa lahti , tee nii : enne kui vooliku külge paned pane silmusvõti nipplile ja toksa peopesaga võtmele - lahtikeeramise suunas muidugi ) . Nüüd kui nippel avanes pane voolik peale tagasi . Vooliku teine ots pista poolenisti täidetud piduriõliga potsikusse ( loe anumasse ) nii , et vooliku ots ulatuks vedeliku sisse !!!!! Nüüd "hüppa2 sanga ja hakka piduripedaali tallama seni kuni tunned , et midagi nagu tekkis taha . Aegajalt tasub vaadata kas vedelikku ikka potsikus piisavalt ( pidurivedeliku anumas kapoti all ) . Kui tase liiga madal võib süsteemi sattuda õhku ja see on kurjast ! Nüüd kui oled ühe rattaga selle protseduuri lõpetanud , käi kõik rattad enne katsesõidule minekut selliselt üle ! PS! enne kui voolikuotsa anumast tõstad , keera õhutusnippel kinni !!!!!!!! Jõudu tööle ! Mina endal sain imehästi sellega hakkama aega kulus sellele kusagil 20 minutit maksimaalselt . Nii et head pealehakkamist . Kui tunned et võid miskit piix keerata siis helista annan nõu : telefonil 56631426 - olen Jaanus ...