1. leht 1-st

E30 automaatkäigukast

Postitatud: 06.01.2005 23:38 35
Postitas Raino
Kuan lendas laili sidur E30 2,4 diisli siis tehti mulle selline pakkumine ,et panan alla omale automaat kast.(Pakkumine on tõesti hea hinnaga nin gkõik vajaminevad jubinad on koos).Siis pole seda kahemassivse hooratta parandamise jama pidevalt ning ise laisk kah pidevad linnasõidud.Automaadiga oleks pisut mugavam.

Küsimust esitama ajendas see et pakkutav automaatkast on E30 alt M20mootori küljest ehk siis bensumootoriga auto oma.

Küsimus siis selline et miline vahe on diisel mootori automaatkastil ning bensiinimootori automaatkastil.Üheks erinevuseks on neil kindlalt turbiin.Kas on veel mingeid erinevusi.

Ette tänades ning Teie kommentaare oodates.
Raino.

Postitatud: 07.01.2005 00:58 21
Postitas siim528
sellele postitusele ootan ka mina meeleldi vastuseid, sest kui mina oma teemale küll asjakohaseid vastuseid ei saanud... kas siis tõesti keegi ei tea!!!!!!!!!!!!

Tean et 2.4 td-le on paigaldatud 2.0-i kast mis oli aastast 85. funtsioneeris nii nagu peab!

Postitatud: 07.01.2005 08:21 26
Postitas alar
hooratas on kindlasti erinev, kuna diislil on see ju ettenähtud raskem aga bensukal vaid hammasvööga plaat mis hüdromuhvi kinni hoiab.

Postitatud: 07.01.2005 08:35 28
Postitas Ailer
dislal täpselt sama hammasvöö, mis turbiini kinni hoiab. Põhimõtteliselt sovbib, pead vaatama kas vahekoja augud sobivad,kui ei siis paned õige koja, kast on kõigil enamvähem sama (mõningad andurid erinevad)

Postitatud: 07.01.2005 19:30 39
Postitas Raino
Ma uurisni pisut asja Sauelt romulast Igori käest ning ta ütles et kõik on erinev nii kast kui ka hõdromuff.Tema juttu järgi ei sobi.Sobib ainult diisli oma ning kõik.

Postitatud: 07.01.2005 20:11 26
Postitas Viljar
Nii olen mina ka asjast aru saanud, igaljuhul kui see asi oleks nii lihtne, siis poleks selle automaadi ja manuaali vahetamine mingi mure. Tahan teen automaadi, tahan teen manuaali :lol:

Postitatud: 07.01.2005 21:02 46
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:Nii olen mina ka asjast aru saanud, igaljuhul kui see asi oleks nii lihtne, siis poleks selle automaadi ja manuaali vahetamine mingi mure. Tahan teen automaadi, tahan teen manuaali :lol:
Muide kui oleks olemas originaal kast kohe diisli pealt siis ma küll paneks aeg ajalt ringi kaste ,et igav ei hakkaks nin gtõstaks oma kvalifikatsiooni. :lol: Kui aga tuleb hakata jalgrattast leiutama siis asi läheb pisut happuks. Ja pakutav hind on kah päris soodnw võrreldes siduri ning kahe massivse hooratta hinnaga.Mis diisli on vahel paras pea valu.Mul on see hoorattas õnneks veel tipp topp.

Üldislet E30 nel on vahetus palju lihtsam ning odavam kui E34 jal.
:D Tahtsid ju ise sama teed läbi käjja.

Postitatud: 08.01.2005 02:21 32
Postitas siim528
manuali automaadiks teha pole mingi probleem. aga küsimus jääb ikkagi õhku et mis kastid sobivad kuhu??? 2.0 -85 kast on jargi proovitud ja sobib nagu rusikas silmaauku. samas um-is öeldi et td-le sobib aint td kast ja 2.0-le aint 2.0-i kast. huvitaval kombel tahetakse td kastide eest rohkem raha küsida... kahju tõesti et keegi ei tea asja lähemalt... aga noh mõtle ka sellele et just sina saaksid olla see tark kes pärast teab öelda et kas sobib või mitte ;)
ma usun et asi on proovimist väärt.

Postitatud: 08.01.2005 10:38 59
Postitas patrik
diisli pööretevahemik on madalam kui bensuka oma, kujutage ette mis pööretel nüüd kast käike vahetama hakkab. edasi pole vist rohkem vaja seletada, ainuke kast mille poole üldse vaadata on 325e oma

Postitatud: 08.01.2005 12:14 13
Postitas Raino
Oho.Küll on palju tulnud iga suguseid arvamusi ning tõdesid asjast.
Ma kaldun arvama et tuleb ikkagi katse eksitus meetodiga järele proovida.Eks siis näh aole ka smidagi saab või jään lolliks nin ghakakn õiget diisli kasti otsima.Kui see kast ei sobi siis ehk saab mõni bensuka omanik õnnelikuks tehtud.Kui soovib omale automaat kasti