1. leht 1-st

324 td 89a gaasi pedaali surudes ei tõuse pöördet

Postitatud: 12.01.2005 20:49 42
Postitas xeon
niisiis külmalt läheb käima hästi, soojalt natuke kauem.
pedaali surudes mõnikord jääb toppama tükk aeg aga mõnikord üldse ei taha ülese minna. siis lükkan 1 käiku sisse ja teen väikest nõksu, tulevad pöördet ülesse.madalatel pöörtel ei saa eriti sõita. kui auto on 2000pööret kätte saanud siis läheb. Küttuse kulu on rahuldav.
ei tea kas elektroonika või turbo ei taha hästi tööd teha.
tehtud on klapid uued rihmad õlid,süüde õige. Ma ei tea,äkki keegi teab sellest midagi :(

Postitatud: 12.01.2005 23:11 31
Postitas Viljar
Kui ma ei eksi, siis sellel aastakäigul juba uuem elektrooniline pump peal ja sellisel juhul võib elektroonika jamada.

Postitatud: 13.01.2005 16:42 55
Postitas xeon
nii ta on,et mitte ühtegi trossi ei ole, ainult pistikud.
pedali mehanizmil on mingi jublakas küljes....vist nagu elektrooniline regulaator.

ei tea kas diagnostika näitab selliseid vigu ??

Postitatud: 13.01.2005 18:50 15
Postitas Viljar
Ega nad eriti ei taha näidata midagi, aga sa võid Truumu poole pöörduda ja vaadata mida aparaat näitab.

Postitatud: 13.01.2005 19:15 41
Postitas marx
mul oli selline viga 524 ga. Viga oli ajus, mingi kivi oli ära kärssanud. Tartus DIA autos tehti korda 2000kr eest. Siis töötas laitmatult.

Postitatud: 17.01.2005 10:12 12
Postitas xeon
kus see dia asub siis tartus??

Postitatud: 17.01.2005 12:51 04
Postitas bizarrini
xeon kirjutas:kus see dia asub siis tartus??
http://www.diagnostika.ee/Kontakt.htm

Postitatud: 22.05.2005 21:26 52
Postitas xeon
noh,,,kaua tuli oodata aga nüüd kirjutan oma saavustustest

pumba vahetus tehtud edukalt

mis läks maksma....
pump romulast 1500 eek
pumba testimine 150 eek
pumba peale panek 300 eek
kokku alla 2000 mis olek pidand ära andma DIA-s ajude parandamiseks
töö tulemus.....auto käivitub hästi ja jõudu on tunda!!!
muide kõik ümbertegemine ei ole üldse keeruline....gaasi trossi augud ja kinnitused olemas! vaakum pumba vooliku väljundit turbost kah olemas!
oli vaja olnd vana pumba maha võtta pistiku pesa välja keerata ja teine pump peale panna:)

ajud on peale jäänud..siis töötab nii tahomeeter kuid ka ekonomaizer...mis oli minu jaok üllatus

mis oli veel...et pumba süüdet ei saand paika esimese laksuga...pidi rihma ühe hamba eespoole keerama, sest elektroonilise pumba kronstainid ehk kinnitused on natukene pikkeme avaga, aga mehaniilise ehk manuaal pumba omad on lühema avadega!! nii sai sajandiku täpsusega süüdet paika:)

Postitatud: 23.05.2005 13:43 35
Postitas lauri86
huvitav, et kui tahhokas ja ekonomaiser jäävad tööle, kas siis tõesti jääb ka elektrooniline kiirusehoidja ka tööle? on kellelgi kogemust?

Postitatud: 24.05.2005 08:41 06
Postitas Ailer
Räägitakse, et vana pumbaga on kehvem minek.....

Postitatud: 24.05.2005 10:19 26
Postitas xeon
tõmme on jõhker sest küttuse saab ju veel peale keerata!!! muidu hakkab tossama, aga minuku poolest vana pump on ikka etem

Postitatud: 24.05.2005 10:21 31
Postitas xeon
ja selle elektroonilise kiiruse hoidjaga ei tea.....ma ei usu et jaab, sa pead ju gaazi andma!!!

Postitatud: 24.05.2005 19:35 06
Postitas lauri86
on kellelgi aimu, kuidas mehhaanilise pumbaga autodel see kiirusehoidik üldse töötab kui neil selline asi üldse olemas on? Räägitakse et vana pumbaga pidavat isegi kütusekulu vähenema linnas kusagil liitri võrra ja käivitumine just sooja mootoriga pidavat samuti märksa parem olema, seda muidugi siis kui elektrooniline pump juba pisut väsind on.

Postitatud: 25.05.2005 12:57 22
Postitas xeon
ma olen nüüd nädal aega sõitnud ja alla 7 liitrit /100km peale keskmine küttuse kulu, aga ma kah tagasi ei hoia,,,praegu veel kütte liiga peale keeratud ja viskab natuke musta, kui veel keeraks vähemaks siis küttuse kulu veel langeb!! muidu alla 120 ma eriti ei sõida...võite edasi järeldust teha! aga kiiruse hoidja vist ei hakka tööle.....sest sa pead gaasi andma gaasi pedaaliga!!!

Postitatud: 06.06.2005 23:35 59
Postitas lauri86
nüüd kui oled juba jupikese aega sõitnud, ehk räägid, et kuidas sis vahe ikkagist on, võrreldes vanema pumbaga ja uuemaga. Kui ei teaks et pumbad on vahetatud, kas siis kuidagi per*ega ka asja tunneks? :D

Igatahes mullegi jõudis kõrvu kurb sõnum et pump omadega õhtal, seega tuleb vist sama tee läbi tallata, või mõtlen veel et kas äkki ikkagi eelistada elektroonilist pumpa.

Postitatud: 07.06.2005 10:23 13
Postitas xeon
nii selle ajaga on sõidetut 3000 km!!!arge imestege sõidan 1000 km nädalas...kõige vähem(pjarnu - idawirumaa edasi tagasi 600 km juba)
mis ma võin öelda!!!
eile tegin veidi nalja ja läksin audi 100 sigariga kiirendust proovima!!
mis sa imestad tegin 200m pealt ära (päras lõppes plats ära) muidugi enne keerasin pumbast nats juurde kütted...viskas veits musta suitsu!!!

mis veel on häda...kuiskil õhku võtab..muidu se häda oli ka elektroonilise pumbaga ja aega ei ole...aga nädalavahetusel panen uue vooliku baagist kuni filtrini...arvan et peab aitama:)
minule kohe öeldi et käivitusmoment on nats ****...aga käib küll ilusti!!
küttuse kulu...on täpselt mõõdetud.....
keskmine 7,7l tingimused: teel alati kiirendan raske jalaga linnas samamoodi...kiirus 120 peaegu alai spidoka peal!!
rekord keskmine küttuse kulu 6,2 aga see ei vääri umerdust ja sõidan ikka raske jalaga......



soovitan julgelt...et see asi tasub ennast ära...pumba remont soomes on 25k(elektroniline)aga mehanilise sai vist 6k valmis...otsi pumba teemat ülesse seal spetsid räägivad!minul läks 1,5k pump ja 300eek töö ja stendimise eest ma ka midagi maksin juba ei mäleta:)


muidugi ma ei tea kuidas elektroonilise pumba küttuse kulu on...sest mina sain autod ta jukkerdas ja võttis sama palju kui mehanilise pumbaga ;)