1. leht 1-st

Diffri "parandus"

Postitatud: 07.01.2005 12:20 29
Postitas Ragnar
Kuna 535 peaks olema suure tõenäosusega LSD differ
aga mul käib lume ja jää peal aint üks ratas ringi siis
sai täna uurima hakatud mis seal all täpselt on ja suure
puhastamise peale suutsin ka markeeringu välja lugeda

3,45 V 574 - see vist tähendab et differ on Visco plokiga?

Idee järgi peaks nagu aint õlivahetusega plokeeringu jälle tööle saama
või kuidas :?

Postitatud: 07.01.2005 13:34 46
Postitas kimmo
http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

Selle tabeli järgi pandi 535-tele difreid ülekannetega 3.45; 3.64 ja 3.91.
Esimene peaks olema lukustatav? (S = Schalter) teine iselukustusega? (S = Schalter/A = Automatik) ning kolmas automaatne? (A = Automatik)

Keegi võiks selle tabeli lahti seletada :D

S = Schalter
A = Automatik
T = Touring
TA = Touring Automatik
X = nur dieses Differential wurde verbaut, egal welches Baujahr oder welches Getriebe

Postitatud: 07.01.2005 13:50 23
Postitas tr22nsmees
ma arvan, et :

Schalter = manukast
Automatik = automaatkast

& seal lihtsalt kirjas, millise käimariga isenditele milliseid difreid paigaldati :roll:


...et siis manukastile ülekannetega : 3.45 või 3.64 & automaatkastile ülekannetega : 3.64 või 3.91

Postitatud: 07.01.2005 13:59 34
Postitas Ragnar
nojah aga kuidas siis selle Visco värgiga on? õli vahetus vaja teha või kui
ei tööta siis ei hakkagi tööle?

Postitatud: 07.01.2005 15:25 15
Postitas Cardo
Visco peaks just kuludes rohkem blokeerima hakkama - kui ma just alkohoolijoobes hetkel ei ole :P

Postitatud: 07.01.2005 16:05 41
Postitas Silwer
Cardo kirjutas:Visco peaks just kuludes rohkem blokeerima hakkama - kui ma just alkohoolijoobes hetkel ei ole :P
Oled vist küll... :)

Postitatud: 07.01.2005 17:38 47
Postitas Aare
Difri sildi peal tähendab

S - Sperredifferential - ehk LSD
V - Viskodifferentsial ehk viskoplokk

Viskoplokke pandi minuteada ainult iX mudelitele - kas on reduktor vale või mingi muu kamm.

Tavasõidus ja ringrajal pole Viskost muhvigi kasu. See hakkab tööle siis, kui rataste pöörlemiskiiruste vahe piisav on. Ehk augus kraapides.

Raske uskuda, et 535-l visko on. Pigem on 525iX reduktor pandud, kuna muud käepärast polnud. 535 manuaalil peaks ka 3.64 peaülekanne olema.

Postitatud: 07.01.2005 18:01 56
Postitas Ragnar
No aga selline silt seal küljes oli ja rooste järgi otsustades juba väga kaua.
(pidi keemiliselt puhastama, et üldse midagi loetavat sealt nähtavale tuua)
Vaevalt, et keegi niisama selle sinna kruvis.

Õli ma muidu peale ostmist korra vaatasin oli selline suht vedel ja helepruun.

Postitatud: 07.01.2005 18:25 16
Postitas Aare
Pidasin silmas seda, et terve differ on teine pandud. Iga võhikust romulakoll või muiduärikas ei saa päris hästi aru mis S või V tähendab - üks pee-emm-vee-plokk kõik :shock:

Muidugi võiks reduktorist foto siia panna.

LSD-ga 3.45 on päris kindlasti kõige suurema korpuse sees, viskod on aga suures. Suurt aga 535-le peale ei pandagi, sinna läheb see "kõige suurem" reduktor.

Postitatud: 08.01.2005 10:41 33
Postitas patrik
Idee järgi peaks nagu aint õlivahetusega plokeeringu jälle tööle saama
või kuidas
lihtsalt teadmiseks kõigile et selline variant ei toimi, visco on kinnine süsteem

Postitatud: 08.01.2005 11:24 33
Postitas Ragnar
kas visco süsteem on seal eraldi sees ja lisaks ka tavaline õli või?
Punni eest ära keerates oli õli ju täitsa käega katsuda.

Postitatud: 08.01.2005 17:20 28
Postitas Veiko
Diffriõli vahetusega sa viskot korda ei saa, sest visko on omakorda eraldi korpuse sees koos ketaste ja viskoõliga.
See õli, mida sa katsusid, see määrib diffri hammakaid.

Postitatud: 09.01.2005 00:01 02
Postitas truumu
aga on siis võimalik, 535-l on täiesti tavaline differ?(mõtlen enda oma) :oops:
igatahes libedaga on tükk tegemist, et kohalt ära minna...

Postitatud: 09.01.2005 00:24 31
Postitas tr22nsmees
truumu kirjutas:igatahes libedaga on tükk tegemist, et kohalt ära minna...
No aga parklas kaheksaid tehes peaksid aru saama küll, kas on tavaline või LSD.

Mul on LSD'ga ka tegu, et kohalt minna talvel - 3'ndaga lumise ilmaga üle 1/3 vajutada pole mõtet, päris kiiresti võtab auto tee suhtes vähe vale nurga.

Postitatud: 09.01.2005 15:48 26
Postitas Leon
Huvitav, kui pika maa sõidab, kui tavaline differ ja ilma õlita (nii väideti töökojas, et kaanes pragu aga pragu sai silmnähtavalt alguse õli väljavalamise avast s.t. poldi alt). Ei saanud kohe alguses aru, et milles mina süüdi olen ja väidavad, et sõitsingi juba lõhkise kaanega. Kui jäi arusaamatuks siis vabandan...tänan...